Kısa bir molanın ardından televizyonun karşında ki kanepeye artık videoları izlemek için oturmuşlardı. Ikisinin de aklında olan tek şey denekler aralarında ki suçlu
Ilk denek videosu ve dosya diye ufak bir plan yapmışlardı teker teker inceleyip sonra kesintisiz detaylı izleyeceklerdi.
Dedektif, Patrick'in bulunup kliniğe getirildiği zamandan bu zamana kadar olan sürede ne kadar değiştirdiklerini fark etmesi için bulundukları andaki ilk fotoğrafı gösterdi.Patrick fotoğrafa kısa bir süre bakıp inceledikten sonra burda sekiz tane denek var biri ölmüştü tamam geride 9 denek kalmamış mıydı, diyerek soru soran gözleriyle diğer deneği sorar.
Dedektif ;
- Sakin ol dostum, diğer denek kadın o ayrı birde duruyormuş. Onun resmi de var tek başına.Bu insanlara nolmuş Böyle?
Patrick iki kahve hazırlamak için kalktığında konuşmaya devam eder;
- Istersen bugün çektiğin videoya ya bakalım.
Dedektif;
- Tam açıyordum, kahve yapmak için kalktın. Hadi hazırla gel artık.Patrick kahveleri masaya bırakıp acılan videoyu eline kağıt kalem alarak izlemeye başladı.
Patrick 'in kendi kendine konuşarak bir yandan da bir şeyler yazmaya başladı.
Patriğin yazdiklari;
Denekler kim
* Eğer aynı deney hepsine yapıldıysa hepsinin ortak bir özelliği var. Vücutların da bu ilacı kaldırabilecek bir şey var.
* Ya ortak bir şey tüketiyorlar, gıda olur içecek yada ilaç.Dedektif;
- Aynı işyerinde oldukları için, her öğlen aynı yemeği yiyorlar, belki de yemeklere bir şey koyuldu.Patrick;
- Mantıklı ama bunu ispat edemeyiz şuan.
Dedektif;
- Bütün ortak noktaları yani olabilecek herşeyi araştıralım. Bir sonuç bulamazsak bence bunu da bir düşünelim.
Patrick;
- O zaman bunu şirketten biri yaptı yemekhaneye girip yemeklere bakabilecek ilaç koyabilecek biri.
Dedektif;
- Yetkili biri.
Patrick;
- Bu ihtimal biraz karışık. Biz başka ihtimallere yönelelim.Dedektif dosyadan ilk deneğin kisa bilgilerini çıkartıp masanın ortasına bıraktı. Ve videoyu başlattı.
Ilk Denek;
Alanında uzman bir grafik tasarımcısı, iki üniversite mezunu ve 3 dil bilen öğrendiği Italyanca, Çince ve Almanca diline bir yenisi eklensin diye Japonca kursuna yazılmış, gezmeyi öğrenmeyi seven ,30 yaşında bekar, ailesinden ayrı yaşayan, spor yapmayı hobi olarak yada sağlık için değil kazanmak için benimsemiş iki tane gümüş ağır siklet madalyası bulunan birazda çapkın bir Kurban.
Video Görüntüleri;
Oturduğu sandalyenin üzerinde hiç rahatmış gibi durmuyordu.Sanki her an sandalyenin altından biri yada birşey çıkacakmış gibi iki de birde başını çevirip sağ aşağı eğilir gibi yapıp sanki sandalyenin altını göz ucuyla kontrol ediyordu.
* Tedirgin
* Korkmuş
* Şüpheci
* KontrolcüDedektif;
- Şuan bu deneyler gizli tutuluyor ama ben bir kaç araştırma yaptım. Deneklerin kişilikleri durumları hakkında ilk denek aslında şuan ki durumundan çok farklı bir karakterde.
Patrick;
- Ilacın etkisi Dedektif daha neler yapacaklar denekler kim bilir neler göreceğiz.
Dedektif;
- Ama suçluya odaklanmalıyız.
Patrick;
- Sen sadece suçluyu düşünüyorsun bense hem deneyi hemde suçluyu.BÖLÜM SONU
Keyifli okumalar dilerim.
Oylarınız düşünceleriniz benim için önemli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10 eksi 1 DEDEKTİF
Science FictionUçağa 10 kişi binmişlerdi. Geri dönerken - 1 ölü vardı. 7 denek 3 suçlu... dosyayı kapatırken bir ipucu olmalı diye düşündü dedektif...