part(9)Discomposure!

7.2K 1.1K 20
                                    

မမမႈန္ မႏၲေလးကိုေက်ာင္းတက္တဲ့အခ်ိန္ မွာ မမႈန္ရဲ႕ အေဖကပါ ေရြ႕ေျပာင္းရသည္မို႔ မိသားစုအကုန္လံုးက မႏၲေလးတြင္ အေျခက်ေနၾကသည္။ထို႔ေၾကာင့္ ကို႐ွိဳင္းရဲ႕ အိမ္မွာပဲ ဧည့္သည္အေနနဲ႔တည္း ျခင္းပင္... ေျပာရရင္ မမမႈန္နဲ႔ ကို႐ွိဳင္းရဲ႕ မိဘေတြက လည္း သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကို နီးစပ္ေစခ်င္သည့္ပံုေပၚသည္။သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ကလည္း ငယ္သံေယာဇဥ္အရွိန္နဲ႔ တေယာက္နဲ႔တေယာက္ အေျခေနက ေကာင္းသည္ဟုပင္ဆိုရမည္။ စိတ္ထဲ၌္ 'ေၾသာ္..' ဟုသာ မွတ္ခ်က္ခ်မိသည္။ ဘာကိုမွ ထပ္ေတြးႏိုင္စြမ္းမရွိေတာ့...
မမမႈန္နဲ႔ ရင္းႏွီးတဲ့ ကာလပတ္လံုး သူမက ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ကိုစစ္ကို အၿမဲ တေစ ေစာင့္ၾကည့္လ်က္ရွိတယ္တဲ့...အဲ့ဒါကိုလည္း သူမ ေနာက္ပိုင္း(ကိုစစ္ ထြက္သြားၿပီးခ်ိန္) မွျပန္လွန္ေျပာျပခဲ့ျခင္းပင္...

ညနက္လာသည္မို႔ မမႈန္က အိပ္ယာဝင္ေတာ့ မည္ဟုေျပာကာ အေစာဆံုးထထြက္သြားသည္။ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေလးေယာက္လည္း ေနာက္ထပ္ ၁၅ မိနစ္ေလာက္သာ လသာေဆာင္၌အခ်ိန္ျဖဳန္းခဲ့ၿပီး အိပ္ယာဝင္ဖို႔ျပင္ၾကသည္။

"ဒါဆိုရင္ ကိုမိုးနဲ႔ သၾကၤန္က ဘုရားခန္းေဘးက အခန္းမွာ အိပ္လိုက္ၾကေနာ္!  ေဝယံကို ငါ့အခန္းမွာပဲ သိပ္လိုက္မယ္!"

ကိုစစ္က ေခါင္းသာၿငိမ့္ျပသည္။ဘယ္အခ်ိန္ ပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုစစ္နဲ႔ အတူ ေက်ာခင္းၿပီး အိပ္ရမယ္ဆိုလွ်င္ သံမံတလင္းဆို လွ်င္ေတာင္အဆင္ေျပသည္ထင္...
ကၽြန္ေတာ္က ကိုစစ္ရွိဖို႔ပဲ... က်န္တာရၿပီ...

အခန္းက တေယာက္အိပ္အခန္းပံုစံ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ေလးျဖစ္သည္။တေယာက္အိပ္ကုတင္ဆိုသည့္အတိုင္းတေယာက္ထဲအိပ္လွ်င္ ေခ်ာင္ေခ်ာင္ခ်ိခ်ိ အိပ္စက္ႏိုင္ၿပီး...ႏွစ္ေယာက္အိပ္လွ်င္ေတာ့ ၾကပ္ေနမည္မွာ ေသခ်ာေပါက္ပင္..
ကိုစစ္က ကုတင္ကိုတခ်က္မွ်ၾကည့္ကာ
"အကို...ေအာက္မွာခင္းအိပ္လိုက္မယ္ေလ!"

"အို...မလိုပါဘူး ကိုစစ္ကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးက ပိန္ပိန္ေလးပဲကို..!"

ကိုစစ္လည္းဘာမွ်ထပ္မေျပာေတာ့ပဲ ကုတင္ေပၚ ဝင္လွဲလိုက္သည္။ကၽြန္ေတာ္ပါဝင္အိပ္ေတာ့ ကိုစစ္က နံရံဘက္ကို ယို႔ယို႔ ေလးတိုးကာ ႏႈတ္မွလည္း

OPPOSITEWhere stories live. Discover now