|fourteen|

401 31 78
                                    

six months later

"Film birçok ülke tarafından oynatıma daha yeni gimesine rağmen çok popüler durumda.Bu konu hakkında ne düşüyorsun?"

"Öncelikle bu ilgi için herkese çok teşekkür ediyorum.Filmi çekerken o kadar zorluk yaşamamıza rağmen güzel bir iş çıkması hepimizi mutlu etti.Açıkçası en gurur duyduğum ve eğlendiğim işlerden biri."

"Peki,bu senin düşüşten sonraki ilk filmin.Kendini iyi toparladın ve geniş bir hayran kitlen oluştu.Bu konu hakkındaki düşüncelerini alabilir miyim?"

"Yaklaşık 9-10 ay önce kötü şeyler yaşadım.Etrafımdaki herkesi kaybettim.Belki de artık ben bittim diye düşündüğüm zamanlar oldu fakat geri tutunmam da pek çok etken vardı.Örneğin bu film teklifini kazanmam ve bu film sayesinde güzel,bana hayatın anlamını hatırlatan insanlarla tanışmam oldu. Bana atılan itirafların çok ağır olmasına rağmen doğruluğuna inanmayan hayranlarım, dostlarım ve film ekibime çok teşekkür ediyorum.Sadie,Noah, Sophia,Jaeden, Wyatt,Andy ve Jack.Hepsi bu dönemde yanımdaydı. Özellikle Sophia ve Jack her zaman bana destek oldular."

"Jack demişken ikinizin meşhur sahnesi herkesin aklında ve insanlar bu sahneyi o kadar sevdiler ki ikinizi yakıştırmaya başladı.Ismi de Fack."

"Evet,böyle olaylar olabiliyor ama biz çok yakın arkadaşız ve o sahneyi çekerken hepimiz biraz gergindik. Sonuçta en yakın dostlarınızdan birini öpüyorsunuz.Yani garipti elbet. Bizi yakıştıranlar olabilir ama arkadaşız-"

six months ago

"Üzgünüm Finn."dedi Jack tekrardan. Finn kafa salladı."Sorun değildi Jack."

"Ve 3,2,1...KAYIT!"

"Durun!"diye bağırdı Finn.Andy şaşkınlıkla onlara bakıyordu."Neler oluyor Finn?"

"Bunu yapamam.Üzgünüm."

"Finn saçmalama!"diye bağırdı Sophia.Andy ona hak verircesine kafa salladı."Hadi bitirelim çekimi."

"Buna ben de bayılmıyorum Finn."diye fısıldadı Jack.Finn güldü. "Sen tam bir aptalsın."Jack şaşırmıştı. Finn'in gözlerinin içine baktı. Finn ona gülümsedi.

"Sence bunun zamanı gelmedi mi artık?"

"3,2,1...KAYIT!"

Finn,Jack'in yanaklarına dokundu.Elleriyle onun kafasını sabitledi.Ona baktı ama Jack şoktaydı ve kımıldamıyordu.

Finn ona yaklaştı.Nefesi tutan Jack'i öpmesine bir milim kalmıştı belki de.

'Yap.'dedi kendine.Iyice yakınlaştı Jack'e ve dudaklarını onunkilere değdirdi.

"KESTIK!"dedi Andy ama Finn hala onu öpüyordu.İki saniye sonra bıraktı.Elleri hala Jack'in, kıpkırmızı,yanaklarındaydı.Jack gülümsüyordu,Finn de.

"Bu senaryoda böyle değildi ama kime ne! Harika oldu Finn!"diye bağırdı Andy.Bir anda herkes alkışlamaya başladı.En kuvvetli alkışlayan tabii ki Sophia Lillis'ti.

"Evet,biz yakın arakadaşlarız."

"Meşhur sahneniz çekileceği zaman ikiniz ne düşündünüz?"

"Dediğim gibi, ikimiz de ilk başta şok geçirdik ama normal bir oyunculuk deneyimi olacağını biliyorduk."

"Peki,öpüşme sonrası bir gariplik hissettiniz mi birbirinize karşı?"

"Biz mi? Hayır! İkimiz de bunun sadece oyunculuk olduğunu bildiğimizden tabii ki normal davranmaya devam ettik."

six months ago

new school • fack Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin