altıncı bölüm

394 43 81
                                    

çok beklettim değil mi qkdmwkdmwkd özür dilerim,, buyrun yeni bölüm sizlerle!!

umarım beğenirsiniz, keyifli okumalar❤

🍃

Zayıf bedenim ve hastalıklı düşüncelerimle beraber son günlerimi geçirmekten daha zor bir şey varsa o da gözü önünde yok olup kaybolmaya başladığım dayım ve üzerime titreyen halleriydi.

Onun sandığı gibi sıradan bir baş ağrısı, regl hassasiyeti veya ne bileyim herhangi bir aşk acısı değildi bu.

Ben depresiftim. Parmak uçlarımdan kirpiklerime kadar yorulmuştum ve artık kesinlikle devam etmeyecektim.

"Daldın gittin yine," Lalisa elini omzuma atıp gülümsedi. "Yine Seokjin'i mi düşünüyorsun?"

Lalisa son sınıfın son dönemi okulumuza transfer olmuştu. Birkaç aydır tanışıyorduk aslında. Okulda hiç arkadaşım yoktu ve benimle arkadaş olmayı istemesi hoşuma gitmişti. Ara sıra benden sıkıldığını düşünsem de genel olarak iyi anlaşıyorduk.. O tam bir parti kızıydı ve ben o tarz etkinliklere sadece dizilerde rastlayan biriydim.

Davet ediliyordum ama gitmeyi tercih etmiyordum.

Lalisa geçen ay ben sınıfta Seokjin'e mesaj yazarken görmüştü beni, o yüzden ona bu ufak sırrımdan bahsetmek zorunda kalmıştım.

Yazdığım mesajları görmediği için şanslıydım, ona açıklamayacağım şeyler vardı ve biraz beklemesi gerekiyordu.

Seokjin'den hoşlandığımı sanıyordu ve bence böyle bilmesi daha iyiydi.

"Evet," dedim kestirip atarak. "Seokjin'i düşünüyorum." Yalan söylemiştim ama bu sıralar yalan söyleyip söylememek pek umrumda değildi.

Okul çıkışına doğru yürürken "İki haftalık tatilde ne yapacaksın?" diye sordu konuyu değiştirerek.

Aslında aklımda bir plan vardı ama bunu ona söylemek yerine "Evde olacağım," dedim. "Sen?"

Omuz silkip "Bilmiyorum," dedi. "Belki bir Fransa tatili.. Üniversite sınavından önce stres atmak istiyorum."

Çıkışa vardığımızda Lalisa şoförünü beklemeye başladı.

"Haberleşiriz.." dediğimde şoförü arabayı tam önünde durdurdu. "İyi tatiller şimdiden."

Lalisa bana sarılıp "Artık şu suratını asmayı bırak ve lütfen iyileş," dedi şirin bir sesle. "Senin için Seokjin'i stalklayacağım ve sizi bir araya nasıl getirebilirim onun yollarını araştıracağım. O iş bende!"

Kıkırdadım ve "Tamam tamam," dedim. "İyileşeceğim."

Bu da söylediğim yalanlardan bir taneydi.

Tıpkı Lalisa'nın Seokjin'le beni bir araya getireceğiyle ilgili söylediği saçmalık gibi.. Tam anlamıyla koca bir yalandı.

Seokjin gerçekten umrumda değildi. Ondan ümidi çoktan kesmiştim zaten. Bu yüzden mesajlarımı görmüyor oluşu iyi bir şeydi, hatta onları geri çekmeliydim. Hiç mi hiç okumamalıydı.

Lalisa'yla vedalaşıp eve doğru yürümeye başladım.

Okul iki hafta sonra kapanacaktı. Bu verilen iki haftalık izin üniversite sınavı öncesi moral tatiliydi. Sonra sadece karne almaya gidecektik. Üniversite hedeflemiyordum, zaten önümdeki hedef belliydi.

Telefonum çalmaya başladığında arka cebimden çıkarıp arayana baktım. Dayım arıyordu, tam onun aramasını cevaplayacakken yakınlardan bir yerden babamın sesini duyunca başımı kaldırdım. Etrafıma bakınırken onu görmekte zorlanmadım.

ghost girl 🍃 jinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin