ŞİMDİ OKUDUĞUN new school • fack Fanfiction zengin zübbesi finn wolfhard'ın kariyeri daha başlamadan büyük bir çöküşle bitmiştir, elinde kalan tek varlığı olan oyuncu akademisine o yıl ilk kez başlayacaktır ve itibari yüzünden karşılaşacaklarını bilmiyordur. #011 #bill #eddie #eleven #fack #faddie #fillie #finnwolfhard #jackdylangrazer #losersclub #love #maxmayfield #mike #millie #noah #reddie #richietozier #sadiesink #ship #strangerthings #willbyers |one| 1K 65 52 itsyarenn tarafından itsyarenn tarafından Takip Et Paylaş Opublikuj na Tablicy Udostępnij przez e-mail Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Opublikuj na Tablicy Udostępnij przez e-mail Zgłoś Dzieło this story has written for fack shippers. '☆' // finn wolfhard // 15 Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. // jack dylan grazer // Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. '☆' // it cast // Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. // st cast // Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. enjoy :') Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.