Rafael's POVKrekk krekk..
Ergh annoying sia kipas bilik aku ni! Baik aku bukak aircond je!Hm! Penat pulak aku harini.. Tapi aku tak habis habis teringat kat minah tu... Apa ek nama dia? Fi.. Ah..Fira
Macam mana aku boleh sama tempat keje ngan dia ? Sejak pasal sampah tu kerap pulak aku jumpa dia. Kebetulan je kott...
Haih... Mana HP aku...Ha sini...
Story kawan-kawan aku kat IG ni semua bosan... Kalau tak post pasal bola.. Post gamba ala- ala bad boy. Hm boring.. Baik aku scroll feed. Asal semua pasal kpop ni. Aku bukanya minat sangat!
EH! ni bukan minah tu ke???
@fi_ra
Lahhh.. Ni rupanya ig dia. Memang tak la aku nak request.. Nanti mesti dia rasa aku ni scary sbb stalk dia.
Waaa.. Boleh tahan ek followers minah ni.. 2000+. Popular ke dia ni?
"Rafael..oh Rafael!"
Oh mak aku panggil.
"Yes?"
"Sabtu ni nk buat birthday party kan? Ajaklah anak aunty Herlina. Mama sebenarnya best friend dengan dia time sekolah menengah dulu.. Nanti ajak la ye anak dia.. Mama tengok dia macam bosan je kat rumah tu... Mama dia cakap abang dia dua-dua kerja weekend. Adik dia pergi kem"
Haaaa sudahh.. Nak kena ajak dia pulak! Aduh memang tak lah! Nanti awkward habis.
Hm..."Tapi...Raf tak rapat sangat la dengan dia ma..pernah terserempak sekali sekala je.."
"Apa salahnya berkenalan dengan kawan baru... Takkan nak menyombong je.."
Aduh.. Aku kena ikut lah ni? Haih! Ye la ye la..
"Okay.."
Aku sempat pandang mak aku. Eh? Kenapa dia senyum?*****************
Aku sumpah bengang! Time ni jugak la moto aku nak pancit!! Dah la tengah tengah jalan ni!
Nasib aku memang baik gila ahhh...Kalau dari sini.. Aku rasa tak jauh kot dari mall.. Lebih kurang 15 minit.
Jap.
Baik aku call Faiz."Hello? Weyh faiz!"
"Ha nape Raf??"
"Weyh moto aku pancit lahh... Kau boleh tlg amik moto aku bawak gi bengkel kau tak? Tolong ah bro...urgent nii.."
"Ha ye la yelah.. Member kan..of course aku tolong."
"Thanks bro! Aku dekat dengan roundabout ni. Kat Cheras. Ala yang nak dekat warung kita selalu lepak tu.."
" ha okay okay.. Kau tinggalkan je kat tepi warung tu."
"Sorry au member..menyusahkan."
"Ahh..takpe..sekali sekala.."
"Okay..thanks! Bye"
"K broo byee"
Fuhhh...nasib aku ade member yang owner bengkel. Kalau tak tersadai ah aku kat sini.
Uishhh dah pukul 12.20.. Sempat ke aku sampai tempat kerja on time ni??? Ahh..redah je lah... Penat pon penat lah.. Anggap excercise je... Jalan sikit
*****************
"Sorry kak lambat! Moto buat hal!"
"Takpe, bukan selalu kau datang lambat kannn.. Oh Fira dah sampai lama dah..kau tolong dia susun stok "
Awal betul minah ni sampai. Semangatt betul nampak!
Aku letak beg aku dalam loker. Lepastu terus pergi bilik stock.
Hm..start menyusun dah dia ni. Eh? Pahal pandang aku macam tu? Ey aku tak selalu lambat okay! Aku tahu kau tengah mengutuk aku la minahhh..
" Tolong amik kotak size S kat atas tu"
Nasib dia ni pandai ikut arahan.
Eh?! Dia nak terjatuh ke!
Bukkkkkkk
Uishhhh...Nasib aku sempat sambut! Kalau tak dah innalillah dia ni.
Erm...argh..aku rasa tak selesa lah...bila dia nak angkat badan dia ni... Aku..sumpah tak selesa..
Jangan lah tenung aku macam tu.. Aduh..!
Dup dap..dup dap...
Shit! Pahal ni! Asal aku berdebar sangat ni?! Oh f! Aku nervous la... shit! Apahal ni!
Argh..aku lepas je lah dia! Tak selesa lah.. Jantung aku...rasa semacam dah ni...
Asal aku rasa macam tu eh? Ah...apa apa lah...
#Jengggg....mamat ni dah rasa semacam ke tuuu...dah cakap dah..ade sebab kenapa dorang slalu jumpa... Haha..tlg vote yeeee..nnt sis smbung chap seterusnya! ;)
YOU ARE READING
Bad Crush
RomanceAku sumpah benci dia. Sejak dia muncul, hidup aku jadi tunggang terbalik. Aku dah macam orang dekat hospital bahagia. Tersengih sorang-sorang. Sampai bila aku nak jadi macam ni? Hellooo..Ramai lagi lelaki kat luar sana. Tapi dia betul-betul tengah b...