"...you said you love me..."

1.1K 32 0
                                    

-Zayn, aš bijau.-sumurmėjau.

-Tau nebūtina to daryti.-pavartė akis.-Bet jie jau tave matė. O be to, čia nebus nei Harry nei Gemmos.

-Bus keista.-pasakiau atidarydama mašinos dureles.

Išlipusi atsistojau apsidairydama aplink Zayn kiemą.
Atsidusau ir susikaupusi įėjau. Viduje girdėjosi daug balsų.

-Alex!-Niall pašokęs nuo sofos pribėgo apsikabinti.

-Sveikas, Niall.-nusijuokiau apsikabindama.

Šiek tiek palingavome ir jis atsitraukė, nes priėjo Dani su Liam.

-Pasiilgau tavęs.-stipriai suspaudė gleby Danielle.

-Aš taip pat.-padariau tą patį.

-Vis dar pykstam ant tavęs, už tai, kad palikai mus.-Liam nusijuokė apkabindamas.

-Pasistengsiu išpirkti savo kaltę.-truktelėjau pečiais.

Pasisveikinau su likusiais apsikabindama.

-Eikš, prisėsk.-Dani parodė į vietą prie stalo.

Šiandien visi susirinko pietauti kartu pas Zayn. Na, beveik visi. Nėra mano seserų ir Harry su Gemma.
Papurčiau galvą išsklaidydama apmąstymus ir nuėjau atsisėsti prie stalo.

-Ar gaminai pats?-paklausiau šaipydamasi.

-Juokauji?-nusijuokė.-El man "padėjo".-parodė kabutes.

-Taip, teko viską už jį padaryti. Jis beviltiškas.-pavartė akis El.

Visi nusijuokėme ir ėmėme dėtis valgį į lėkštes.

-Atleisk už klausimą, bet ar tu netyčia neturėjai.. na... vaiko?-paklausė Liam nesmagiai patrindamas kaklą.

-Turiu.-nusijuokiau iš jo pasimetimo.-Jo vardas Troy.-pasakiau šypteldama.

-Kada galėsime su juo susipažinti?-nusišypsojo Dani.-Žinoma, jeigu galima.

-Visada galite užsukti.-nusijuokiau.-Kitą kartą renkamės pas mane.-mirktelėjau ir visi sutiko.

-Ar tiesa, kad Troy yra nuo Harry?-sušnabždėjo Niall.

Linktelėjau ir jis supratingai patapšnojo man per petį.
Pavalgę visi perėjome į svetainę ir šnekučiuodamiesi gėrėme arbatą bei valgėme pyragą.
Kol vaikinai buvo užsiėmę savo temomis, prie manęs priėjo El ir Dani.

-Ką nusprendei dėl Caleb verslo?-atsisėdo iš abiejų pusių.

-Tikriausiai grįšiu.-pažiūrėjau žemyn į arbatos puodelį.-Manau man viskas bus gerai. Visada būna. Tai nėra taip pavojinga.-truktelėjau pečiais.

-Oh... na taip. Tai šiek tiek skiriasi nuo mūsų ankstesnių "nuotykių".-Dani parodė kabutes.

Dar kiek pasišnekučiavome ir atėjus vakarui nusprendžiau, jog man laikas namo. Atsisveikinusi su visais išėjau į lauką.

Įsėdau į Zayn mašiną ir jis išsuko iš kiemo.

-Ar gali trumpam sustoti prie to namo?-paklausiau parodydama į gatvės galą.

-Žinoma.-pasakė atsistodamas prie šaligatvio.

-Aš tuoj.-pasakiau ir nubėgau iki namo durų.

Nespėjus man pabelsti duris atvėrė Jessica su Troy ant rankų. Šis pamatęs mane ištiesė rankutes, o Jessica padavė man jo daiktus. Pakštelėjau jai į žandą ir padėkojusi bei atsisveikinusi grįžau prie mašinos. Įsodinusi Troy įlipau pati.

Always (1, 2, 3 sezonai) Where stories live. Discover now