,,Pojď ke mě. Neboj vždyť miminko je hezká věc a ještě hezčí, když ho máš s někým kdo tě má rád."
Řekne a pevně mě obejme. ,,Ale já nejsem připravená a co když Veronika to dítě chtít nebude když přišel jak o partnerku tak o dítě."
,,A nebo si vás bude hlídat a chránit vlastním tělem, protože vás bude chtít chránit a bude vás mít rád. Mysl si, že nebude chtít, aby se historii Le opakovala. Teď je to jenom na tobě jestli ty toho sviště chceš." Řekne a já se zamyslím. Na jednu stranu mám rozjetou kariéru a slušnou práci a na druhou stranu ten malý je živý tvor a zabít živého člověka mi nepřijde správné.,,Já musím si to nechat projít hlavou, ale myslím si, že už jsem na to připravená dost." Řeknu a usměju se. ,,No vidíš. No vidíš! Jen tady sedíme a koukáme a čas letí vždyť já se za čtyři hodiny vdávám." Řekne a já se začnu smát. Alespoň na malou chvíli zapomenu na to, že až přiletím domů což bude zítra odpoledne protože odlétám dneska večer. Budu muset Cameronovi vysvětli, že bude táta. ,,Miko nestůj tady jako přibitá vždy se nic nestihne. ,,Freyo klid. To bude dobrý. Za chvíli tady bude teta a tvoje vyzážistka. Neboj všechno se včas stihne." Řeknu a zastavím jí v tom šílení. ,,Myslíš?" ,,Nemyslím to vím. Klid nebo ti ještě naskáčou pupínky. Soustřeď se na obřad a na svatební cestu." Řeknu a usměju se.
,,Dobře tak fajn." ,,Tak jo tady si sedni a já se půjdu podívat jestli už jsou všichni tady než se začnou hrnout lidé." Řeknu a rychlejším krokem vyjdu ještě v pyžamu ven z pokoje a zamířím dolů. Dole v kuchyni už čeká teta, máma Freyi a vyzážistka. ,,Ahoj Miko tak co už je ta moje holka nervózní?" Zeptá se Siele a já se usměju. ,,Ani nevíš jak moc." Řeknu a začnu se smát. ,,Dobře tak si jí tady s Yvonne vemte na starosti a dejte jí do parády ať je připravená." Řekne a já přikývnu. Společně s Yvonne se vydám nahoru do jejího pokoje. ,,Yvonne to jsem ráda, že jsi tady dělej už nemáme moc času." Řekne a zatáhne jí do pokoje. Jenom nad tím pokroutím hlavou a vstoupím za nimi.
,,Páni jsi nádherná." Řeknu a obejmu svou nejlepší kamarádku v nádherných šatech. Já na sobě měla bílé šaty ke kolenům s perlovím zdobením a dalšími kamínky. K tomu krásný účes a bílé lodičky. ,,Ty taky vypadáš dobře a doufám, že budu tvůj svědek na tvé svatbě s Camem a nebo budu chovat toho tvého drobečka neboj dobře to dopadne." Uklidní mě a já se usměju.
,,Tak jo, ale teď nebudeme řešit mě, ale tebe. Dnešek je tvůj velký den a já slibuju, že to bude ten nejlepší den." Řeknu a znovu je obejmu.,,Tak jo musíme jít." Přijde teta a já se usměju. Společně sejdeme dolů kde už čeká pár svatebčanů. Potom všichni nastoupíme do auta.
Všechna auta dojedou na místo kde se bude svatba odehrávat. Vystoupím z auta a pozdravím se s pár lidmi potom s Joshem a jelikož jsem svědek vydám se i s ženichem a jeho svědkem k oltáři. Postavím se na místo tak, aby potom Frayer mohla zaujmout místo vedle mě na proti svému nastávajícímu. Všichni se usadili i kněz přišel a už jsme jenom čekali až to začne.Nedočkavý svatebčané seděli na svých místech a vyčkávali až se otevřou velké dveře. Najednou se ozve svatební pochod a otevřou se dveře. Všechny oči spočinout na naší krásné nevěstě. Vidím jak se Josh zasněně usměje a já musím taky. Je to úžasné sledovat to jak Freya jde pomalým krokem ke člověku, kterého má moc ráda. Freya zaujala svoje místo a jenom se zářivě usmívala stejně jako Josh na ní. Začal obřad a vyměňování slibů. Všichni včetně mě roní slzy a já se nemůžu přestat usmívat při velice dojemném obřadu. Když na řadu přišli prstýnky a první manželský polibek nikdo se neudržel a kostelem se ozval bouřlivý potlesk.
Slavnostní hostina se nesla v duchu oslav a pár proslovů. Potom přišlo na první tanec novomanželů. Já tančila s Masonem to je nejlepší kamarád Joshe a hlavně jeho svědek a můj bývalý přítel. ,,Tak co Miko. Tohle je nádherná svatba." Pošeptá mi když spolu tančíme ploužák. ,,Je jsem ráda, že jsou spolu.
No a co ty když už tu svou požádáš o ruku?" ,,Myslíš Daphne?" ,,No přesně tu. Tu kvůli které si mi dal kopačky." Řeknu a zasměju se. ,,Jo no tak s tou jsem se rozešel." ,,Aha no koukám, že ty je střídá jako ponožky." Řeknu a zasměju se. ,,Nesměj se ona mě podvedla a proto jsem si řekl, že si dám od holek pauzu." Řekne a zatočí mě dokola. Pak se vyměníme a já si dám tanec s Joshem.
ČTEŠ
Last Chance [FF Cameron Dallas]
RomanceChtěla bych mu pomoct, ale nevím jak. Jediné co vím je to, že je zlomený jenomže nevím jednu zásadní věc proč. Mým úkolem je ho vyléčit. Jmenuju se Mikayla Jefferson. Na začátku jara jsem začala pracovat jako psycholožka v jednom ústavu v LA. Myslel...