|five|

549 54 177
                                    

// 16.48 //

Çıkıs saatine az kalmıştı.Finn bu zamana kadar olan çoğu dersi heyecandan dinleyememişti.

Kendini yeni arkadaşlarının arasına kaynaştırmıştı ve onları evine davet etmişti.Bu inanılmaz derece saçma ama onu mutlu eden bir hareketti.

Son dersin bitmesine on iki dakika kalmıştı.Finn her zamanki gibi düşüncelere dalmış,bu gece neler yapacaklarını hayal ediyordu.

Sadie'nin "Çöpe gidebilir miyim?" demesi ile uyandı hayallerinden. Dersin öğretmeni ona evet anlamında kafa saklamıştı.Sadie elinde iki kağıtla oturduğu yerden kalktı.Bir yandan da yanında oturan Noah'ya garipce bakmıştı.Kalktı ve çöpün yanına gitti. Sağ elindeki kağıdı attı ve yerine geçmek üzere arka sıraya ilerledi.Tam oturacakken kimsenin fark etmeyeceği şekilde Finn'in masasına bir not bıraktı.Finn ikince kez irkildi.

Nota baktı.Çizgili defterden özensizce koparılmış bir kağıttı.Bek de önemsemeyerek açtı kağıdı.

Bu akşam bazı şeyler olacak.Sana yardım etmek istiyoruz.Seni arayacağız merak etme ve sorgulama şuan.Kimseye de bundan bahsetme.
~sadie ve noah

Finn şaşkın şaşkın bir nota bir de Sadie'nin Noah ile birlikte oturduğu yan sıraya bakıyordu.Sadie ve Noah ona yardım mı edecekti?Hangi konuda?

'☆'

Finn eve nasıl geldiğini bile anlamamıştı.O kadar hızlı sürmüştü ki bisikleti.Eve gelmeden markete uğramış, yiyecek şeyler almıştı.

Hemen etrafı düzenlemeye girişmişti fakat odası o II.Dünya Savaşı'ndan çıkılmış gibiydi!

Odasını güzel bir müzik eşliğinde hızlı hızlı toparlarken müziği durduğunu anladı.Hemen telefonun yanına ilerledi.Arayan Sadie'ydi.

finn: sadie?

sadie: finn bu gece millie evi basacak

finn: ne?

Aniden Sadie'nin sesi kesilip bir erkek sesi geldi bu ses Noah'ya aitti.

noah: finn bu gece millie evine gelecek.

noah: neden anlamadık ama kötü şeyler olabilir.

finn: amacını anlayamadım!

noah: biz dee!

noah: dinle beni,sakın kapıyı açma kimseye ve-

sadie: bu gece biz de millie ile geleceğiz ama yanlış anlama

finn: tamam çocuklar

Finn gerçekten ağlamak üzereydi.Buruk bir ses tonuyla konuşmaya çalıştı.

finn: teşekkürler

noah: önemli değil dostum.

sadie: ikimiz de onu yapmadığına inanıyoruz finn

noah: merak etme

finn: teşekkürler tekrardan

Hat kesilmişti.

new school • fack Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin