"Jaeden seni bekliyoruz hadisine!"diye bağırdı Wyatt.Kapıya gelen arabaya binip partiye gitmelerine bir milim kalmıştı fakat Jaeden hala hazırlanıyordu.
"Tamam,tamam geldim!"dedi.Nefes nefeseydi ve koşarak geliyordu. "Neden bu kadar geç kaldın Tanrı aşkına?"dedi Jack.Jaeden omuz silkti. "Chosen ve Jeremy gelmeyecekmiş onları ikna etmeye çalışıyordum."
Hepsi arabaya bindi.Şansa bakın ki Jack ve Finn yan yana oturuyordu koca arabada.Sophia bir yandan gülüyor,bir yandan da Finn'e bakışlar atıyordu.Finn ise ona öldürücü bakışlar atıp 'Seninle sonla görüşeceğiz.'diyordu ağzıyla.En ikonikti geçen yolculuklardan biri olabilirdi.
*
Parti alanı zengin ve devasa bir otelin terasındaydı.Sette görmedikleri insanlar da oradaydı.Muhtemelen edit ekibiydi.
Kalabalığın arasından sıyrılıp kendilerine birkaç kokteyl alıp hemen bir yere yerleştiler.Jaeden onlara içki almaya giderken Wyatt ve Sophia çoktan kendini piste atmıştı.
Herkes eğleniyordu,ilk başta...
Andy sonunda onları bulmuştu.Onları gören Andy sanki acelesi varmış gibi yanlarına geldi."Ben de sizi arıyordum."dedi.
Bakışlar birbirine çevrildi birden. Andy bu soru işaretli bakışları kesmek için konuşmaya başladı.
"Jack ve Finn benimle gelmeniz lazım."
Tam aksine sorgusal bakışlar daha çok artmıştı.Finn ve Jack oturdukları yerden kalkıp Andy'yi takip ettiler.
"Senaryoda ikinizle alakalı değişiklik oldu.HEM DE BÜYÜK!"dedi heyecanlı bir ses tonu ile.Finn ve Jack hala neler olduğunu anlamamıştı.
"Öpüşmeniz lazım."
"NE!"
*
Geri geldiklerinde yüzlerinden de okunabildiği gibi pek de mutlu değillerdi.Kokteyllerinden bir yudum alıp bütün gece boyunca dans edenleri,eğlenenleri izlediler.
Bu kadar dert ettikleri bir öpücük değildi.Dert ettikleri,onları eğlenceden alı koyan şey o bir öpücükten sonra neler olabileceği ve doğuracağı sonuçlardı.
"Hey dans etsenize!"diye bağırdı yarı sarhoş yarı ayık Sophia.Jack hayır anlamında kafa sallarken Finn aniden kalkıp Sophia'nın kolundan tuttu.Onu çekiştirerek dans pistinden ayırdı.
Wyatt,Sophia'nın yokluğunu hissetmiş olmalı ki gözleri onu ararken Jack'e "Sophia nerde?"diye sordu.Jack omuz silkip "Bilmiyorum,pek de umrumda değil."dedi ve kalkıp Wyatt'in elindeki bardağı alıp kafaya dikti.Sonra o da dans pistinden ayrılıp arabaya doğru ilerledi.
*
"Şimdi ne yapacağım Sophia?!"diye bağırdı Finn.Hala kızın kolunu tutuyordu.
"Finn neler oluyor bilmiyorum! ANLAT!"dedi Sophia.Sanki yalvarıyordu.
"Andy,ben ve Jack'in öpüşmesini istiyor!"
Sophia derin bir nefes aldı."Tamam bu kötü,baya kötü.Ne yapmayı planlıyorsun?Öpmemeyi mi?"
"Ben sonuçlarından bahsediyorum Sophia.Lanet bir öpücük umrumda değil!"
"Yani öpmek istiyorsunn?"dedi Sophia gülerek.Finn ona sinirli sinirli bakıyordu."Şaka mısın sen?"
"Üzgünüm ama ben bir Fack shipperım."
"Her neyse.Kısaca ne yapacağımı bilmiyorum.Bana yardım et."
"Kusura bakma Finn ama sana yardım edemem.Bu işte tek başınasın."
"Ama Sophia-"
Sophia kolunu Finn'den çekmişti.Ordan ayrılıp dans pistine geri dönmüştü.Jack'le konuşacaktı fakat o yoktu.
*
Finn sinirli bir şekilde arabaya ilerledi.Sürgülü kapısını gürültü ile açtı ki Jack'i gördü. "Ah şaka yapıyor olmalısın!"dedi bağırarak.Yine kapıyı sesli bir şekilde kapadı.Koltuğa oturdu.Tam karşında da Jack oturuyordu.
"Finn ben-"
"Jack,tanrı aşkına çeneni kapa.Lanet olası bir öpüşme ile ilgili konuşmak istemiyorum."
"Finn onunla ilgili değil."
Finn,Jack'in gözlerinin içine baktı. O üzüntüyü,ağlamamak için kendini zor tutma dürtüsünü görebiliyordu.
"Sadece sana artık zaman vermek istemediğimi ve hislerimin bittiğini söyleyecektim."
Derin bir sessiz kapladı arabayı.
"Üzgünüm Finn.Seni zor duruma soktuğum için üzgünüm.Senden hoşlandığım için üzgünüm.Her şey için üzgünüm Finn."
Sessizlik,Jack'in gözünden akan bir damla yaşa kapılmıştı.
"Artık sana ilgim yok.Kendi yoluma,sen de kendi yoluna bak derim."
Jack gözündeki yaşı silip arabadan indi.Finn hiç bir kelime etmemişti. Sadece onu dinlemiş ve acısına ortak olmuştu.Tepki bile vermemişti.
Belki de hata yapmıştı.
Bilmiyordu.
Ileri de görecekti.
*
Sette yeni bir gündü.Hava olduğundan iki kat daha sıcaktı. Set ekibi hazır,oyuncular ve senaristler de hazırdı.Çekimler tüm hızı ile sürüyordu.
..."Tamam şimdi Sophia,Jaeden, Wyatt,Chosen ve Jeremy siz karavanda bekleyebilirsiniz ya da beklemeyin.Siz bilirsiniz.Sıra Eddie ve Richie sahnesine geldik!"
Çimlerin üstünde oturan Finn kalktı ve Sophia'ya baktı.Sophia ona gülümsemekle yetindi.
Diğer yandan bisikletinden inen Jack ellerini ovuşturuyordu.Bir yandan da Finn'e bakmayıp daha fazla utanmamak için uğraşıyordu.
"Evet şimdi,herkes ne yapacağını biliyor dimi?"
Finn ve Jack kafa salladı.
"Güzel o zaman yerlerinize!"
Finn ve Jack ortak yerlerine geçti. Kameralar çalışmak için hazırdı.
Finn ve Jack göz göze geldiler. "Üzgünüm Finn."dedi Jack tekrardan. Finn kafa salladı."Sorun değildi Jack."
"Ve 3,2,1...KAYIT!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new school • fack
Fanfictionzengin zübbesi finn wolfhard'ın kariyeri daha başlamadan büyük bir çöküşle bitmiştir, elinde kalan tek varlığı olan oyuncu akademisine o yıl ilk kez başlayacaktır ve itibari yüzünden karşılaşacaklarını bilmiyordur.