"Ve kestik!"
Olaylardan üç ay geçmişti.Bu süre zarfında gerçekleşen olaylar,pek de heyecanlandırıcı değildi.Finn kararında kesindi.Jack ise hala bekliyordu.Zaten bu son üç ay koşuşturma ve heyecan içinde geçmişti.İşten eve,evden okula gitmekten; pek de gönül işlerine vakit ayıracak durumda değillerdi,bu üç ay içinde.Bir yandan da zaman ilerliyordu. Sonunda kavurucu sıcaklıklar gelmişti. Kanada'nın Toronto bölgesinde olmak daha da zorluyordu işleri.Herkes sıcak dışında başka sebeplerden de bıkmışlardı: bunalım,yoğun çalışma saatleri, aileden uzak olmak... Hepsinin bir karşılığı olacaktı elbet, maddi olarak yüklü bir meblağ olsa da önemli olan maneviyattı.Bunu iyi karşılığı insanların yüzünden okunuyordu.
"Hey Wyatt,suyumu sen mi aldın?!"diye bağırdı Sophia.Wyatt çimlerin üzerine oturmuş,güneşlenen bir tavırla "Ben senin suyunun bekçisi miyim?"dedi.Sophia gülümseyip yanına oturdu."Hayır ama beni koruman gerek ha?"diye fısıldadı. Wyatt güldü."Ama seni,suyunu değil."
Gönül işleri yoktu,demiştik ama Sophia ve Wyatt birer istisna sayılamaz mı?
"Andy! Bisikletimin zinciri çıkmış!"diye bir ses geldi arka taraftan.Jaeden'ın sesiydi bu. Yanında duran Chosen ve Jeremy elleri pasa bulanmış biçimde Andy'ye bakıyordu. Andy elindeki dosyaları bırakıp onların yanına gitti.
Her şey normal gidiyor değil mi?
"Finn sigaranı atıp hemen buraya gel!"diye bağırdı Jack arkadan. Finn oflayarak elindeki sigarayı attı. Eski evin arkasına gitti. Jack elinde sarj aleti tutuyordu.Ezilmiş ve kullanılamayacak bir şarj aleti... "Ben yapmadım Jackie!"diye kendini savundu Finn.Oysaki o yapmıştı. "Bana iphone şarj aleti borçlusun Finn Wolfhard!"
Toronta'da,bu sıcakta,tatil yapmaları gerekirken neden birliktelerdi? Neden birbirleriyle aynı yerdeler? Neden Andy burada-
"Sahneye 38!"diye bağırdı Andy.Herkes bisikletlerine binmişti.Eski evin ilerisine gitmişlerdi.Kameralar açıktı. Işıklar onları bekliyordu.
"Üç iki bir! Kayıt!"
Bisikleti ile hızla gelen Jaeden bisikleti eski evin önüne atıp tam eve girecekken arkasından arkadaşları da gelmişti.Onlar da bisikletlerini yere atıp Jaeden'a doğru koşuyorlardı. "Bill dur!Bizi bekle!"diye bağırdı Sophia. Jaeden kekeleyerek konuşmaya başladı ve "Kestik!"diye bir ses geldi.
Evet,film çekimindelerdi.Üç ay boyunca film çekimleri,senaryo,karakter oturumları,bütçe hakkında görüşmeler,toplantılar yapılmıştı. Bir hafta önce tüm film ekibi Toronto'ya gelmiş ve hazırlıklar başlamıştı.
Filmin tutacağını düşündükleri için yüksek bir bütçe ayırmış ve oyuncu seçimlerine gayet dikkat etmişlerdi.
Film,kitaptan uyarlama olacağı için gerçekçiliğe önem fazlaydı.Bu nedenle oyuncuların da filme adepte olması ve sanki yaşıyor gibu davranmaları için çalışmalar titizlikle devam ediyordu.
Çalışmaların titizliği sürerken Jack'in hislerini saklama titizliği de devam etmekteydi.Finn ona beklemesini ima ettiğinden beri bekliyordu.Hala bir umutla Finn'den kopmaya ve ona olan hislerini unutmaya çalışsa da bu konudaki yeteneği sıfırdı.
Finn'e gelirsek;
Kendini sadece sete odaklamaya çalışıyor,eğlenmek,özellikle Jack'i sinirlendirmek, ve kafasını 'hislere' yormamaya çalışıyordu.Peki başarılı mıydı derseniz? Tabii ki hayır.Andy gözünü kameraya bağlı ekrandan ayırıp çocukların yanına ilerledi.Bir yandan da alkışlıyordu.
"Hepinizi tebrik ederim çocuklar! Bugün güzel bir set günüydü.Bu nedenle erken bitirmeye karar verdik.Evinize gidip dinlenin,bu akşam emeklerinizden dolayı set ekibi ile bir parti düzenlenecek.Siz,tabi ki, davetlisiniz."
Andy sözünü bitirmesine kalmadan birbirlerine bakmaya ve gülümsemeye başlamışlardı bile.
"Uzun zamandır partiye gitmedim."dedi Wyatt.Sophia ona göz devirdi."Ciddi misin Wyatt? Evde yaptıklarımızı parti olarak saymıyor musun?" Wyatt omuz silkti."Bu gerçek bir parti Sophia!"diye itiraz etti.Sophia üfleyip erkeklerin yanından ayrıldı ve karavana doğru ilerledi.Kimse ne olduğunu anlamamıştı.
"Galiba regl döneminde."dedi Jaeden fısıldayarak.Chosen güldü."Seni duydum Jaedie."diye bağırdı Wyatt ve koşarak karavana gitti.Jaeden omuz silkerken "Bu da sürekli sevdiğinin peşinden koşuyor."dedi Jack. Finn gülerek "Senin gibi."dedi ve koşmaya başladı.Jack'in onu döveceğinden emindi çünkü.
*
Eve gelmişlerdi.Partiye daha dört saat olmasına rağmen hazırlanmaya başlamışlardı bile.
"Duşa ben giricem! Finn hemen çık ordan!"diye bağırıyordu Jack belinde havlu,yarı çıplak bir biçimde. Banyonun kapısını kıracak şekilde vuruyordu."Çık dedim sana şerefsiz!"
Su sesi bir anda kesildi."Tanrım teşekkürler!"dedi Jack bağırarak.Kapıyı tekmelemeye devam ederken aniden açıldı kapı.Az kalsın üst tarafı ıslak,havlu ve kıvırcık saçlarını ovuşturan Finn'in üstüne düşecekti.
"Ne o,bana fangirl'lük mü yapıyorsun Jackie?"dedi gülerek.Jack kızarmıştı. "Kapa çeneni Finn Gerzek Wolfhard ve yolumdan çekil!"dedi ve onu itti. Elleri ıslanmıştı.Finn'in havlusuna sildi,onu sinir edeceğini düşündü fakat havlusunun belinden düşmesine sebep olmuştu.
"Siktir!"dedi ve hemen arkasını dönüp gözlerini kapadı.Finn gülmeye başladı."Gülme ve al şu havlunu yerden.Ben duşa giriyorum!"diye bağırdı ve kapıyı sertçe kapadı.Finn hala gülmeye devam ediyordu.
"KAPA ÇENENİ WOLFHARD!"
*
Finn havluyu beline bağladıktan sonra odasına ilerledi.Yatakta oturan Sophia'yı görünce istemsizce zıpladı. "SOPHIA!Beni korkuttun."
"Biliyorum ama amacım,tam da buydu."
"Ne istiyorsun?"
"Biliyorsun ki eskiden hep senin tarafındaydım."
"Evet biliyorum.Teşekkürler yani?"
"Yani..." Yataktan kalkıp Finn'in etrafında dolandı iki kere."Ya ona hislerin olmadığını alense edersin ya da olduğunu söylersin ya da onu kırmayı bırakırsın."
"Neden bahsettiğini anlamıyorum."
"Şey,günlüğünü sette bırakmış olabilirsi-"
"SOPHIA BUNU NEDEN YAPTIN?!"
"Üzgünüm ama zorundaydım.Onu üzmene neden olan sebebi öğrenmek zorundaydım.Jack üç aydır peşinde dolanıyor,çaresizce-"
"Şimdi de ilişki doktorumu oldun?"
Ben hep öyleydim."dedi.Uzun bir sessizlik oldu bu sözün ardından.Sophia devam etme gereksinimi duydu."Ona bekle dedin ve hala bekliyor Finn! Ya beklememesini söyle ya da ona hislerinin olduğunu söyle. Yeter ki net ol.Tek istediğim bu.Sana 48 saat veriyorum,bu işi halletmezsen ben halledebilirim.Bilirsin."
Odadan çıktı Sophia ama hala etkisi Finn'in yanındaydı.Üç aydır kaçtığı gerçek gün yüzüne çıkmıştı.
"Teşekkürler Sophia!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new school • fack
Fanfictionzengin zübbesi finn wolfhard'ın kariyeri daha başlamadan büyük bir çöküşle bitmiştir, elinde kalan tek varlığı olan oyuncu akademisine o yıl ilk kez başlayacaktır ve itibari yüzünden karşılaşacaklarını bilmiyordur.