BÖLÜM 18

191 8 0
                                    

Ömer - "Ne adi bir adamsın lan sen niye üzdün bu adamı"

Şahin kafasını sertçe sola çevirip gözlerini Ömer'e dikti.

Şahin - "Ne anlatıyon lan sen lale"

Ömer - "Ağzını topla yoksa ben toplarım"

Atışmalar iyice hararetlendi araya girmek zorunda kaldım.

"Susun Raşit uzman dolaşıyor".

Ömer ayağa kalkıp Şahin'in yatağına doğru hareketlendi Şahin bunu fark edip yatağından kalktı artık yüz yüzeydiler. Küfürleşmeler devam ediyordu ne desem ayrılmadılar. Şahin, Ömer'in göğsüne vurmasıyla Ömer, iki adım sendeledi hemen toparlanıp Şahin'e çok sert bi yumruk attı. Şahin kafasını ranzanın demirine çarpıp yere düştü çok kısa bir süre içinde kanlar içinde kalmıştı hemen kalkıp Şahin'in yanina çömelip kontrol ettim çok tedirgindim. Ömer'e küfürler sayarken aynı zamanda Şahin'in kafasını yerden kaldırdım kırılan dişini dışarıya tükürüp "Orospu çocuğu dişimi kırdı" diye söylendi.

Ömer de pişkin pişkin "Kimseyi üzmeye hakkın yok şahin efendi böyle sikerler" dedi.

Kapı sert biçimde açılmış Raşit uzman içeriye dalmıştı hızlıca yanımıza gelip ne olduğunu sordu, Şahin hala yerdeydi.

Şahin:"Komutanım ranzadan düştüm"

Raşit uzman iyice sinirlendi.

"Altta yatıyon lan sen kimi kandırıyon sen götoş"

Gözlerini Ömer'e dikip sordu "Sen mi yaptın lan"

Ömer:"O başlattı komutanım"

Şahin ayağa kalkmıştı. O sırada alnının kenarından süzülen kan kaşının kenarından yere damladı

Raşit uzman hızlıca Ömer'in üzerine yürüyüp eliyle itekledi.

"Düşmanına böyle vurmazsın lan it oğlu it. Defol git gözüm görmesin"

Bi an tüm bildiklerini Raşit uzmana söyleyecek sandım ama yapmadı ve koğuşu terk etti.

Şahin'in kafasına koyduğu havlu kıpkırmızı olmuştu hemen yenisini getirip kafasına bastırdım çok kanıyordu yüzü tamamen kan olmuştu çok korkuyordum.

"Komutanım ne yapıcaz."

Telsizini çıkarıp ambulans çağırdı.

"Mete senin bu gece nöbetin var mı"

"Komutanım 3 saat sonra başlayacak gelirim"

"Olmaz hastanede tutabilirler başkasını bulurum ben"

Aynı zamanda Şahin'e tampon yapıyordum ellerim kan olmuştu elim titremeye başladı havluyu tutamıyordum Raşit uzman elimden havluyu alıp beni, ambulansı yönlendirmem için aşağıya gönderdi. Şok olmuştum merdivenleri inerken zorlanıyordum elime bulaşan kanı gördükçe kendimi kaybediyordum. Zar zor aşağıya inip gelen ambulansı ve görevlileri yönlendirdim sedyeyle çıkmalarını söyledim Şahin kötü durumdaydı. 3 dakika içerisinde sedyeyle birlikte aşağıya indiler Şahin baygındı hemşire bi yandan koşarken diğer yandan tampon yapıyordu hemen peşlerinden gidip ambulansa bindim. Raşit uzman başka bi refakatçi bulsa da onu yalnız bırakamazdım.

"Oğlum sen in bak badisi burada o gidecek onunla"

Raşit uzmanın yüzüne bakış attım, göz altlarım şişmişti gözlerim kızarmış ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.

"Komutanım yakın arkadaşım" dedim ağlak bi sesle.

Bir kaç saniye yüzüme bakıp kafasıyla onayladı ve Şahin'in badisini koğuşa tekrar gönderdi. Hastaneye doğru giderken Şahin'in elini tutup iki elimle iyice sıktım. Bütün vücudum titriyordu sadece yüzüne bakıyordum bembeyaz olmuştu.
Kısa bi süre sonra hastaneye varmıştık hızlıca indirip sedyeyle götürdüler dışarıda kalakaldım gördüğüm en yakın banka oturup elimle yüzümü ovuşturdum bir süre sonra polis yanıma geldi.

"Gel benimle genç"

Kalkıp takip ettim küçük bi odaya girdiğimizde iki polis karşımdaydı oturmamı söylediler.

"Refakatçisi misin?"

"Evet komutanı.."

Gülümsedi. "Abi diyebilirsin"

"Ağzım alışmış kusura bakmayın"

"Sorun değil"

Yüzüme bakıp biraz bekledi.

"Konuşabilir misin?"

O sırada dalmıştım.

"Hı-hı evet"

"Nasıl oldu"

Normalde olsa elinde öyle bi koz bulunan birisini şikayet edemezdim ama o an hiçbir şey umurunda değildi.

"Ömer vurdu..."

"Neden vurdu"

Bir kaç saniye duraksayıp cevapladım.

"Ben gece koğuş nöbetçisiyim Şahinle birlikte. Ömer Sabah uyanmıyordu çok uğraştırıyordu Şahin'e şikayet ettim"

"Sonra kavga mı ettiler"

Polisin yüzüne baktım.

"Hayır.. ya-yani evet ama şahin vurmadı bile. Ömer çok agresifti. Şahin onu uyardığında hemen sinirlendi 2 metre zaten orospu çocuğu"

"Özür dilerim" dedim gözlerine bakarak.

"Bişey olmaz... Bu şahin senin yakın arkadaşın mı"

"Evet sivilden arkadaşım"

Polis, ceketinden sigara paketini çıkarıp bi sigara uzattı. Sigaraya yavaşça uzanıp elinden aldım cebimden çakmağı çıkarıp yakmaya çalıştım ama ellerim titriyordu yakamıyordum. Kendi çakmağıyla uzanıp sigaramı yaktı. Bir fırt çekip dumanı üfledim.

"Sen bayağı korkmuşsun"

"Korktum evet nasıl korkmam ki abi"

"Ömer'in soyadı ne hangi bölükte bize bilgi verirmisin"

"Ömer ceylan 1. Bölük"

"Teşekkür ederim"

"Rica ederim"

"Elini yüzünü yıka hep kan olmuş bak"

"Tamam teşekkür ederim abi"

"Sağol çıkabilirsin"

Ayağa kalkıp odadan çıktım. Lavaboya gidip aynaya baktım yüzümün hali berbattı. Hemen temizlenip şahinden haber alabilmek için gezinmeye başladım.

PEMBE TESKERE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin