فراس:(جا جمبي ..)ح يحصل شنو يعني ؟!.. بعد م تساعديني ح تمشي صح!..بتعملى كده عشان انتي خايفه
نرمين:انا لو خايفه بجى هنا؟!..
فراس:طيب انا عندي نهايه أجمل .. ليه نتعب و احنا ممكن نمووت سوا و نريح كل الناس؟!..
نرمين:فارس بتقول شنو انتا!.
فراس:انا قتلتم بس هما ي نرمين م كانو فاهمين ، كانو بعملو حاجات غلط .. و الله كانو م كويسين
نرمييين:..
فراس:امي كانت عايزاني أموت ، هيا كانت بتعمل حاجات عشان انا أموت عشان هيا بتحب فراس .. و م مصدقه اني فارس ..
نرمين:طيب امكن هيا صح ..
فراس:هيا كيف صح .. انتى بقيتي زي أمي صح؟!..
نرمين:ي فارس انا مش حبيبتك و مش انت بتصدق كلامي؟!..
فراس:بس انتى بقيتي تصدقي كلامم هما و نسيتي أني حبيبك!..(و مسكني من يدي ..)
نرمين:فارس سيب يدي .. عايز تعمل ايه ..(و بقيت بجر فيها ..)
فراس:ي نموت سوا ي نكمل سوا بس اسيبك دي حاجه مستحيله ..
نرمين:ي فارس ياخ😭(و بقييت ببكي ..)خلينا نتفاهم أول طيب ..
فراس:نتفاهم ف شنو؟!..انتى عايزه شنو؟!..عايزاني أمشي أتعالج .. أتعالج من شنو؟!..اي انا قتلت الناس كلها بس انا كان مفروض أعمل كده من زمان ..
انتى عارفه انا قتلتا امي ليه؟!..لانو هيا كانت عايزاني أبعد منك !..
لانها كانت بتهددني و بتقول لي انو نرمين م بتستاهلك ..
انا قتلتا لانها كانت عايزه تاخذك ..
*باك فلاش :
فراس كان بره الخرطوم و ضرب لأمو بتكلم معاها ..
فراس:اصلا لمن ارجع ح نمشي نتقدم لنرمين طوالى ..
ساميه:لا
فراس:شنوو هو ال لا؟!..
ساميه:م بدمر حياه البت دي و اكسب ذنبها انا
فراس:امي احنا اتكلمنا ف الموضوع ده
ساميه:لو م أتعالجتا و كملتا جلساتك مع عبد الله م ح اخليك تمشي تتقدم ليها و ح أكلما بأى حاجه كمان ، ح اقول ليها انو انت قتلتا اخوك و انو انت لازمك علاج ..
فراس:(بقا بصرخ ..)انا م مريض انا كويس😡😡😡انتى ال م قادره تستوعبي حاجه .. و الله تعملى كده .. و الله م أخليكي
ساميه:بتهدد أمك؟!..
فراس:اي
ساميه:طيب(و قفلتا الخط ..)