|six|

492 58 73
                                    

Finn etrafına bakındı.Dışarıdan büyük bir ışık dalgası perdelerin arasından sızmış,gözlerini yakıyordu.

"Herkes eğilsin!"diye bağırdı Finn.Yere çökmeye başlarlarken Jack omuz silkti.Yerde olan Finn onun bacağını tuttu ve çekiştirdi."Lütfen, güven bana."dedi yalvarırcasına.Jack ofladı ve onun gözlerinin içine baktı. Kafa salladı.Finn gülümsedi ve Jack'i yere doğru çekti.

"Hey!Orda olduğunuzu biliyorum!" diye bağırdı bir ses.Kız sesiydi.Baska sesler de geliyordu ama onunki en yaygın olanıydı.

"Hadi gidelim!"diye bağırdı bir çocuk. Bu fikri beğenilmemiş olsa ki kız ona bağırdı."O kadar geldik,geri dönersek olmaz!"

Finn kafasını yavaşça kaldırdı.Işık demetleri çoğalmaya başlamıştı. Bunun iyiye işaret olmadığı her yerden belliydi.

"Şimdi!"dedi yine aynı olan kız sesi. Aniden bir patla sesi geldi.Irkildiler. Bu ses sanki tam yanlarındaymış gibi bir ses çıkardı.

"Bu ses havai fişek sesi!"diye fısıldadı Sophia evdeki sessizliği bozup.Finn kafa salladı.Haklı olabilirdi.

"Diğer fisek!"dedi kız.

Sophia haklıydı.

Finn el hareketleri ile dikkatleri üzerine çekti.Fısıltı ile "Siz burda kalın.Ben onları uzaklaştıracağım! Ama siz kalın."dedi.Herkes ayaklanmaya kalktı fakat Finn hemen onlara eski pozisyonlarını aldırdı. "Nereye?!"diye bağırdı Jack daha fazla dayanamayıp.Finn onu duymamazlıktan gelerek merdivenlere ilerledi.

Jack bu sefer pozisyondan şaşıp kalkmıştı.Finn'i takip etmeye karar verdi.Onun gibi merdivenlere yöneldi ve koşarak çıktı Finn'e yetişmesi gerekti.

"Finn!"diye bağırdı arkasından. Sonunda ona yetişmişti.

Finn arkasını döndü.Jack'i görünce kafasına vurdu."Sana gelme dedim!" Jack omuz silkip güldü."Umrumda bile değilsin!Bana her şeyi anlatmadan peşinden ayrılmayacağım!"

buum.

Bir ses daha gelmişti.Jack bu sesle irkildi.Finn ona güldü."İşte bu yüzden gelme dedim."

'☆'

Finn'in odasındaki teresa çıktılar.Finn bekle işareti yaptı.Jack terasın dışında Finn'i izlemek ZORUNDA kaldı.

Finn çıkmıştı dışarı.Eylül soğuğu her yeri kaplamıştı.Isık demetleri kendini sürdürüyordu.

"Hey siz!"diye bağırdı Finn aşağı doğru.Ne yaptığını bilmiyordu ama ışık demeti çıkaranların yani arkadaşlarının,öhöm eski, gitmesi gerekti.

Finn'in bağırışını duyan Caleb ona baktı.Bir fişek daha yakıyordu."Hey Finnie!Yeni dostların iyi mi?"dedi gülerek.Finn ona baktı ve güldü. Boğazını temizledi ve tükürdü ona. Caleb'ın yüzü balgamdı.

"Finn! Yeter bu kadar!"diye bir bağırışma geldi.Bu Millie'nindi. Elide bir fişek ve bir çakmakla yukarı bakıyordu.Fişeği aparata koyup ateşlemeye hazır bir şekilde ona baktı."Eğlence ister misin?"

"Millie benimle derdiniz ne?"diye bağırdı Finn.Millie omuz silkti. "Kıza ne yaptıysan onun bedelini alıyoruz!"

"O kıza dokunmadı bile!"diye bir ses geldi.Bu Jack'ti.Çoktan terasa adımını atmış,Millie ile konuşuyordu!

"Yeni avukatın mı?"dedi Millie. Finn kafa salladı."Senin gibi sahte değil en azından."diye bağırdı.Millie güldü ve fişeği yaktı.Yavaş yavaş ipi bitti ve bum!

Havalandı ve havada bir daha patladı. Külleri yere düşüyord- Bir dakika Jack!

Jack yerdeydi ve kolunu tutuyordu.Finn gözlerini gecenin karanlığından alıp ona çevirdi.Kolunun bir kısmı yanmış ve kan içindeydi.Ne kadar büyük olmasa bile bu olmuştu!

"Gidin burdan!"diye bağırdı Finn. Yerde yatan Jack'e bakıp.Gaten bunu farkedip Millie'ye döndü ve "Biri yaralandı.Hemen gitmeliyiz."dedi.

Jack yerde kıvranıyordu.Gerçekten acıdığı belliydi.

"Jack iyi misin?!"diye sordu Finn.Jack hayır anlamında inledi.Finn büyük bir of çekti.

Finn'in tek çaresi bağırmaktı ve öyle de yaptı çünkü Jack ağırdı taşıyamayacak kadar,en azından zayıf bir Finn için.

"Sophia!Jaeden!Wyatt!Sadie!Noah!"

Sadie ve Noah hala dışarıydı.Bu sesi duyunca onlar da cevap verdi."Eve giremiyoruz!"diye bağırdı Sadie. "Halledicem Jack yaralandı!"diye karşılık verdi Finn.O sırada Finn'in odasına Sophia ve Jaeden girmişti. "Diğerleri kapıyı açıyor ve malzeme bulmaya gittiler!"dedi Sophia soluk soluğa.Finn kafa salladı ve yeniden Jack'e baktı.Yaralanmayan kolundan tutup "Sana gelme dedim aptal!" diye bağırdı.Jack burukça gülümsedi. "Sana çekmişim."dedi sanki birinci sınıfmış gibi.Finn onun koluna vurdu ve Jack baya yüksek bir sesle inledi. Sophia kendini gülmekten alıkoyamıyordu.

'☆'

// 02.23 //

"Daha iyi misin?"diye sordu Finn son sargıyı sararken.Jack kafa salladı ama Finn bunun yalan olduğunu bilip gülümsedi.

Herkes salondaydı.Jeremy ve Chosen olanlardan sonra eve gitmeyi tercih etmişlerdi.Diğerleri aksine gece kalmak için ısrar etmişlerdi. Noah ve Sadie de onlara katılmıştı.

"Jack gerçekten üzgünüm.Aslında hepiniz için üzgünüm."dedi Finn kendi vicdanını rahatlatmak için. Sophia gülümseyip onun omzuna dokundu."Hepimiz senin için buradayız Finn."dedi nazikçe. Sadie yattığı koltuktan doğrultup "Korumamıza ihtiyacın yok ama seni seviyoruz." dedi.Öbür koltuktaki Jaeden ona yastık fırlattı."Hey o benim lafım!"diye bağırdı.Sadie omuz silkip gelen yastığı ona geri attı."Seni tanımıyorum bile!"diye karşılık verdi. Jaeden güldü.

"Saat iki olmuş!"diye bağırdı Wyatt kalabalığın içinde.Jack oflayıp koltuğa yattı.Finn ise tam Jack'in ayak ucundaydı,güldü."Yarın okul var ve uyumamız gerek gibi hissediyorum."

Sophia kafa salladı ve yerde duran çantasını alıp banyoya ilerledi. "Burdaydı dimi?"diye sordu Finn'e banyoyu gösterip.Finn kafa salladı. Sophia gidince Sadie de üstünü değiştirme kararı aldı ve arkasından "Beni bekle!"diye bağırdı.

Finn koltuktan kalkıp etrafa bakındı. "Şimdi Jaeden,Wyatt ve Noah bu kattaki odada kalsa,Sadie ve Sophia'yayı üst odaya alsam,ben kendi odamda kalsam?"diye fısıldıyordu kendi kendine.Jack'in kırkırdaması ile uyandı hayalden."Ben kaldım."dedi Jack gülmeye devam ederek.Finn oflayıp koltuğa geri oturdu."Malesef 3 tane yatak odam var,ikisi doldu,biri zaten kendi odam."

Jaeden,Wyatt ve Noah giyiniyordu salonda.Jack onlara baktı.Sonra Finn'e dönüp "Seninle kalsam?"dedi.

Finn ona bir saniyeliğine garipce baktı.Güldü ardından."Bunu gerçekten istediğine emin misin Jack?"diye sordu.Jack tereddütsüz kafa salladı.Finn omuz silkti."Iyi,sen bilirsin.Kalabilirim senle ama sen benimle kalabilir misin emin değilim."dedi gülerek.

new school • fack Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin