Ona dayanamamıştım daha fazla devam ettirmedim.
Elimi yanağına koyup. "Oyy kıyamam sana şaka yaptım yaa"
Kızmıştı derin bi nefes alıp etrafına baktı ve gözünün yaşını sildi.
"Siktir git Mete ya çok korktum amına koyim"
"Kızdırdın beni her şeye siktir deli diyip duruyon"
"Siktir deli"
Yüzüne sinirli şekilde bakıp önüme dönerek fısıldadım.
"Orospu çocuğu"
"Deli"
"Şerefsiz" deyip ayağına yavaşça tekme attım.
"Aaah. Acıttın amk"
"Geber"
Gülümsedi. Bi köşeye geçip beklemeye başladık.
"Neyi bekliyoz ya"
"Arkadaş gelicek anahtarı vericek eve gider takılırız bişeyler içeriz"
"Ya siktir git ne içmesi Serkan astsubay ne dedi unuttun mu"
"Ya saat erken bişey olmaz"
5 dakika soğukta bekledikten sonra Şahin'in arkadaşı gelmişti.
"Selam"
"Selam"
Baya samimi görünüyorlardı. Sarılıp hasret giderdiler ben de tokalaşıp elimi cebime soktum.
"Şahin ev biraz dağınık ama kardeşim kusura bakma"
"Bişey olmaz ya 2-3 saat oturur çıkarız sağolasın"
Şahin'in arkadaşı beni süzüp tekrar Şahin'e döndü.
"Bu arkadaş kim"
"İzmir'den bi arkadaşım"
"Hadi ya beni neden tanıştırmadın.. Adım Semih bu arada"
Tekrar elimi uzatıp tokalaştım. "Mete, memnun oldum"
Beni tekrar süzüp başını salladı. "Ben de"
"Semihçim varmı isteğin. Sen de gel birşeyler içelim"
"Sağol kardeşim iyi eğlenceler belki gelirim bi ara"
"Sağolasın"
Semih yanımızdan ayrılıp yoluna gitti.
"Kim bu mal"
"Noldu lan niye mal diyon"
"Ne bileyim salak salak süzüp durdu beni"
"İyi çocuktur.. Siktir et sen onu ya gidelim hadi."
Ufak bi minibüs yolculuğunun ardından evin bulunduğu sokağa girdik. Yoldaki tekel bayiye yöneldiğinde yine söylenmeye başladım.
"İçmeyelim Şahin"
"Mızmızlanmayı bırakıcanmı Mete"
"İyi be tamam"
Eve gidip 50 lik vodkamızı devirdik kafamız hafif çakır olmuştu. Şahin uzun koltuğa geçip sırt üstü uzandı bacaklarını katlayıp iki yana ayırdı beni tahrik ediyordu.
"Sarhoş mu oldun şahincik"
Sadece gülümsemişti. Yanına gidip dikizlemeye başladım bi anda bacaklarının arasına girip dudaklarına yöneldim bana karşılık verip bacaklarının arasında beni sıkıştırdı. Boynumu iki yandan tutup beni öpmeye başlamıştı. Bacaklarından kurtulmaya çalışırken kendimi sırt üstü onun kucağında buldum. Kahkaha atmaya başlamıştık. Şahin vücudumu okşuyor boynumu öpüyordu ben de onun vücudunda yatmanın verdiği huzurla tavanı izleyip geleceği düşünüyordum. Tekrar dönüp göğsüne kafamı yasladım. Zaman dursun istedim, hiç kaldırmayayım kimse aramasın, sormasın, merak etmesin, düşünmesin bu şekilde ölene kadar beklerdim sevdiğim adamın göğsünde uyuyordum nefes alırken zorlanıyordu biraz ama o da hiç rahatsız değildi.
"Mete"
"Hıı"
"Olum 50 günüm kaldı"
"Eee ne güzel işte"
"Napıcam sensiz 300 gün boyunca anasını sikeyim düşünmesi bile kötü"
"Gelirsin arada ya görüşmeye falan, ben de gelirim izine takma bu kadar"
Birlikte biraz zaman geçirdikten sonra saate baktım.
"Hassssiktir Şahiiiin toparlan çabuk."
"Sikeyim.. saat kaç ki"
"Yirmi dakikamız var"
Hızlıca toparlanıp evden çıktık. Taksiye atlayıp askeriyeye doğru yola çıktık. 2 dakika gecikmiştik sadece ama nöbetçi astsubay kapıda bizi bekliyordu. Şahin irkilmişti.
"Çetin başçavuş. Bahtımızı sikeyim.."
Kapıya yöneldikçe çetin başçavuşun yüzündeki asabiyeti daha da net görebiliyordum hızlıca bitsin istedim.. Başçavuşun yanına gidip tekmil verdik.
"Mete şener İzmir"
"Şahin dağlı İzmir"
"5 Dakika geç kaldınız. Oğlum tutanak yaz. İçeri geçin isminizi söyleyin tutanağınızı onaylayıp bölüğe geçin hadi."
Şahin itiraz etmişti.
"Komutanım farkında olmadık zaten 4 dakika geç kaldık bu seferlik affetseniz olmaz mı?"
Başçavuş bağırmaya başladı.. halbuki Şahin normal bir şey söylemişti aslında.
"Sen mi öğreticen lan işimi göt herif. Geç lan içeri imzalayın sonra defolun gidin"
"Komutanım hakaret etmeyin"
Ben çıt çıkarmıyordum.
"Lan piç kurusu hem suçlusun hem güçlüsün benim şartelimi attırma"
Şahin fısıldayarak.
"Senin şartelini sikeyim" dedi başçavuşun gözlerine bakarak.
Bu kez harbi bitmiştik. Çetin başçavuş şahini yakasından yakalayıp içeri çekti ve gözlerini bana dikti.
"Sen bölüğe git. Belli ki bu piçe uymuşsun."
Hemen karşı çıktım."Biyere gitmiyorum komutanım haksızsınız"
Eli hala Şahin'in yakasındayken bana bağırmaya başladı.
"Siz varya bu nizamiyeden teskereye kadar çıkartırsam bana da çetin baş çavuş demesinler."
Şahin biraz geri çekilip başçavuşun elinden kurtuldu. Resmen ateşe körükle gidiyorduk.