PATRİCK
Hapishaneye geleceğimi zannediyorken geldiğim yer karanlık bir depo olmalı küf ve nem kokusunun rutubet kokusuyla karıştığı muhteşem bir eski depo kokusu. Ah şu gözlerim neden bağlı ki buranın karanlık olduğu belli zaten. Dışarıdan gözlerime hic bir ışık yansıması yok. Sandalyeye elleri arkadan bağlanmış yetmemiş ayakları da sandalyenin ayaklarına bağlanmış olmayı tercih ederim. Hatta tepedeki saçlarımı kazıyıp tam beynime şip şıp su bile damlatıp psikolojimin bozulmasına bile razıydım. Ben sandalyeyi yatak görüp su sesini de nini bilip uyurdum. Ama bir insan bu şekilde bağlanır mi? Hiç olcak iş mi?
Iki sandalye arasına geçirilen yağlı demir sopaya aynı şekilde yağlı zincirle havaya asılı şekilde oturur pozisyonda başı iki bacağının arasına sıkıştırılmaya çalışılmış bir şekilde bağlıydı. Patrick hareket etse bile yağdan hem el hem ayak bilekleri kaydığı için aynı şekilde kalıyordu. Ağzı bantlı değildi neden ağzımı bantlamamıştılar diye düşünürken, onu buraya getiren adamların ayak seslerinin git gide uzaklaştığını fark etti.
Patrick;
- Hey, benim burda olduğumu unutmayın, diye dalga geçti onlarla.Tabii ki cevap alamamıştı.
Yarım saat kadar geçtikten sonra acılan kapının sesi sıçramasına neden olsada, her ne yaşayacaksa artik başlamıştı. Bir an önce yaşayıp sonu görmek istiyordu. Belki bu yüzden bu durumda olan yada herhangi bir konuda çaresiz olan insanların düşündüğü tek şey birden sonu görmekti. Çünkü çaresizlik insanın yorulup tekrar tekrar başa döndükten sonra kendi imkaniyla hic bir şey yapamayacağını anladıktan sonra sessiz bir bekleyişin içinde haykırırken bir umutla sonu görmekti. Son bir şekilde iyi veya kötü o durumun bitmesiydi. Patrick te işte böyle bir durumun içinde bir an önce bir sona gitmek istiyordu.
Ayak sesleri yakınına çok yaklaşmadan karşında bir yerde durmuştu. Büyük ihtimalle bir sandalye vardı ve gelen her kimse oraya oturmuştu.
Patrick hic konuşmuyordu, karşı taraftan bir ses tek beklediği bu olsada acaba gelen kim, beni buraya bu şekilde kim bıraktı. DEDEKTIF MI?
Dedektif bu kadar acımasız olabilir miydi? Olabilirdi neden olmasin. Belki bütün deneklerin intikamını almak istiyordur. Ama yalnis kişiden benden.
Patrick tam bunları düşünürken karşısındaki adamdan gelen öksürük sesi kulaklarını tirmalamasina yetti.
Hayır o olamazdı hayır kesinlikle o değildir. Bu ses tonu bu öksürük imkansız. Lütfen o olmasin, lütfen sen çıkma.- Boşuna dua ediyorsun Patrick, tam düşündüğün gibi benim.
Patrick;
- Seni pislik herif,- Sen hiç bir zaman bana baba demedin zaten.
Nasıl baba diyebilirdim ki kendi yaşadığım daha doğrusu onun bana yaşattığı her şeye alışkındım. Ama diğer masum insanların acısı.
Patrick;
- Nasıl bu kadar zalim olabiliyorsun.- Bazen diyorum ki kendi kendime bu nasıl olurda benim çocuğum olur.
Patrick;
- Bense herzaman senin insanligindan şüpheleniyorum doktor.Doktor( Patrick'in babasi)
- Benim hırslarımdan hic geçmemiş sana tamam kabul ediyorum. Keşke biraz zekânı benden alsaydın.Patrick;
- Ne yapacaksan yap bana.Doktor( Patrick'in babasi)
- Sana hiç bir şey yapmayacağım.Patrick;
- Neden burdayiz o zaman.Doktor( Patrick'in babasi)
- Senin acı eşiğini ölçmek için burdayiz. Psikolojik bir test yapacağım sana. Ruhunun acısı bedenini ne kadar acıtır merak ediyorum.Patrick;
- Hayır, öldürürüm seni.Doktor( Patrick'in babasi)
- Şimdi benim oğlum olabilme ihtimalin oldu.Patrick;
- Doktor kimseye zarar vermeyeceksin.Doktor( Patrick'in babasi);
- Liste bile yaptım. Kime ne yapabilirim diye. Boşuna mı ugrastim o kadar.Patrick;
- Nasıl bir canavarsın sen çok iyi biliyorum.Doktor( Patrick'in babasi)
- Sen çocukken benim yaptığım deneyleri hala hatırlıyorsun demek.Patrick;
- Nasıl unutabilirim ki.Doktor( Patrick'in babasi)
- Madem unutamıyorsun. Niye benimle uğraşıyorsun Patrick.Patrick;
- Daha fazla insanın canını yakma diye.Doktor( Patrick'in babasi)
- Ben acıyı severim yalniz başkasının acısıysa hele ki ben yaktıysam. Böyle motive ediyorum kendimi.Patrick;
- Sen kimsin de kendini motive ediyorsun.Doktor( Patrick'in babasi)
- Bu en son ki deneyi neden yaptım bir bilsen.Patrick;
- Yine neyi planladinda yaptın acaba.Doktor( Patrick'in babasi)
- Kendi sağlığımı Patrick? Felçli olmak çok kötü bir şey ve bak iyilestim. Kac insanı kurtaracağım biliyor musun sen.Patrick;
- En son felçli olduğunu duymuştum.Doktor( Patrick'in babasi)
- En son öyleydim. Ama şimdi değilim.Patrick;
- Nasıl başardın bunu.Doktor( Patrick'in babasi)
- istedim başardım, bu kadar basit.Patrick;
- Peki Asya yi neden deneyin içine aldın.Doktor( Patrick'in babasi)
- Asya benim büyük projem. Hem deneyim için hemde dövüşlerim için. Çok güçlü aldığı ilaçlara rağmen bünyesi hala sağlam. Ama onu kurtarmana izin veremem.Patrick;
- Senden izin isteyen var mı?Doktor( Patrick'in babasi)
- Diyorum ki ilk önce Dedektif'in canını yakmalıyım. Ilk sırayı hak ediyor.Patrick;
- Dedektif ne alaka saçmalama.Doktor( Patrick'in babasi)
- Ben zeki insanları severim. Lâkin benden zeki olan biri benim yanımda değilde karşımdaysa işte o zaman durum değişir.Patrick;
- Dedektife ne yapacaksın?Doktor( Patrick'in babasi)
- Canını acitacagim.Patrick;
- Nasıl?Doktor( Patrick'in babasi)
- Aslında ben bir şey yapmayacağım kendi kendine canını acıtacak. Kendini kalbini söküp iki kurşun sıkacak. Ve sende burda izleyeceksin.Patrick;
- Hayır yapma, Dedektifle uğraşma duyuyor musun beni. Cevap versene.Sandalyeden ayağı kalkıp çıkışa doğru yürürken Patrick'in arkasından bağırmasını kahkaha atarak eşlik ediyordu.
Tam kapıya geldiginde;
-Şimdi adamlar gelip seni çözecek. Eskisi gibi uslu bir çocuk ol Patrick, yoksa Asya yi en sona değil en başa getirir onun ölümünü izletirim. Haa buarada yarın senin için buraya özel sinema kurduracagim. Patlamış mısır da getireceğim.Patrick hala bağırıyordu ama kapı çoktan kapanmış, babasi gitmişti.
Bölüm Sonu🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️🕵️♂️😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐🧐
Keyifli okumalar dilerim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 eksi 1 DEDEKTİF
Science FictionUçağa 10 kişi binmişlerdi. Geri dönerken - 1 ölü vardı. 7 denek 3 suçlu... dosyayı kapatırken bir ipucu olmalı diye düşündü dedektif...