e l e v e n.

1.4K 214 13
                                    

.

.

+++

Haih sumpah bosan, duduk rumah seorang diri hadap instagram.

Hari hari layan cacian dari mulut haters , marah sangat sebab aku ni terlampau beruntung .

View  90,345 comments

Jjangswey muka tak lawa, tah pape jimin pilih kau.

Minniesuweks muka macam kobis eee

YooBabih_ Sora kata muka kau macam anjing pak meon sebelah rumah ahhahaha

        
pwarkjimin_ @YooBabih_ kata dekat dia, taik lalat hidup dia sama dengan taik babi dekat kandang tu!

Hanya keluhan yang keluar dari mulut aku, malas nak layan perangai mereka .

Sudah 2 hari Jimin pergi ke Los Angeles untuk acara Fan meeting di sana .

Ada satu idea yang tercetus di otak aku yang bijak lagi cerdik ni . Omma selalu bagi aku makan kismis dulu hehehe .

Aku rasa macam nak pergi ke sana , jadi salah seorang peminat dekat situ . Takkan mereka tak bagi aku masuk kan?

Aku segera mendail nama manager Jimin , kena berkomplot dengan dia baru rancangan aku berjaya!

" hello , cik Min ji kenapa? "

" jimin ada dengan awak? "

" takde , dia keluar lunch dengan ahli lain kenapa ya ada apa apa saya boleh bantu? "

" saya nak pergi sana untuk acara fan meeting tu, saya- hm saya nak surprisekan dia! "

" oh macam tu? saya tempahkan tiket ye! "

" gomawo! "

Talian dimatikan . Kaki aku laju berlari ke atas bilik . Aku kemaskan pakaian untuk ke sana , ini kali pertama aku pergi ke luar negara hm mungkin sebab itu aku teruja .

+++

" eo? min sik hyung , kenapa? "

Jimin yang sedang menyuakan makanan ke dalam mulut memandang managernya yang jauh menjawab panggilan .

Selalunya dekat sahaja , ini sampai diluae restoran .

" er cik Min ji yang call tadi , tanya khabar awak "

" ohhh , kenapa tak bagi saya je? "

Kepala yang tidak gatal digaru . Makin pelik Jimin melihat managernya itu .

" saya nak kasi tadi tapi dia dah letak dulu "

Jimin hanya mengangguk.

+++

Tubuh dibaringkan ke atas sofa , aku lelapkan mata sejenak , ergh sungguh penat .

Baru sahaja mata aku nak terlelap , aku dengar ketukan pintu .

Gelak tawa kedengaran dari luar , macam suara perempuan? ke jin hyung ni?

Aku menguak pintu bilik , kelihatan beberapa orang gadis yang seperti pura pura berjalan di hadapan bilik kami bertujuh .

Sekali sekali mereka tolehkan kepala ke arah aku , dan gelak tawa mereka memenuhi ruang itu .

Tengok perangai yang macam syaitan itu pun aku sudah tahu mereka siapa , hm sasaeng - sasaeng yang mengekori kami sejak kami turun daripada kapal terbang .

[C] rich & poor - jimin Where stories live. Discover now