BÖLÜM 3

620 17 0
                                    

Sabah 05:30

Bütün çömezleri (Mete ile birlikte) temizlik için kaldırdım.

07:30
Herkesi içtimaya göndermek için tekrar koğuşa girdiğimde 5 kişi vardı hepsini çıkardığımda geriye bir tek Mete kaldı.

"Mete hadi içtimaya saat 7 30 bak ilk gün fırça yeme"

Kolumdan tutup koğuşun köşesine çekti.

"Karar verdinmi Şahin"

"Sanırım hayır"

Bana git gide yaklaşıyordu.

"Çabuk olsan iyi olur Şahin sabrım kalmadı"

"Neye"

Demeye kalmadan dudağıma bi öpücük kondurdu.

Bir iki adım geri çıkıp söylenmeye başladım.

"Napıyon amına koyim ya."

Tekrar üzerime gelip.

"Kahvaltı etmiyicem içtimadan sonra burdayım uyuma"

Diyip gitti.

Yatağa uzanıp gülmeye başladım. Bi rüyanın içerisinde gibiydim herşey çok güzel gidiyordu evet yaptığımız yanlış bişeydi ama bazen kurallar kimsenin umrunda olmaz.

Mete içtimadan çıkıp yanıma geldi.

"N'oldu Şahin bi mutlu gördüm seni"

"Nası olmiyim amına koyim"

"Hahahh"

"Yav bu kadar içli dışlı olmamamız lazım biri anlar görürse ocağımız batar amk"

Mete: "Tamam"

"Ne tamam"

Mete:"Bidahakine daha dikkatli olurum"

"Tamam"

Mete:"Ne tamam"

"Bidahakine daha dikkatli olursun"

Mete:"Tamam"

"Hay sikicem tamamını sal beni uyuyucam"

"Tamam ben gittim"

3 GÜN SONRA

Meteyle birbirimize daha da bağlanmıştık..

Üst devrelerin teskere zamanıydı ben gececi olduğum için gündüz rahatsız olmamak için en köşe altta yatıyordum yanımda da üst devrem Metin yatıyodu üstümde bir alt devrem olan Hüseyin çavuş, sol üstümde de bitane çömez yatıyodu.. Üst devrem Metinin teskeresi geldiği için yatak boşalmıştı Meteyi yanımdaki yatağa aldığımda üst devreler biraz sinirlense de bölük kepi olduğum için seslerini çıkarmadılar.

Hüseyin: "Hani beni alıcaktın yanındaki yatağa valla ayıp ediyon"

"La daha 140 günün var ben gidince köşeye geçersin çocuk sivilden arkadaşım yanımda yatsın şimdilik"

"İyi neyse ya canın sağolsun"

"Küsmedin dimi?"

"Ya siktir ne küsücem çocukmuyum ben"

"Peki öyle olsun bakalım"

Gece 02:00

Gündüz biraz uykusuz kaldığım için kestirmek üzere yatağa gittim. Köşedeki yataklar genelde birleştirilip film izlenir sohbet edilir ve eşyaların düşmesi engellenir.

Biz de yatakları birleştirip yatıyorduk haliyle Mete de boş yatakta istediği gibi yayılabiliyordu. Yatağa gittiğimde Mete, iki yatağın tam ortasına inek gibi yayılmıştı.

"Mete.. Meteee"

"Ne var yaa"

"Kay lan az uzanıcam"

Kendi yatağına doğru yuvarlanıp sırtını bana dönerek tekrar uyudu.

Ben de yatağıma uzanıp gözlerimi kapadım Mete bana doğru dönüp kolunu omzuma atmıştı yine bi yavşaklık peşindeydi..

Kolunu tutup attığımda tekrar getirip bu kez göğsüme koydu. Gözlerini açıp beni seyretmeye başladı..
Fısıldayarak.
"Ne bakıyon" Dedim

"Hiiç"

"Kimse kimseye hiç yere öyle bakmaz"

"Aşık insan bakar"

Elini bi anda aletime atıp kamuflajımın dışından okşamaya başlamıştı.

"Olum yapma bak biri görür sikerler bizi"

"Banane görürse görsünler"

Ben de kontrolü kaybediyordum. Kamuflajımın düğmelerini çözüp boxer'ın arasından aletimi dışarı çıkarıp oynamaya başladı.

"Mete yapma"

Yapma dedikçe daha da ileri gidiyordu..

Yorganı üzerime atıp dışarıdan görünmesini engelledim. 2-3 dakika oynadıktan sonra başını yorganın altına sokmaya çalıştığında izin vermedim, zorla girip aletimi ağzına aldı müthiş bi zevk yaşıyordum artık yapma da diyemiyodum bütün kozlar ondaydı beni ele geçirmişti..

Bi süre yaladıktan sonra kendimi kaybetmeye başlamıştım.

Mete yi kendi yatağına itip.

"Klozetli tuvalete gel" Diye fısıldadım.

Klozetli tuvalete girip 5 dakika bekledikten sonra o gelmişti. Hılzıca palaskamı açıp pantolonu dizime kadar indirmişti. Beni klozete oturtup tekrar yalamaya başlamıştı bu işi gerçekten biliyodu.

Kolumdan tutup ayağa kaldırdı pijamasını dizine kadar indirip poposunu ve aletimi iyice ıslatıp duvara kollarını dayadı.

Bu benim için bi ilkti nasıl başlayacağımı bile bilmiyordum ama yapmak istiyordum.

Arkasından yaklaşıp belinden kavradım aletimi dayayıp yavaş yavaş girmeye başladım. Kendini arada bi kaçırıyordu ama kıpraşmıyordu sadece başını sokmama rağmen dişlerini sıkıyor ve ufak iniltiler atıyordu.

Fısıldayarak:

"Mete istersen sonra yapalım"

"Hayır devam et"

Biraz daha zorlayıp yarısına kadar sokabilmiştim ufak git gellere başlamıştım ama Mete'nin canı çok yandığı için içim el vermedi ve çıkardım.

"Böyle olmıcak Mete başka zaman yapalım"

"Tamam" Deyip aletimi eline aldı 3-5 dakika handjob yaptıktan sonra boşalacağımı farkettim klozetin kapağını açıp boşaldım..

Mete de boşaldıktan sonra pijamasını çekti..

Ayak sesleri geliyordu birisi klozet tuvalete yaklaşıp kapıyı çaldı.

Ne yapacağımı bilmiyordum.

"Doluu" Diye seslendim.

"Kardeşim ayağım sakat biraz çabuk çıkar mısın midem çok kötü"

İşte şimdi sıçmıştık..

PEMBE TESKERE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin