Kliniğe geldiğinde sirketin 9 çalışanı için yönlendirdiği avukatla karşılaşmıştı. Dedektif daha önceleri çok kez karşılaştığı ama hic konuşma fırsatı bulamadığı bu adamla bugün konuşacaktı. Hemen yanına gidip tokalaşmak için elini uzatıp konuşmaya başladı.
Dedektif ;
- Merhaba avukat beni hatırladınız mı? Ben Dedektif Kesik sizinle çalışanlar hakkında görüşmek istiyorum.Dedektifin uzattığı eline bakıp samimiyetsizce tokalaştiktan sonra alaycı bir şekilde konuşarak cevap verdi.
Avukat;
- Herkesin biletini kestiğiniz icin mi size kesik diyorlar?Küstahça konuşmasına bozulmuştu bu saygısızlığı onun tamamen ukala kişiliğinin aynasıydı sanki. Ama dedektif bu ukalaligini sevmişti. Karşısında kolay bir lokma vardı hemde beş dakika içinde aklında ki büyük soru işaretini aydınlatacak güzel lezzetli bir lokma.
Dedektif;
- Hayır bilemediniz Avukat bey, sizin gibi ukalâları kestigim icin bu lakabi aldım.
Avukat beklemediği bu cevap karşısında sert bir dille şöyle dedi.Avukat;
- Sizin benimle bu şekilde konuşmaya hakkınız yok dedektif ve benimde sizinle konuşmaya niyetim yok.Hiç zaman kaybetmeden avukatın kulağına doğru derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya başladı.
Dedektif;
- Avukat, bu kadar büyük bir şirketin neden 9 çalışanı için doktor değilde avukat göndermesine anlam veremiyorum.
Avukat;
- Anlam vermek zorunda değilsin. Onların sadece bu süreçte yanlarında oluyoruz.
Dedektif;
- O zaman bu desteği çözüme kavuşturalım. Avukat unutma o şirkete sende baglisin ama şirkete bir şey olmaz sen yanarsın. Bana is çıkarma ver elindeki dosyalarıder bu gece incelemek istiyorum.Avukat;
- Güçlü bir dedektifsin sen istediğin icin değil dosyaları görmen hakkın diye veriyorum. Al dosyaları git..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 eksi 1 DEDEKTİF
Science FictionUçağa 10 kişi binmişlerdi. Geri dönerken - 1 ölü vardı. 7 denek 3 suçlu... dosyayı kapatırken bir ipucu olmalı diye düşündü dedektif...