#15

69 8 1
                                    


Rafael's POV

Sejujurnya, lepas Fira dah luahkan perasan dan kisah lepas dia... Aku rasa selesa ada dekat samping dia.. Aku rasa senang nak dengar kisah dia... Aku tak pernah rasa open minded macam ni.... Lepas Fira muncul, aku kerap terfikir pasal dia...

      Aku cuba nak halang perasaan ni...tapi ada something dekat Fira yang buat aku rasa nak lebih mengenali dia...

Bila difikirkan balik, semua kejadian aku dengan dia... Betul ke semua tu kebetulan? Atau sebenarnya takdir? Sejak dua menjak ni aku mula mempersoalkan perasaan aku..

   Harini aku belanja dia makan and beli unicorn untuk dia... Aku rasa dh cukup happy dapat belanja dia semua tu tadi....

     Tapi, sebenarnya dia tak tahu... Harini last day aku kerja situ.. Sbb cuti semester aku dah habis... Lepasni aku sambung belajar dekat USM Penang. Aku sebenarnya nak bgthu dia... Tapi siapalah aku nak bgthu semua benda dekat org yang aku baru kenal....

       Selama ni.. Aku tak pernah selesa dengan perempuan tapi dia...dia lain....ego aku buat nampak mcm aku sombong dengan dia...Tapi hakikatnya... Aku nak lebih rapat dgn dia...

Sebenarnya, aku sengaja sorok HP aku time aku pergi rumah dia tempoh hari.... Aku sebenarnya dah mula nak rapat dengan dia... So aku pura pura pinjam telefon dia... Aku nak dia save nombor aku....



Kenapa aku rasa sedih nak pergi....sedih nak tinggalkan orang yang aku...baru kenal..?

Aku merenung jauh ke luar balkoni. Aku tak rasa happy pon nak balik Universiti...

Boleh ke aku jumpa dia lagi nanti?....




#Okayyy ni part pendek ye...sis just nak korg thu apa yg Rafael rasa!! Tunggu n nantikan what's coming up..

Bad CrushWhere stories live. Discover now