// 12.48 // at school
Seçmelerin olduğu gün gelmek sadece seçmelere girecek öğrenciler için zorunluydu.Koridor epey bir kalabalıktı.Sınıfların kapısında öğretmenler bulunuyordu.
Herkesin ellerinde giriş kağıtları ve sular bulunuyordu.Yüzlerindeki ifadeler korku,stres ve heyecan karışımıydı.
Okula giren Jack şaşkınlıkla etrafına bakındı."Tanrı bizi korusun!"diye mırıldandıp elini başına,göğüsüne, sağ ve sol omzuna dokundurdu.Finn ona göz devirdi."Bu kadar korkma Jackie,alt tarafı bir seçme."
Arkadan gülerek gelen Sophia "Senin de korkmadığın belli oluyor."dedi. Finn buna bir anlam veremezken Jack güldü.Sophia'nın yanındaki Wyatt de gülmeye başladı.Sonunda neler olduğunu kavrayan Finn bacağını sallamayı bıraktı."Komik miydi?"dedi mutsuz mutsuz. Jaeden omuz silkti."Bizce evet."
*
On iki ile bir arası olacak seçmeler için herkes sınıf sınıf alınıyordu.Bu nedenle beklemek zorunda kalmışlardı.Bir yandan da Millie'nin okula gelişini bekliyorlardı.
Elinde telefonu ile oynayan Finn fazla odaklanmıştı.Olan biteni duymuyordu.Instagram'da kendisi hakkında yazılan yorumları dikkatle inceliyordu.
Aniden bir sessizlik olduğunun farkına varınca kafasını kaldırdı.Etrafa bakındı Jack ve diğerleri okulun giriş kapısına odaklanmış bakıyorlardı.Finn Jack'in bacağına vurdu.Jack pek de umursamadı çünkü bakışları hala oradaydı.
"Neler oluy-"
Kapı açılmıştı.Elinde kağıtları ve suyu ile gelen Millie'ydi.Okulun artisti sonunda gelebilmişti.
"Yerimizi alacak."diye mırıldandı Chosen.Sophia kafa salladı."Eğer bunun yüzünden rolü kaçırırsam ben de onu kaçırırım."diye bağırdı.Wyatt kafa salladı."Arkandayım!"
"Saçmalamayın!Burda o kadar ünlü bir yönetmen çalışacağız,ayrıcalık yapmaz ama diğerlerini bilemem." dedi Finn.Jack kafa salladı."Okul yönetiminden şüphem çok."
Millie'nin girişi büyük merak uyandırırken sonunda seçim süreci başlamış ilk isimler alınmaya başlanmıştı.
"Jessica Tristan Whees."dedi oradaki kadın.Elinde koca bir liste bulunuyordu.Isimleri saymaya devam etti:
"Micheal Cardish.
Cristian Crous.
Millie Bobby Brown.
Finn Wolfhard."
Finn olduğu yerden kalkıp şaşkınlıkla etrafa bakındı.Jack'in ve diğerlerinin gözleri kocaman açılmıştı. "Dostum!"diye bağırdı Jack. Ayağa kalkıp ona sarıldı.Finn şaşkınlıktan ölebilirdi o an.
"Hadi Finn gitmen gerek!"dedi Sophia.Finn elindeki kağıt ve suyu aldı,arkasını dönüp yürümeye başladı."Ama Millie ile giriyorum!"dedi geri dönüp.Jaeden omuz silkti."Onun seni geçebileceği tek nokta makyaj masası Finnie!"
Finn gülümsedi.İçine bir öz güven dolmuştu.Kafa sallayıp arkadaşlarının yanından ayrıldı.
Finn sınıfa girmişti.Etrafta duran sandalyeler vardı.Bir tane ayrı bir sandalye vardı.Öğrenciler kendi sandalyelerine oturdu.Ne tesadüftür ki Millie ile Finn yanyanaydı.
"Burada bekleyin,yönetmen birazdan burada olacak."dedi isimleri okuyan kadın.Finn kafa salladı ve beklemeye başladılar.
*
Bir adam içeri girmişti.Elinde bir dosya,kulağında tükenmez kalem ve elindeki su şişesi ile gayet yoğun bir adama benziyordu.
İçeri girdiği gibi öğrencileri selamladı, onlara günlerinin nasıl geçtiğini sordu.Finn adamın samimi olduğunu düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
new school • fack
Fanfictionzengin zübbesi finn wolfhard'ın kariyeri daha başlamadan büyük bir çöküşle bitmiştir, elinde kalan tek varlığı olan oyuncu akademisine o yıl ilk kez başlayacaktır ve itibari yüzünden karşılaşacaklarını bilmiyordur.