De grote dag!

502 13 11
                                    

Vandaag is het de dag. De dag dat ik B.A.M mag ontmoeten. Wat moet ik aan hoe doe ik men make-up? Ik ben zo stressy ik weet het gewoon niet meer. Maar eerst klaar maken voor school. Ik smeer snel een sneetje brood met nutella men favoriete choco ik neem men tas zeg nog gedag tegen men ouders en vertrek dan naar school. Daar zie ik magalie lara kathya renke en lisa al staan. Ik loop naar ze toe en vraag wat ik vandaag moet aantrekken vor het concert van B.A.M (Bars And Melody). Dan zegt magalie dat ik een beetje de stijl van Leo moet aantrekken van kleding. Daar gaat de bel al. Pfff ik heb echt geen zin in wiskunde zegt nolle. Eenmaal we in de klas zijn en met de les zijn begonnen begin ik weg te dromen. Ineens roept de leerkracht mijn naam. Mendy wat was de vraag? Euhm... ik euh... ik weet het niet mevrouw. Dat is al sinds september zo he jongedame. Zegt de leerkracht sorry het zal niet meer gebeuren. Te laat je blijft vandaag na. WAT DAT GAAT NIET DOOR IK KAN EINDELIJK MIJN IDOOL ZIEN EN DAN GAAT MIJ DAT AFNEMEN I DON'T THINK SO! Iedereen staart mij aan omdat ik voor de eerste keer in 2 jaar zo uitvloog tegen de leerkracht. In de hele klas is het stil , maar dan zegt de leerkracht neem je spullen en ga maar naar het secretariaat. Daar zit ik dan gestraft op het secretariaat de hoop verliezend dat ik men babe's niet ga zien en ik barst in huilen uit.

The girlfriend of a rapper?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu