|seven|

483 59 86
                                    

// 02.59 //

Gecenin karanlığı iyice belirginleşmişti.Herkes çoktan uyumustu.Jack ve Finn ise hala yatakta bir sağa bir sola dönüp uyumaya çalışıyorlardı.

"Finn ben uyuyamıyorum."dedi Jack yatağın sağ tarafindan sola dönüp. Finn gözlerini açıp ona baktı. "Ne yapmamı bekliyorsun? Ninni falan mı söyleyeyim?"dedi gülmeden,uyku bir ses tonu ile.Jack ona sağlam kolu ile yastık attı."Salak salak konuşma. Evde süt var mı?"diye sordu.Finn gülmeye başladı."Kaç yaşındasın sen beş falan mı?"

Jack,Finn'in kocaman yatağından kalktı hemen.Kapıya doğru ilerledi. "Nereye?"diye bağırdı Finn.Jack onu duymazlıktan gelip odadan çıktı. Finn ise omuz silkip balkonuna ilerledi. Bir sigara çıkarıp yaktı.Ciğerlerine kadar çekti ve geceyi izledi.

Jack ise mutfakta kendine süt arıyordu.Dolabı açtığı gibi karşısında görünce küçücük bir çocuk gibi sevindi.Mutfak rafından bir bardak çıkardı ve içine boşalttı.Sütünü alıp Finn'in odasına geri döndü.

Finn tam balkondan çıkarken Jack odaya girmişti.Bardağın yarısını gelirken içtiği her yerden belliydi. Dudağının üstü beyaz bir cizgi ile kaplıydı.Finn yeniden güldü ona. "Şuan neden gülüyorsun? Ha eğer soracak olursan,evet beş yaşındayım."

Finn kafasını hayır anlamında sallayıp ağzını gösterdi.Jack elindeki sütü masaya koyup telefonunu çıkardı. Finn kamereye baktığını anladı ve ikinci kez güldü.Jack ise fark edip hemen pijamasının koluyla sildi. "Sen tam bir pisliksin ama seni seviyorum çünkü bana yardım ettin." dedi Jack bir an ciddileşip.Kolunu gösterdi ardından."Iz kalacak galiba." dedi gülerek.Finn ona yaklaştı ve kafasını hayır anlamında salladı. "Bilim gelişti Jackie!"dedi ve yatağa girdi.Jack gülümseyip masanın üzerindeki sütünü bitirip oda yatağa girdi.

Finn tam gözlerini kapatmıştı ki Jack onun omzuna dokundu.Finn kafasını ona çevirdi.Jack gülümsüyordu. "Ne var Jack?"dedi uykulu ses tonuna dönüp."Hadi birbirimize tek bir soru soralım.Sonra uyuyabiliriz."dedi. Finn buna bir anlam veremedi.Tek kaşını kaldırıp "Tamam ama ilk sen?" dedi.

"Cinsel yönelimin ne Finnie?"

Finn bu soruyu garipsemişti biraz. Güldü."Peki senin ki ne Jackie?"diye sordu cevap vermeyerek.Jack omuz silkip "Biseksüel'im."dedi.

"Ben bu konuda şüpheliyim açıkçası. Daha bilmiyorum ya da fark edemedim.Sen nasıl anladın?"

"Kalbimin sesini dinleyerek."

'☆'

Finn bağırış ve çağırış içinde uyandı. Sophia'nın sesleri en alt kattan geliyordu.Wyatt ile kavga ediyor gibilerdi.Jaeden ve Sadie gülüşüyordu.Noah ise Wyatt ile Sophia'yı ayıyordu.Jack ise Finn'in tam karşısındaydı.Üstünü değiştiriyordu.

"Ah pardon."dedi Finn gözlerini kapatarak.Jack güldü ama bu sinirli gülüştü."Baktıktan sonra gözlerinini kapamanın bir anlamı kalmıyor malesef."

Finn gözlerini açtı.Jack lakosunun düğmelerini bağlamaya çalışıyordu. Finn yataktan doğruldu ve etrafa bakındı."Saat kaç?" diye sordu."Sabah on!"dedi düşünmeden Jack.Finn hemen yataktan kalktı ve dolaba ilerledi."Geç kaldık!"diye bağırdı.Jack ona güldü. "İlk üç ders iptal olmuş."

Finn dolaptan aldığı pantolonunu Jack'e fırlattı."İnsan bir söyler!"

Jack pantolonu ona geri fırlattı.Finn arkasını dönüp banyoya giyinmeye giderken "Hey!"dedi Jack.Finn ona baktı."Noldu?"diye sordu.Jack sağlam kolu ile düğmeleri gösterip "Yapar mısın?"diye sordu.Finn oflayıp onun yanına gitti.Uzun olduğu için kambur durmak zorunda kaldı.Jack'in düğmelerini kapattı.Bir yandan da nefes almıyordu.Bunu fark eden Jack ona bakıp "Nefes alabilirsin."dedi. Finn bozuntuya vermeden güldü.

"Oldu!"dedi ve yeniden arkasını dönüp banyoya gitti.Jack gülümsedi.

'☆'

Okula gelmişlerdi.Öğlen olmuş,hepsi her zamanki gibi bir sırada toplanıp yemek yiyorlardı.

"Millie'nin sabah ki suratını gördünüz mü biz sizinle geline?"dedi Noah gülerek.Sadie de güldü."Bence iyi oldu, Finn'e saçma teorileri atması sinirimi bozuyordu."dedi Jack. "Belki iyi biriydi onu bilmem ama şuan saçma davranıyor."diye destekledi Wyatt.Sophia kafa sallayıp içeceğinden bir yudum aldı.

"Bu arada siz neden kavga ediyordunuz sabah?"diye sordu Finn, Sophia'ya.Sophia güldü."Bu salak,benim diş fırçamı kullanmış."dedi Wyatt'i göstererek. Wyatt omuz silkti."Suçum yok çünkü kendisi banyoya bırakmış ben de benim zannettim!"

"Ama mordu rengi!"

"O-L-S-U-N! Uyku sersemiydim!"

"Hey hey! Tamam!"dedi Noah yeniden onları ayırarak."Hep ben ayırıyorum sizi." dedi gülerek.Diğerleri de güldü.

Aniden sınıf kapısı açıldı.Gelen Millie'ydi.Onlara bakıp güldü. "Siz eziklerin daha haftaya olacak sınavdan haberiniz yok, gülüşüyorsunuz!"dedi ve gitti.

Herkes birbirine bakıyordu.Millie saçmalıyor muydu yoksa gerçek miydi bu?

"Ne sınavı?"diye sordu Finn.Sadie ve Noah birbirlerine baktı."Bu bir film sınavı daha çok mülakat gibi."diye başladı Sadie lafa."Bir film çekeceklermiş ve bunun için 9.sınıflara hak vermek istemişler."dedi Noah.

"Hatta 10.sınıflardan da kadroya alınacaklar olacakmış fakat ana karakterler 9.sınıflar olacak."

"Millie uzun zamandır buna çalışıyordu,yazdan beri fakat biz de yeni öğrendik."

"Dizi projesine sahip olanlar mülakata giremiyor ama Millie özel izinler almış ve bu kadroya girmeye çalışıyor."

"Biz giremiyoruz ama bu mülakatlar hakkında epey bilgi sahibiyiz Millie yüzünden."

"İsterseniz size yardımcı olabiliriz."dedi Sadie gülümseyerek. Yeniden bakışlar,birbirleri üzerindeydi.Jack kafa salladı."Ben varım!"dedi ve elini sıraya uzattı. Finn elini onunkinin üstüne koyup kafa salladı.Sırayla herkes koymaya başladı.Sadie ve Noah gülümsedi.

"O zaman bu gece yine Finn'lerdeyiz." dedi Jack gülerek.Finn kafa salladı. "Galiba gitmeye çok meraklısın Jackie?"dedi Jaeden gülerek.Jack ona vurdu."Sen de galiba J-J!"dedi Sadie'yi gösterip.Jaeden da ona vurdu, diğerleri ise gülümsüyordu.

'note'

herkese merhaba!
kitabımı umarım severek okuyorsunuzdur :) neyse şimdi sizlere yeni yayımladığım kitaptan bahsetmek istiyorumm:
kitabımın adı back to hawkins. kitapta stranger things ve it karakterlerinin hepsi olacak,ayrıca reddie shipi vaar :') beğeneceğinizi düşünüyorumm ve okursanız çook sevinirim♡kitaba profilimden ulaşabilirsinizzz :)
sevgilerle sizleri seven yazar.

new school • fack Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin