on yedinci bölüm

341 39 79
                                    

merhabaa❤

umarım beğenirsiniz,, keyifli okumalar herkese:d

🍃

Benimle tanışmak isteyen bir grup genç erkeği kırmak istemediğim için ayaküstü onlarla muhabbet ederken gözüm buraya doğru gelen Seokjin'e takıldı. Elini havaya kaldırarak gülümsediğinde aynı şekilde bir baş selamı verdim.

Dün korku filmi izlerken defalarca kez bana sarılmıştı ama filmin sonunda bunun bana sarılmak için yaptığı bir bahane olduğunu söylemişti. Sorun değildi, hatta hoşuma gittiğini bile söyleyebilirdim ama o an bunu belli etmemek için kızıyormuş gibi davranmıştım.

Dört sene sonra bir araya geldiğimizde bu kadar keyifli bir an geçireceğimi düşünmezdim, belki Minji yüzünden keyfim biraz kaçsa da genel olarak iyi vakitler geçirmiştik.

"Hocam nolur bekâr olduğunuzu söyleyin!"

Konuşan öğrenciye bakıp "Bu neyi değiştirecek?" diye sorarken gülmeden edemedim.

"Ben biraz daha büyüyene kadar bekleyin lütfen, mutlaka sizinle çıkacağım!"

Seokjin öğrencinin ensesine hafifçe bir tane geçirdiğinde "Hayal dünyanda kaybolmuşsun," dedi. "Karşında saygını koruman gereken birisi var."

Çocuklar saygıyla eğilip koşarak uzaklaştığında "Eğleniyorlar sadece," dedim sırıtarak. "Neden araya girdin ki?"

Seokjin arkalarından ters ters baktıktan sonra inanamazca bana döndü. "Bugün çevrende olan bu kaçıncı erkek topluluğu? Anlamıyorum, okulumuzda bu kadar erkek öğrenci var mıydı?"

Duvara yaslanıp "Ne o Bay Kim," dedim alayla. "Öğrencilerimden mi kıskanılıyorum?"

Hemen "Ne münasebet," dedi. "Ben sadece... sadece..."

Omzuna dokunup gülümsedim. "Anladım ben."

Arkamı dönüp giderken "Ne anladın çok merak ediyorum," diye seslendi. "Bayan Kim! Hey, bir dakika. Benimde soyadım Kim. Ben bunu neden daha önce farketmedjm? Vay canına. Evlenirsek soyadımız aynı kalacak...-"

Sonlara doğru kendi kendine konuşmuştu ve zor olsa da sonda dediği şeyi duymuştum. Evlenirsek... mi? Bunda ciddi olduğunu sanmıyordum ama neden söylediği andan beri elimi kalbime bastırmıştım?

Öğretmenler odasına girdiğimde öğlen molasının bitmeye yakın olduğunu anlayınca kendime hızlıca bir kahve yapmaya karar verdim. Odadaki mini mutfağa doğru ilerlerken buraya doğru gelen Chaemin'i görünce "Minji'den sonra Chaemin.." diye kendi kendime homurdanmıştım..

"Nasılsınız Bayan Kim?" dediğinde samimiyetsiz bir gülümsemeyle bana bakıyordu.

Suyu ısıtırken "Teşekkürler, siz?" dedim aynı yapmacık gülümseme eşliğinde.

"İyiyim," dedi. "Bay Kim'le önceden tanışıyor olmalısınız?"

Hiçbir zaman kendisini ilgilendirmeyen sorular soran insanlara istediğini vermemiştim ama tam şu an Chaemin'i bozasım geldiği için yüzde otuzu yalan olan bir şeyler söyledim.

"Evet, uzun zamandır tanıdığım birisi. Amerika'dan döneli birkaç gün oldu ve inanır mısınız, geldiğimden beri o kadar ilgili ki.. Sizce flört ediyoruz, değil mi?"

Onu uzun zamandır tanıdığım, Amerika'dan döndüğüm ve bana karşı ilgili olduğu kısımlar doğruydu. Yalan olan kısım flört ettiğimizdi. Yani.. ben öyle olduğunu sanmıyordum, bilmiyorum.

Chaemin'in yüzündeki sırıtışın silinmesi ve yerine bozulan bir ifadenin oturması keyfimi yerine getirmişti. Kahvemi bardağa doldururken onun konuşmasıyla bu sefer keyiflenen taraf o'ydu.

ghost girl 🍃 jinsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin