Eddig számomra ismeretlen volt a kifejezés, vadászból préda. Egyszer sem fordult elő velem. És ha rajtam múlik, akkor nem is fog. Egymásra találtunk a megölésemre felbérelt férfivel. Az ötödik napon végre előbukkant az odújából. Meglehet, hogy a beszéde alapján vérprofinak tűnt, de gyakorlatban bebukott. Sült róla, hogy nemrég kezdte. Egyből kiszúrtam délután a helyi kifőzdében. Eljátszottam, hogy nem tudom ki ő. Hadd higgye, hogy előnyben van. Elbízta magát az elején. Szánalomra méltó. A bérgyilkosok sokadik számú szabálya: Sose bízd el magad.
Kinéztem a városban egy elhagyatott épületet. Nem szerettem volna közönség előtt lerendezni a dolgokat. Tudtam, hogy egész az épületig követett, viszont lapult és nem támadt. Ha olyan jó, mint amilyennek mondja magát, akkor feltérképezi a területet, azután engem figyel meg, majd cselekszik.Egy éjszakát töltöttem a romos házban. Másnap már cselekedett. Nem tudtam pontosan hogyan akart végezni velem, pont ezért mindenre felkészültem. Nem arra kell gondolni, hogy csapdákat állítottam, mint a Reszkessetek betörőkben. Az hülyeség, ha engem kérdeztek. Nem. Én feltérképeztem a területet. Megismertem a ház minden szegletét. Tudtam, honnan érhetne lövés, hol tudna észrevétlenül rám támadni. Ismertem minden menekülési útvonalat, melyet teljesen feleslegesnek tartottam, ugyanis nem állt szándékomban menekülni.
Egész nap a házban maradtam. Vártam, hogy cselekedjen. És nem kellett sokat várakozzak, ugyanis napnyugtakor támadt.Nem igazán tudtam mit kezdeni magammal, ezért fogtam a késkészletem és egyesével megéleztem azokat. Régóta meg kellett már tegyem, viszont csak most lett rá alkalmam. Néha néztem csak fel, amikor is az egyik ilyen alkalommal megpillantottam a sötétben. Egyből megragadtam egy, a már megélezett kést, és lassan álltam fel eddigi helyemről. Kezdett érdekessé alakulni a helyzet. Mind a ketten a másikra vadásztunk. Mind a kettőnk holtan akarta látni a másikat. Ő azért, mert felbérelték rá. Én azért, mert életben akartam maradni.
Percekig csak némán bámultuk egymást. Egyedül annyi történt, hogy kimerészkedett a sötétből, ezáltal végre jobban szemügyre vehettem. Fekete haja tökéletesen illet ruházatához. Zöld szemei kifejezéstelenek voltak, pont, mint az enyémek. Felszegett állal, támadásra készen álltam. Semmit nem bíztam a véletlenre.
- Nos, úgy látom, semmit nem adsz fel harc nélkül – hangja élesen csengett a csendben. Nem szóltam semmit, helyette megforgattam párszor a kezemben tartott kést.
- Tudod, gondolkoztam ám, hogy mit is kezdjek a te kis barátaiddal, és a végén arra a döntésre jutottam, hogy semmit. Megtehettem volna, ott a kifőzdében, ahol az a férfi megcsókolt téged, de…Plusz energiámba telt volna, és még csak meg sem fizetik, így hát hagytam. Pedig jót mulattam volna, hogy látom a fájdalmat az arcodon.
- Honnan tudnád, hogy érzek is iránta valamit? Sőt, honnan is tudnád, hogy vannak-e egyáltalán érzéseim? Az csak egy szimpla csók volt, nem igazán jelentett semmit. Meglehet, hogy a kiképzésekkel együtt meghalt minden emberi bennem. Ugyanis engem a tanításaim alatt csak a bosszúvágy hajtott. Hogy megtaláljam és megöljem azt, ki végzett a szüleimmel.
- És megtaláltad már a gyilkost? – kérdezte, miközben pár lépést közelebb tett. Ha ezzel a kijelentésével azt gondolta, hogy elterelődik a figyelmem, akkor nagyon is tévedett.
- Igen, megtaláltam a lényt, mely megölte a szüleim.
Arcomról semmit nem lehetett leolvasni. Legalábbis arckifejezése erről árulkodott.
- Azt mondtad, hogy…- kezdte, de nem engedtem, hogy feltegye a kérdést. Tudtam én a választ a nélkül is.
- Igen, jól hallottad. Gyerekkorodban a szüleid biztosan meséltek neked az ijesztő legendákról, nos, azt kell mondjam, hogy mind igazak. Ki tudja, hogy hány természetfeletti lény előtt sétálsz el egy nap alatt?
أنت تقرأ
Bérgyilkosnak nevelve [BEFEJEZETT]
أدب الهواةCorin McClean nem átlagos lány. Miután szüleit brutális körülmények körül kivégezték, egy titkos szervezethez kerül. Élete ezek után teljesen megváltozik. Teljes életét munkájának szenteli. Korának ellenére, sok melón van már túl. Na de mi lesz ak...