s e v e n t e e n.

1.1K 153 17
                                    

Hi, kalau saya kata peminat miskin idola dunia ni sampai bab 20 je, boleh tak?
eh tak tahulah ikutkan 30 tapi eh tak tahulah HAHAHA.

inesen takyah baca . part last macam sial .

.

.

+++

“ sayang, kita kena tangguhkan perkahwinan kita ke bulan hadapan .  ” kata Jimin lalu memegang tangan Min ji .



Min ji memandang Jimin dengan pandangan redup .



“ ada apa apa ke? ” tanya Min ji .


“ saya akan jadi tetamu dalam rancangan Yourself  ” jawab Jimin lalu tersenyum menyelak rambut Min ji yang jatuh .


“ awak boleh jadi penonton kalau awak nak, tengoklah saya dalam tu puas puas ” sambung Jimin lagi .


“ tak apalah, awak boleh bagitahu sekali kita dah nak kahwin.  ” Min ji tergelak .


“ eh mestilah! ” Min ji terkejut . Niatnya ingin bergurau sebenarnya , tapi tidak sangka dia akan buat .


“ okay, min ji nak ikut! ”



+++

“ sekarang anda bersama kami di dalam rancangan YOURSELF SHOW!


Rancangan yang terkenal di Korea . Bercakap tentang diri penyanyi penyanyi Korea Selatan yang terkenal bersama seorang pengacara yang terkenal iaitu Yoo jae suk .



Ada pelakon , pelawak dan penyanyi lama yang akan sertai mereka menjadi tetamu tetap di rancangan tersebut .



“ Kita ada IZONE , EVERGLOW, ASTRO , ATEEZ DAN STRAY KIDS bersama harini! ”



Semua kumpulan dikenalkan dalam masa 15 minit .



“ siapa tetamu harini agak agaknya. saya hampir menangis melihat nama tetamu kita harini aigoo ” kata Yoo jae suk .



Penonton penonton yang sudah tidak sabar untuk melihat tetamu tersebut sudah menjerit tidak senang duduk .



“ Bangtansonyeondan! Park jimin! ”



Kamera dihalakan ke arah penonton . Mereka semua berdiri sambil menunjukkan muka jungshook .



Terkejut benar ya mereka semua, mata mereka membulat sebulat bulatnya apabila melihat Park Jimin muncul .



“ annyeonghaseyo jeoneun bangtansonyeondan park jimin imnida! ”

Makin lambat rancangan ingin dimulakan , penonton masih lagi menjerit .




Min ji yang menjadi salah seorang penonton di situ tidak berhenti senyum melihat peminat peminat Jimin .



[C] rich & poor - jimin Where stories live. Discover now