O geliyordu, taburun komutanı geliyordu Yarbay aslan geliyordu. 'Şimdi yarrağı yedin üsteğmenn' dedim içimden, çünkü haksızlığa hiç gelemezdi.
"Mete bozuntuya verme" diye fısıldadım. Ve hırslı bi şekilde şınava devam ettik.
"On biir"
"On ikiii"
Yarbay aslan geldiğinde üsteğmen selam durup tekmil verdi.
"Üsteğmen Bilal"
"Ne oluyo burda.. Kalkın çocuklar."
Emir büyük yerden. Hemen kalkıp selam verdik ve bulunduğumuz yerde esas duruşa geçtik.
"Ne oluyo üsteğmenim ne bu çocukların hali."
İçten içe sevinçten kahkaha atıyordum 'seni amına kodumun adamı yarrağın büyüğü kimdeymiş hee'
Üsteğmen cevap verdi.
"Çok geç geldiler komutanım bu ilk değil ki her seferinde aynısını yapıyorlar"
Tabur komutanı bize bakıp. "Gelin bakalım çocuklar."
Koşarak yanına gidip tekrar selam verdik. Esas duruşta beklemem gerekirdi ama ellerim balçığa battığı için elimi, bacaklarıma tam yapıştıramadım.
"Bugün sizin için duş ayarlayacağım yemekten sonra gidip temizlenin oğlum"
Mete ile tek ağızdan bağırdık.
"Emredersiniz komutanım"
"Tamam çocuklar siz yerinize geçin.. Üsteğmenim bu doğru değil böyle ceza verilmez kendinize çeki düzen verin."
Cinsellik içerir!!
Tabur komutanı yargı dağıtmıştı resmen, sen nasıl bi kralsın ya..
Yemeğe hiç girmeden duş malzemelerimizi alıp hemen banyoya gittik herkes yemekteydi bi Allah'ın kulu yoktu banyoda.. Görevli dahil..
Mete soyunmaya başladığında şeytan yine dürtmüştü.
"Harikasın Mete"
"Sapıksın sapık"
"Birlikte duş alalım mı"
"Lan siktir manyak Serkan astsubayı iyi dinlemedin heralde."
"Böyle şans elimize bir daha geçmez Mete"
"Kudurma hafta sonu çarşıdayız zaten"
"Sen bana güven kimse gelmeyecek."
"Emin misin"
"tabi eminim"
"İyi o zaman"
Hazırlandıktan sonra yan yana bulunan iki kabine girmiştik biraz bekledikten sonra çıkıp Mete'nin yanına girdim. Gülüyordu.
"Şu gülüşün için milyon dolarlar verebilirim."
Kabin küçük olduğu için dip dibe duruyorduk.
Kulağına girip "Seni seviyorum" dedim fısıldayarak. Boynuna bir öpücük kondurdum. Geri çekilip yüzüne baktım. Yeşil gözlerindeki aşkı hissedebiliyordum. Gülümsediğinde kendimi kaybediyor ona daha da bağlanıyordum. Elimi yüzüne koyup dudaklarına yaklaştım, gözünü kapatıp karşılık verdi. Ona sıkıca sarılıp deli gibi öpmeye başladım. İteleyip sırtının duvara yapışmasını sağladım ve tekrar birleştirdim dudaklarımızı, hiç kopmayacakmış gibi...
Elimi tekrar sırtına koyup okşayarak aşağı doğru iniyordum. Kalçasına geldiğimde elimi boxerın içine sokup, sıkmaya başladım.
Mete bi elini boynumdan çekip erkekliğimi avuçladı. "Hey yavrum bee erkek böyle olur" dedi fısıldayarak. Bi anda dudağımı bırakıp yere çömeldi. Boxer ımı indirip ağzına aldı ve yalamaya başladı. Ben duvara yaslanıp ellerimi de arkamdaki duvara yasladım zevkten uçacaktım neredeyse. Yeşil gözleriyle bana ufak bakışlar atması beni bitirmek için yeterliydi.
Ayağa kalkıp arkasını döndü ve ellerini duvara yasladı. Elimi boxerının içine sokup aşağı indirdim. Pürüssüz kalçası önümdeydi ama, bunu yapabileceğim konusunda emin değildim.
Yanımdan getirdiğim kremi penisime sürüp Mete'yi belinden kavradım. Ensesine öpücükler kondurup yavaşça içine girmeye başladım. Mete elimi tutup sıkıca sıkmaya başladı.
"Mete durabilirim."
"Hayır devam et harikasın"
Beni cesaretlendirmişti hızlanmaya başladım bi süre bu pozisyonda devam ettikten sonra omzundan tutup kendime çevirdim. Dudağına öpücük kondurup yavaş yavaş çömelirken göğsüne ve göbeğine de bi öpücük kondurdum.
Gülümseyip ellerini iki yana açtı. Fısıldayarak konuşuyorduk..
"Napıyosun Şahin"
"İlk kez yapıcam taktik ver"
"Ya ne taktiği manyak herif ağzına alcaksın işte"
Dediğini yapıp 2-3 dakika yaladıktan sonra beni kolumdan tutup kaldırdı. Suyun altına birlikte oturup birbirimize 31 çekmeye başladık.
Önce o hemen ardına da ben boşalmıştım.
Nefes nefese kalmıştık. "Ya sen meleksin Mete."
"Kalk hadi kalk yıkanıp çıkalım hemen."
Birbirimizi yıkayıp kimseye yakalanmadan duştan çıktık. Yemek yemediğimiz için kantin den bir kaç abur cubur alıp koğuşa döndük..