🔐10🔐

301 10 0
                                    

Chvilku jsem nevnímala, ale koukala se do těch jeho hnědých očí to jak se do mě vpíjel. To jak mě úplně hypnotizoval. To jak na mě koukal a já se nechala unášet vlnami svých prazvláštních pocitů. Nadechla jsem se a chtěla něco říct.      ,,Hele než s čím koliv začneš tak ti chci říct, že toho co se mezi námi stalo nelituju a nikdy nebudu, ale nemyslím si, že to nebylo úplně mezi námi vhodné víš jak to myslím?"      ,,Jo vím jak to myslíš neboj se i já si myslím, že z mé strany to bylo scela neprofesionální a slibuji, že už se to nebude opakovat." Řeknu a skousnu si spodní ret.     ,,Ne už se to nebude rozhodně opakovat. Takže ještě jednou se moc omlouvám Mikaylo."  Řekne a postaví se.

,,Ne to se neomlouvej to já." Řeknu a postavím se a zvednu hlavu, abych mu koukala do očí.     ,,Takže už nikdy." Řekne a natáhne ruku před sebe.    ,,Ne už nikdy jenom čistě pracovní vztah. Platí?"    ,,Platí." Řekne a stiskne mou ruku
Zase mnou projede ta pulzující elektřina. Párkrát zamrkám a Cameron svůj stisk ještě upevní. Přitáhne si mě k sobě a začne mě líbat. Nejdříve jemně, ale potom dravěji a dravěji. Jediné co jsem zmohla a vlastně i sama chtěla bylo spolupracovat. Když moje rty západli do těch jeho byla to snad ta největší slast kterou jsem kdy zažila.

Jeho ruce najednou zabloudili na moje boky, které lehce stiskl. Trochu se mi podlomila kolena, kdybych se ho nedržela nevím jak by to dopadlo.
Nevím co to do mě vjelo, ale sundala jsem mu jeho černou mikinu a on mi stáhnul bílí plášť. Pak mi sundal i tričko a poté i já. Odtrhla jsem se od něj a koukala na jeho svaly. Na to že neviděl posilovnu určitě nějaký ten čas. Svaly měl fakt dokonalý. Zase jsem se přilepila na jeho rty.
Moje ruka zabloudila k jeho poklopci. On si mě vyhoupl do náruče a já mu omotala nohy kolem pasu a stále měla svoje rty na těch jeho.

Přetočil nás a položil mě na postel. Lehl si na demně a rukami se zapřel, aby mě nezalehl. Rozepl mi zip u kalhot a pomalu je stáhl. Svoje rty přesunul na můj krk a pokračoval níže. Musela jsem zaklonit hlavu a užívat si to jeho vlhké polibky mi vyvolávali příjemnou husí kůži. Když dojel až lemu mých kalhotek zvedl zrak ke mě.
Nemohla jsem si nevšimnout toho chtíče, ale zároveň nejistoty jestli je to dobrý nápad. Nic jsem neřekla jenom se po usmála což ho donutilo se taky usmát.

Pomalu mi kalhoty i s kalhotkama sundal trochu jsem se styděla, ale pochopila jsem, že Cameron to chce taky tak jsem mu stáhla kalhoty dolů a spatřila tak jeho tělo ve své plné kráse. Můj dech se zrychlil a srdce mi bilo jako splašený. Jednou rukou mi sundal podprsenku. Potom spojil naše rty a bez jakého koliv slova a varování do mě vniknul. Neodpustila jsem si malý vzdych, který ho potěšil a tak se ve mě začal lehce pohybovat.
Musela jsem se hodně držet abych nevzdychala, protože kdyby nás někdo slyšel tak si můžu jít hledat novou práci. A proto jsem byla úplně vděčná když mě u toho líbal.

Po chvilce se do mě udělal a svalil se vedle mě. Chvíli jsem na sebe koukali a potom jsem se usmála.     ,,To bylo úžasný." Řeknu a usměju se
,,Jo to jo." Řekne Cameron, ale má neutrální výraz.
,,Asi by jsi měla jít." Řekne a začne si sbírat a oblékat svoje pohozené věci.    ,,Počkej to mi chceš jako naznačit, že se ti to nelíbilo?"     ,,Mikaylo byl to sex jako každý jiný. Takových jsem měl s Ellie stovky." Řekne a mě podne u srdce a dech se úplně vytratí. Neřeknu nic a začnu se oblékat.

,,Mikaylo." Osloví mě, ale já nic neřeknu.    ,,Miko já to nemyslel špatně. Ty jsi na mě naštvaná?" Zeptá se a chytně mě za paži.    ,,Nech mě! V jednom jsi měl pravdu zase. Já nejsem a nikdy nebudu jako to tvoje posraná Ellie."     ,,Miko,ale já to tak nemyslel."    ,,Jo a jak si to myslel. Je mi z tebe na nic." Řeknu a zabouchnu dveře. Tentokrát se mi nechce ani brečet, ale chci něco rozbít. Jsem tak naštvaná. Tak proč se mnou do tý postele lezl no dobře měla jsem to zastavit dřív, ale slibuji, že s Cameronem budu mít jenom profesionální vztah. Řeknu si pro sebe a odemknu dveře od své kanceláře a sundám ze sebe tohle oblečení a převléknu se do normálního. Po tom všem co mi Cameron řekl hned po tom co se semnou vyspal se na to rande s Thomasem i docela těším.

Když přijedeme i s Emmou domů tak se dojdu osprchovat a připravit než pro mě Thomas přijede. Lehce jsem se nalíčila, učesala a na sebe si vzala svoje oblíbené červené společenské šaty ke kolenů. K tomu jsem zvolila boty na podpatku a psaníčko stejné barvy.     ,,Tak jo drž mi palce." Řeknu trochu nejistě a ještě se upravím před zrcadlem.     ,,Hele Thomas je hodný, ale všechno vždycky zdržuje tak si myslím, že ti nedá ani pusu a na sex dneska zapomeň."      ,,Co všichni máte s tím sexem. Bude někdy den kdy si budu moct jenom s někým promluvit a ne se s ním líbat a nebo s ním skončit v posteli. Jasný."    ,,Počkej kam tím míříš?" Zeptá se a zkříží ruce na prsou.
,,No já vlastně."      ,,Mikaylo ty jsi s ním spala?!"
,,Ne! Nespala jenom jsem se trochu nepohodli to je celé." Řeknu, ale ona to moc nevezme. Naštěstí někdo zazvoní.

,,No nic tak já jdu ať nečeká."    ,,Ale poč."    ,,Ahoj." Přeruším jí a vyletím z bytu a doslova vrazím do Thomase, který už na mě čeká.     ,,Jé ahoj promiň." Řeknu a stydlivě se usměju.     ,,Nic se nestalo. Tyhle jsou pro tebe." Řekne a zvedne kytici přenádherných rudých růží mezi nimi vykukují moje oblíbené bílé karafiátky.     ,,Ta je nádherná." Řeknu a dám mu pusu na tvář. On mi nabídne rámě a já ho s úsměvem příjmu.

Dojdeme k jeho autu a on mi pomůže nastoupit. Potom obejde auto a nasedne. Oba se připoutáme a on nastartuje. Je to takový zvláštní pocit co ve mě převládá.    ,,Děje se něco?" Zeptá se Thomas, ale stále sleduje vozovku.    ,,Ne ne vůbec nic jenom. Kam to jedeme?" Zeptám se a on se usměje je zjevné že se mu líbí můj zájem.
,,To je překvapení, ale je tam moc hezky." Řekne a já jenom přikývnu.

Když dojedeme k luxusní zahradní restauraci. Úplně se mi zatají dech.     ,,No tak to je hodně dobrý." Řeknu a usměju se.     ,,Jsem rád, že se ti tady líbí. Tak pojď." Řekne a podá mi ruku. Večeře je výborná a k tomu ta atmosféra.    ,,No a co vlastně děláš?" Zeptám se a napiju se toho výborného vína.     ,,No já vlastně pracuji jako architekt navrhuji vilu ten mrakodrap ve kterém bydlíš ten jsem navrhl já."  Řekl a já rychle zamrkala.     ,,Páni to jsem nevěděla tak proto to tam tak znáš." Řeknu a oba se zasmějeme. Tenhle večer jsem si hodně užila, ale hned jak se naše cesty rozešli jsem zase skončila tam kde jsem byla. Myslela jsem na něho jo nesmysl, ale já ho prostě nedokážu vymazat z hlavy a bohužel už ani ze srdce.

Tak jo máme tady další kapitolu omlouvám se, že nevyšla dřív, ale nějak nebyl čas takže se za to moc omlouvám i když si myslí že vám to moc nevadí😅

Bára💞

Last Chance [FF Cameron Dallas]Kde žijí příběhy. Začni objevovat