٢٠

1.6K 32 1
                                    

نوران:(اخذت نفس عميق ..)فارس كان عندو اخو توئم ..

نرمين:عارفه و مات بسببو ..

نوران:م مات بسببو .. اصلا م مات ، فارس هو ال مات و فراس عايش .. فارس الأنتو قايلنو فارس كل حاجه قالا ليكم او المهم القصه الأنتوو بتعرفوها دي كذب ..

   صح كان عندو أخو توئم و صح مات بس بعد موت فارس فراس عاش ع أنو فارس ..

نرمين:ده شنو ده م فاهمه حاجه ..

نوران:فارس و فراس كانو مختلفين شدييد .. فارس كان من النوع الهادئ البحب يرسم و بسمع الكلام و فراس كان مشاغب شدييد و م بسمع الكلام نهائ و طبعا كأى عيله طبيعيه كانو بفضلو فارس ع فراس ..

  كانو بحبو شدييد و كل المشاكل البتحصل ف البيت بكونو عارفين انو بسبب فراس لانو فارس مستحيل يعمل حاجه غلط!..

  يوم الرحله ده طلعو كلهم بس فجأه حصلت مشكله بين الأم و الأب ..


*باك فلاش :


ساميه:انت ليه م عايز تسمعني؟!..

الضى:اسمعك ليه اصلا😡ياخ معقوله بعد العمر ده كلو تمشي تعملى كده!..و مع منو ؟!..مع صحبي عبد الله

ساميه:ياخ انت عايزني اعمل شنو يعني😡انت طول السنه بره البلد ، دايما مهمشني زي كأني م مرتك و عيالك م بتعرف عنهم حاجه!..عبد الله الوحيد الكان واقف جمبي و الوحيد الحسسني اني بتحب بجد .. 

الضى:(بقا جايط و بصرخ شدييد و طلع من هناك و هو م شايف قدامو و اول م وصل بره الغرفه لقا فارس و فراس بتشاكلو هنا أخلاقو ضاقت ..)انتو دايما ف حاله شكل كده😡😡😡ليه بتعملو كده😡😡م اصدق اجي عشان اشوفكم و تندموني ع اللحظه الجيت فيها😡

فراس:ي ابوي المره دي هو الغلطان😡

ساميه:(طلعت من جوه و هيا بتبكي ..)انت الغلطان و انت اصلا البتعذبنا دايما😡كل البحصل ده بسببك و بسبب مشاكلك الكتيره ..(و من غير تحس رمتو ف فارس و ف اللحظه دي فارس وقع البحر و ابوهو فعلا طوالى نطه و جابو بس كان هو ميت نتيجه لجلطه بسبب الصدمه ..)


   ساميه اول م حصل كده بقت تبكي بطريقه هستيريه ، و الموضوع ده لانو حصل بسرعه سبب ليها صدمه كبيره و للأسف وقتها عقلها لخبط القصه و كانت مفتكره انو المات فراس م فارس ..

  

ساميه:فراس مات😭😭قتلتا ولدي انا ي ناااس😭😭(و بقت بتصرخ ..)


  فراس كان سامع أمو و م قادر يستوعب الحاصل و ف اللحظه دي كان بس بعاين لفارس الميت قدامو و لأبوهو ال م قادر يتكلم و يقول حرف ..*

حبك حياةحيث تعيش القصص. اكتشف الآن