Serkan astsubay sallana sallana yatağına giderken ben de koğuşa çıkıp serkan astsubayın artık gelemeyeceğini bildiğim için kafayı vurup uyudum.
Sabah kalktığımda saat 08:00 dı heryer düzenlenmiş temizlenmişti. Kamuflajımı çıkarıp yatağa girdiğimde Barış yanıma geldi.
"Şimdi gidiyorum bölük komutanına videoyu göstericem böyle bi hata yapmayacaktın Şahin"
Kısa bi kahkaha patlatıp telefonu çıkardım.
"Bak burda kim var.. Hep beraber yanarız"
Çok mutluydum her şey yolundaydı, Serkan astsubayın alkolun etkisiyle samimi bi cevap vermiş olma olasılığı dışında..
Barış mosmor olmuştu hiç bir şey demeden sinirli bi şekilde koğuştan çıktı.
Ben de gözümü kapayıp uykuya daldım.
16:00
Mete, yanıma oturup beni uyandırdı.
"Kalk Şahin dışarı çıkıp konuşalım biraz."
Ağzım çamur gibiydi. Boğazım kurumuştu. Dolabıma gidip suyu kafama diktim tek seferde bitirdim. Dolabın düzeni bozuktu, yatağın düzeni, her bokun düzeni bozuktu. Bir anda girdiği hayatımı sikip atmak üzereyken son anda direkten döndük.
Mete'yle birlikte dışarı çıkıp yine o tümseğe oturduk. 2 gündür traş olmuyordum çok belli oluyordu komutan falan görse hiç bir şey anlatamazdım.
"Ne yapıcaz Şahin, ne olucak şimdi? Adamlara saldırdın elinde kanıtın yok"
"Kim dedi yok diye"
Şaşkınlıkla birlikte yüzüme baktı.
"Ne yaptın"
"Kamera koydum sivilliğe"
"Ya siktir git ne ara koydun"
Kulağına yaklaşıp "çok güzel koydum.. İyi koyarım bilirsin"
"Ya bırak makarayı."
"Olum hallettim diyorum güven sen bana"
"Serkan astsubay ne dedi"
"Hee Serkan astsubay dimi... Biz onla şeyaptık ya"
"Yok anasının amı"
Kahkaha patlatıp "hasiktir hahaha yok lan saçmalama amına koyim içtik onla sivillikte"
"Ee ne konuştunuz"
"Her şeyi anlattım ap açık"
Şaşırdı. "Ap açık?"
"Hee dümdük"
"Dümdük"
"Hee"
"Hee"
"Yav durele anlattım her şeyi işte her şeyi. Seninle seviştiğimizden tut sivillikteki video kaydına kadar."
"İyi bok yedin kafası iyiyken bişey demedi tabii"
"Demedi ama bana büyük sözler verdi"