Pondělí,zase a já musím vstávat do školy.
I když se mi nechce tak se přece jen po pár minutách vyhrabu z postele a jdu se obléct.Vyšla jsem z domu a zamířila ke svému kolu,jako obyčejně jsem uslyšela za sebou otevírající se dveře,Millie,,Ahoj!"zakřičela jsem,,Ahoj."řekla a přijela s kolem ke mně.
,,Tak co včerejšek,bylo to fajn?"zeptám se,,Jo,byl,ale dávej si na něj pozor."
,,Proč prosímtě?"
,,Může tě zase začít šikanovat,co ty víš."
,,Dobře,budu."řekla jsem a cestou do školy jsme se o tom už nebavili.
~
Vešly jsme s Millie do školy a viděly na chodbě hlouček lidí,,Co se děje?"ptám se,,Nevím."pokrčí rameny Millie a jdeme blíž.
,,To odvoláš."křičí někdo,,Ne,neodvolám,protože je to pravda.",,To byl Jack?"ptám se potichu Millie a ta jen přikývne.Protlačíme se blíž a vidíme jak se ve středu toho kruhu pere Jack...s Finnem,protlačím se úplně k nim,,Co to děláte!"zařvu a Jack se na mě jen podívá a uteče k zadním dveřím školy,co to sakra dělá.
Finn se na mě podívá a usměje se a pak taky zmizí v zadních dveřích,všichni se na mě kromě Millie,Noaha a Sadie(kteří byli taky v tom hloučku)podívají,,Co je?"řeknu a všichni se opět rozejdou ke svým třídám.
,,Co se stalo?"jdu k Noahovi a Sadie,,Řekneme ti to někdy jindy."řekne Sadie a Noah jen přikývne.A já jdu naštvaná do své třídy.
Proč mi nechtějí říct co se stalo?!
Do třídy přišla Millie a sedla si vedle mě,už od prvního pohledu na ni se dalo poznat že je jaksi zaražená.
,,Co se stalo?"ptám se,,No..pár lidí mi řeklo co se stalo."řekla a dívala se na lavici.
Povzdechla si a začala:,,Jack se prý bavil s Finnem a řekl že jsi hloupá a že Finna nechápe,jak se s tebou může bavit a že se s tebou začal bavit stejně jen proto,aby tě dostal do postele."
Pak se Millie podívala na mě,,A pak prý Jack řekl že tohle by klidně zvládl sám,ale že by si nikdy nic nezačal s takovým dnem společnosti.No a Finn na Jacka skočil a začali se prát."
Dopověděla Millie,,Aha."řekla jsem,,Takže-"
,,Takže tě má Finn rád asi o trochu víc než by měl."Po tom,co to Millie dořekla,tak mi vše začalo dávat smysl,usmířil se se mnou kvůli tomu,je se mnou kamarád,ta včerejší skoro pusa nebyla jen úlet.
ČTEŠ
𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗
Fanfiction{F.W.//fanfiction} Leželi jsme spolu na trávě a začalo svítat,,Slib mi,že budeme spolu přes všechny východy a západy slunce,slibuješ?"zasmál se a políbil mě lehce na tvář. (A ano název prostě nedává smysl.A ano tento příběh je velice CRINGE ale maza...