Noel'e çok az kaldı ve beni henüz kimse davet etmedi!
Theo ve Iris birlikte gidiyorlar, Robb Cherlotte Galler diye bir Ravenclaw'la gidiyor. Neville Ginny'yle gidiyor. Harry ve Ron bile Parvati ikizleriyle gidiyorlar. Aslında Ron Harry'ye benimle gitmek için sormuş ama Harry beni Alex Walker'la gidiyorum sanmış, o yüzden Ron'la da gidemiyorum.
Kara kara bunu düşünürken Hogwarts'ın karanlık koridorlarında, zindanlara yakın bir yerde yürüyorum.
Anlık bir göz kararmasıyla tam köşeyi dönerken birisine çarptım ve yere düştüm. Tabi ki Malfoy.
"Önüne bakmayı da mı bilmiyorsun Jasie mini Potter?" diye söylendi.
"Hey, nezaketen de olsa kaldıramaz mısın beni?" diyerek takıldım ona. "Kaba Malfoy."
Yanıma yaklaşarak dizlerini kırdı.
"Bak sana ne diyeceğim; eğer yürümeyi öğrenirsen benimle baloya gelir misin?" dedi ufaktan beni kısık gözlerle süzerek.
"Neredeyse Kafasız Nick'le giderim, seninle gitmem Malfoy." dedim üstümü başımı çırparak. "Ayrıca seninle gitmek isteyen çok Beauxbatons öğrencisi vardır mutlaka, niye bana soruyorsun ki?"
"Şuna ne dersin, eğer gelirsen neden seni davet ettiğimi söylerim." dedi muzur bir gülümsemeyle. Biliyor tabi merakımı yenemeyeceğimi!
"Pekâlâ! Başka çarem olmadığı için geliyorum." dedim ve kalktım.
"Bu dediğine pişman olacaksın Potter." dedi o da kalkarak.
"Kabul. Pişman et beni Malfoy." dedim ben de ona karşı ve yürümeye devam ettim.Noel günü
Benim Malfoy ile gittiğimi sadece Hermione ve Ginny biliyor. Ah Cedric'le gitmek vardı! Ama o Cho Chang'le, yani Harry'nin hoşlandığı kızla gidiyor!
Üçümüz hazırlanırken bunları düşündüm. Tabi Cedric'le gitmeyi düşünürken yüzüm kızardı.
"Malfoy'la gidiyorsun diye bu kadar heyecanlanmana gerek yoktu Jas." dedi Ginny bana takılarak.
"Onun için değil. Ayrıca başka birisiyle gitmek isterdim ama elimizdeki bu." dedim gülerek. Hermione biraz gergindi ve halâ onun kiminle gittiğini bilmiyoruz.
"Ona hiç güvenmiyorum. Harry gördüğünde de hiç mutlu olmayacak Jas." dedi Hermione gergince.
"Haklısın ama mecbur kaldım. Yoksa gidemeyecektim. Harry'yle de bugün karşılaşmamaya çalışacağım." dedim biraz moralim bozularak.
"Zor bir gece olacak senin için. Dikkat et." dedi Ginny sırtımı sıvazlayarak.
Açık mavi, ince askılı, kısa bir elbise giydim. Altına da siyah bir ayakkabı, üstüne minik figürlü bir kolye ve saçlarımı da dağınık bir topuz yaparak kombinimi tamamladım.
Hafif bir makyajla da son dokunuşlarla bitirdim. Hazırdım! Malfoy'la bir tık erken buluşmaya karar vermiştik. Bu yüzden Ginny ve Hermione'nin yanından ayrıldım.
Astronomi kulesinde beni bekleyeceğini söylemişti, bu yüzden oraya yol aldım.
Gidene kadar binbir çeşit düşünce geçti aklımdan. Acaba beni neden davet etti ya da neden erken buluşmak istedi? Aklında ne gibi şeytanlar dolanıyordu kim bilir.
Benim üç diğer şeytanımsa ben tam giderken önümü kestiler. Tabi ki Theo Iris ve Robb.
"Hey, merhaba, nasılsınız, ben de iyiyim, hoşça kalın." diyerek yanlarından sıyrılmaya çalıştım. Muhtemelen neden onlara Malfoy'la gittiğimi söylemediğimi öğtendiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
POTTER KIZ KARDEŞ
Fanfiction-DÜZENLENİYOR- Jasie Potter iyi niyetli, kimseye zararı olmayan, bazense anlık gaza gelen sıradışı sayılabilecek bir karakter. Kızıl ve kıvırcık olan saçları, babasından aldığı ela gözleri, ve abisininki gibi bir göz problemi var. Gözlüğünü takmay...