DENEKLER

149 16 6
                                    

 

Ikinci Denek;

Orta boylu, biraz kilolu spor yapmayı pek sevmediği belli,ama çok akıllı en iyi üniversitesiyi en iyi dereceyle bitirmiş, kendisini işine adamış profesyonel bir bilgisayar mühendisi.
Patrick;
- Adam bilgisayar başında bütün gün belki o yüzden kiloludur. Bu sporu sevmediği anlamına gelmez Dedektif.
Dedektif;
- Patrick, bu önemli bir konumu şuan.
Patrick;
- Tabii ki de önemli, deneyde verilen dozlar hemen hemen aynıdır. Ve o dozu kaldırabilecek sağlıklı bir vücut lazım.
Dedektif;
- Sizin işiniz de zor. O kadar deney yap bir şeyler bul ama daha bitmedi bir de ona uygun denek bul.
Patrick;
- Her işin zorluğu var. Ama işte bazen mutlu bazen de pişman olabiliyorsun.
Dedektif;
- Günah çıkaracağın kişi ben değilim, kaseti izleyelim.

    Ikıncı denekte sandelye de sessizce oturuyordu. Yaptığı tek titremek ve kaşınmaktı. Sağ eliyle kollarını kaşıyorsa sol eliylede yüzünü kasıyordu. Bir orasını bir burasını durmadan kaşınıyordu. Titremesi de normal üşürken titremek gibiydi. Çenesini kontrol etmek bile istemiyordu. Duyulan tek ses dişlerinin gıcırtısıydı.

Dedektif;
- Ikıncı denekte bu belirtiler ya da bu kalıntılar var ne düşünüyorsun.
Patrick;
- Titremesi ilacın vücutta gösterdiği bir aylık bağımlılıktan kaynaklı büyük ihtimal.
Dedektif;
- O zaman ilacın bağımlılık durumu var.
Patrick;
- Kaşınması da ilaç alerjisi etkisi göstermiş olabilir.
Dedektif;
- Denekler iyileşmeye başlıyor o zaman.
Patrick;
- Bir haftadan az bir haftayı bulmayacak suçlu denek düzelmeye başladı.

     Patrick'in bu sözlerinden etkilenen Dedektif hemen diğer deneğin dosyasını alır.

Üçüncü Denek;

   Daha işe yeni başlamış, O da ikinci denek gibi bilgisayar mühendisi. Genç, kumral, bakımlı ve titiz.

Patrick;
- Titiz mi? Onu niye yazdin Dedektif?
Dedektif;
- Deneklerin dosyalarını aldığım da biraz da gidip kendim araştırma yaptım ve işyerinde yerlerin biraz tozlandığını gördüğünde dayanamayıp paspası eline alıp boylu boyunca paspasladığını duyunca kendi dosyamada yazmak istedim.

Patrick;
- Hiç üşenmiyormuş mu?
Dedektif;
- Malesef.
Patrick;
- Birde görüntülerine bakalım.

   
    Üçüncü denekte aynı sandalye de oturması gerekiyorken yerinde yoktu. Sandalyenin arkasına saklanmış bir ileri bir geri yerde çömelmiş sallanıyordu. Elleri kulaklarında duymak istemezcesine bastırmış. Öylece sallanıyordu.

Dedektif;
- Evet sevgili Patrick, bu deneğimiz için ne yorum yapmak istersin.
Patrick;
- Bir nevi şok geçiriyor. Halüsinasyon görüp bir şeyler duymuş olabilir. Yada bilmiyorum. Biraz tuhaf geldi.
Dedektif;
- O zaman diğer deneğe geçelim, ama önce birer kahve içelim mi?
Patrick;
- Çok iyi olur. Kokusu geldi sanki burnuma.

       BÖLÜM SONU

Keyifli okumalar dilerim.

     

  

   

       

10 eksi 1 DEDEKTİF Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin