Taeyong dan Sookyung selamat sampai di rumah pada pukul 12 pagi .
Sookyung turun dari motorbike . Dia menjenguk ke dalam rumah dari tingkap .
“Aik , gelap je . Aira dah balik ke belum?” soal gadis itu sendiri .
Selepas itu , tangan nya ditarik oleh taeyong . Terkejut gadis itu dibuatnya .
“Kenapa?” soalanya pelik .
“Helmet ni sayang , tak tanggal lagi” terus taeyong membuka helmet yang ada di kepala isterinya .
“Oh , hehe lupa” sookyung tersengih . Dia kembali memandang ke dalam rumah yang gelap itu . Masih tertanya .
“Papa dengan Mama tak ada kat rumah , itu yang gelap” kata taeyong selepas turun dari motorbike nya . Tahu sahaja apa yang difikirkan oleh isterinya .
“Ouhhh”
Kunci dari poket nya dikeluarkan . Pintu di buka selepas itu .
Suis lampu ditekan oleh sookyung . Gelap betul sehingga tak nampak jalan .
Tangga dinaiki satu persatu . Sookyung terus menuju ke bilik Aira . Risau kalau dia belum balik lagi .
Buka sahaja pintu , terus berkerut dahinya tetapi selepas itu dia tersenyum .
“Senyum apa?” sergah taeyong selepas pelik melihat isterinya tercegat di hadapan bilik adiknya .
“Tu” dia menunjuk ke arah doyoung dan aira yang sedang tidur lena memeluk antara satu sama lain .
“Kata tak suka tapi tidur sama-sama” taeyong memandang pelik kepada mereka .
“Dah lah , biarkan diorang rehat” terus sookyung menutup pintu .
“Kalau diorang rehat , kita main” lelaki itu sudah tersenyum sinis .
“Ish , gatal” sookyung terus menjeling .
“Argh tak kira gatal ke apa , saya nak jugak” terus taeyong mencerlung badan isterinya masuk ke bilik .
Semoga taeyong power , author nak anak buah barew huehue(๑ ิټ ิ)
Aira mengeliat di pagi hari . Dia melihat ke arah jam . Baru pukul 8 pagi .
“Bangun dah sayang?” gadis itu terus melihat doyoung di sebelah yang sedang bermain dengan telefon .
“Urm” matanya masih kuyu . Panggilan doyoung itu hanya dihiraukan sahaja .
“Kalau sayang nak tidur lagi , pergilah . Nanti pukul 9 saya kejut eyh” lelaki itu membelai rambut aira lembut dan tersenyum .
“Okey” dia kembali menutup matanya . Selimut di tarik ke paras dada .
“Time tengah mamai kalau panggil babi pun tak kisah” doyoung tergelak kecil .
Terus aira membuka mata dan melemparkan pandangan tidak puas hati .
“Apa?”
“Aku dengar eyh apa yang kau cakap , aku abaikan sebab malas nak layan bukan nya sebab mamai” matanya dijengilkan ke arah doyoung .
“Alah gurau sket pun tak boleh , dah pergi tidur . Meh aku tepok”
“Fikir aku budak-budak ke nak main tepok-tepok ni?”
“Kau kan baby aku”
“Sejak bila?”
“Bila-bila je yang aku nak”
YOU ARE READING
[C] Boyfriend Upahan | KDY
ФанфикDari kawan jadi teman . Siapa sangka perasaan sayang terbit apabila mula bersama walaupun semuanya palsu semata-mata start :17/7/19 end :25/4/20