|two|

959 74 238
                                    

Güneş solmuş,hava kendini soğuğa bırakmıştı.Sonbaharın belirtileri kendini göstermeye çoktan başlamıştı bile.

Okul telaşı başlamıştı.Kimi kendine okul arıyor, kimi ise eşyaları tamamlıyordu.

Bu durum ünlü Finn Wolfhard için pek de önemli değildi.Çünkü bu sene sadece burs alabilen ya da özel ünlü insanların gidebiliği oyuncu akademisine kaydı yaptırılmıştı.Pek de stres yapmıyordu okul kısmını. Kafasındaki tek dert 'Akşam yemeğinde hangi spesyeli yesem?' düşüncesiydi.

Siyah Mercedes'inde fanlarından saklanan Finn Wolfhard eve gidiyordu şoförü ile.Önemli bir görüşmeden çıkmıştı.Eve gidiyordu.

Elinde telefonu,kulağında büyük kulaklıkları ile müzik sefası sürdüyordu.Aslında yeni kurdukları grubun müziklerini dinliyordu.

Geldiklerini anlayınca arabasından indi.Büyük ve özel güvenlik sistemli ve sadece kendinin yaşadığı evine gelmişti.

Kapıdaki kartını okutunca şoförüne bir seyler söyleyip içeri girdi.Güzelce yemek yiyip karnını doyurmak istiyordu.

Eşyalarını şoförü getirecekti.O ise gidip odasına üstünü değiştirdi ve masasına oturdu.Maillerini inceleme kararı aldı.

Bilgisayarı açtıktan yaklaşık üç dakika sonra telefonları çalmaya başladı.Finn bunu pek de umursamadı. Bilgisayarda takılmaya devam etti.

Fakat sonrasında gelmeye başlayan yüzlerce mail dikkatini çekti.Hiç bu kadar fazla mail geldiğini hatırlamıyordu.

Açmaya çalıştı fakat bilgisayar yükten dolayı kasmaya başladı.

Artık meselesi çalan telefonlardı.

Arkadaşları,markalar arıyordu.Hepsi aynı anda.Üst üste iki arama geliyordu ve Finn hiç birini açamadı.

Sonunda menejerinden bir telefon geldi.Onu açmak zorunda gibi hissetti kendini.

finn: natalie neler oluyor?

Kız ağlıyordu.Hem de güçlü bir sesle.

finn: sen iyi misin?

Kız hıçkırdı.O kadar çok ağlıyordu ki nefes seslerini oradan bile hissediliyordu.

natalie: üzgünüm finn

natalie: gerçekten.

Finn bunlara bir anlam veremeden telefon kapandı.Geri aramaya çalıştı fakat kız onu engellemişti.

Yeniden bir telefon geldi.Bu sefer arayan abisiydi.

nick: hemen televizyonu aç

nick: kanal 6

Finn telefonu bir kenara atıp kumandaya ulaştı.Hemen televizyonu açtı.Bir magazinci konuşuyor ve ağlayan bir kızın videosu vardı.

Bu kız Natalie'ydi.

"Evet sayın seyirciler,
Magazin gündemine bomba gibi düşen olay Finn Wolfhard olayı!
Biliyorsunuz ki Finn Wolfhard yükselmekte olan bir oyuncuydu fakat bugün ortaya çıkan gerçekler herkesi şoke edecek nitelikte!"

Finn kendini sorgulmaya başladı.Ne yapmış olabilirdi ki?

"Markalar Finn ile olan sözleşmeli ürünlerin reklamlarını KALDIRDI! Şok haber bomba gibi yağıyor! Ayrıca arkadaşları ile oluşturduğu müzik grubu Calpurnia ayrıldı!"

"Neler oluyor Tanrım!"diye bağırdı Finn.Daha bütün olayı bile bilmeden bunları duymak onu streslendirmişti.

"Ünlü oyuncunun yaptığı olay şey neydi? Reklamlardan sonra sizlerleyiz!"

Finn reklam araya girince hemen maillerini okumaya başladı.Markalar onun sponsor olduğu tüm ürünlerin üretimini kaldırmıştı.Bunun hakkında mailler geliyordu.

Ayrıca yeni imzaladığı projeler,diziler,filmler...Hepsi iptal olmuştu bir anda!

Finn kafayı yemek üzereydi.Onun bilmediği ama yaptığı ne olabilir ki?

Reklam sonunda bitmişti ve Finn televizyona kitlendi.

"Ünlü oyuncu Finn Wolfhard'ın menejeri sadece Kanal 6 Magazin'e konuştu!"

Ağlayan Natalie vardı televizyonda.Bu eski bir röportajdı.Hatta Finn ve Natalie'nin çıktığı zamanlara aitti.

Natalie ve Finn sarılıyordu.Gecenin 3'üydü ve sokaktalardı.Magazinciler onları yakalamıştı.

"Bayan Swary,Finn ile beraber olmaktan mutlu musunuz?"

"Tabii ki! Hatta çok mutluyuz arkadaşlar.Bu hafta tatile bile gidiyoruz!"

Natalie Swary böyle dedi fakat aslında neler yaşandığını bugün bize açıkladı!

Şimdi ise ağlayan Natalie konuşuyordu.

"Finn beni o tatile götürmeye zorladı ve ben gittim.Keşke gitmeseydim neler olduğunu hiç unutamıyorum!"

"Ben neden bir bok bilmiyorum!"diye bağırdı Finn oturduğu yerden.

"Finn Wolfhard bana o tatilde tecavüz etmeye çalıştı!Ben çok korktum ve anlatamadım."

Natalie ölcekmişcesine ağlayıp kameradan çıktı.Magazinci hemen araya girip "Reklamlar!"dedi.

Finn ayağı kalktı.Etrafa bakındı.Böyle bir şey yapmamıştı!Kesinlikle de yapmazdı!

Onunla tatile gittiği doğruydu fakat ona tecavüz etmemişti!

Onu öpmemişti bile!

O tatilden sonra kavga etmişlerdi ve ayrılmışlardı fakat menejerlik işi devam etmişti!

"Saçmalık!"diye bağırdı.

Tekrar telefonunu eline aldı.Aramayı denedi ama kız onu engellemişti bile. Hemen eline geçen ilk kişiyi, Millie'yi aradı.

finn: millie?

millie: finn sen ne kadar utanmazsın!

finn: millie onu benim yapmadığımı sen de biliyorsun!

millie: gerçeği değiştirme! diziden de atıldın zaten!

finn: millie hayır bu gerçek değil! DİMİ?

Millie suratına kapadı Finn'in.

Finn ne yapacağını bilemiyordu.En çok gelir getirdiği diziden atılmıştı ki 2.sezon çekilmiş yayın zamanını bekliyordu!Onun parasını da alamayacaktı.

Ayrıca yarın okul vardı ve bunu da dert ediyordu.Ya atıldıysa?

Bunlar yetmiyormuş her şeyi elinden gitmişti 2 saat içinde.

Üstelik yalancı bir eski sevgili yüzünden.

Artık hiç bir şeyi olmayan ve hep kötü hatırlanacak bir oyunculuk kariyeri sona ermiş biri olarak kaldı.

Ne bir dostu,ne parası,ne de ona güvenen insanlar vardı.

Neredeyse hayatı bitmişti.

Daha fazla dayanamadı ve ağlamaya başladı.Kendini o üzüntü ile yatağına attı ve uyuya kaldı ağlayarak.

O sırada telefona mesaj gelmişti:

Sevgili Finn Wolfhard,
Kabul edildiğiniz oyunculuk akademisinin ders programı ve giriş çıkış saatleri aşağıda yazmaktadır.
📎ders programı
Sizleri yarın okulumuzda görmekten mutluluk duyarız.










new school • fack Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin