t w e l v e.

1.4K 213 27
                                    

1 , 2 , 3 coco disini sudah kembali hoho.

Selamat menjamu selera dengan hidangan yang bernamakan Park Jimin.

.

.

+++

minjisky_
Los Angeles.

Liked by pwarkjimin_ and 999,000 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by pwarkjimin_ and 999,000 others

minjisky  lets go home sayang! ✈❤

View all 79,877 comments

pwarkjimin_   love ya ❤

yoobabih_  aaaa sweet takleh bincang! 😍

sorashine._  babi lah kau babih! Sweet tengkorak anjing kau

pwarkjimin_  @minjisky_  sayang, pembuli tegar awak ni cemburu dengan kita hiks

sorashine._  JIMIN IS SO STUPID OH HELL BOY

             jminluv @sorashine._ you should go to hell girl all the sora shine girls go to hell 

            holytae_  @jminluv yes its fuckin true! go hell bitch @sorashine._

pwarkjimin_  @sorashine._  aku malas nak bangga fans backup hmmmmm

Minji tergelak seorang diri di kerusi menunggu sebelum mereka masuk ke kapal terbang . Masih ada 1 jam lagi untuk menunggu .

Masih belum ramai peminat yang datang berkerumun , Jimin beritahu Min ji semasa mereka datang pada hari pertama di Los Angeles , Namjoon tercedera akibat tolakan kuat dari salah seorang peminat .

Setelah 1 jam menunggu , kami berjalan masuk untuk pemberian tiket .


Beratur , Min ji tidak suka beratur , malas nak menunggu . Min ji menoleh ke arah Jimin yang kelihatan serabut . Hanya dengusan terdengar dari mulutnya .

" jimin , awak okay tak ni? kenapa ni? "

Rambut Jimin yang diserabaikan tadi diselak perlahan oleh Min ji .
Pipi Jimin dielus lembut oleh Min ji , Jimin hanya tersenyum melihat Min ji yang lebih pendek daripadanya .

" sayang , pegang tangan saya kuat kuat , saya taknak awak cedera , nak melepasi peminat peminat ni macam nak pergi berperang awak tau kan? "

[C] rich & poor - jimin Where stories live. Discover now