•17•

640 40 0
                                    

Už je to týden co jsme odjeli ze školy v přírodě,týden co jsme s Finnem spolu,skoro nikdo to zatím neví,kromě Sadie,Finn bude mít za chvíli narozeniny,proto jsme se s Millie,Sadie a Noahem do obchoďáku nakoupit dárky pro Finna a taky na Vánoce,a tato událost je také příležitost říct Millie a Noahovi o mě a Finnovi.

,,Ještě že jsi vzal to auto Noahu,jinak bychom umrzli."poznamenala Millie a jal jen přikývla,,No jo,když něco potřebujete,řeknětě mě."zasmál se,,Lásko vážně se to tví rodiče nedozví,žes jim to auto ukradl?"
ptala se Sadie,,Ale prosimtě,pokud to auto nezničím tak se to nikdo nedozví."řekl.

,,Ař to nezakřikneš."zasmála jsem se,,No ty nic neříkej!"vystresoval se Noah a jel parkovat k obchodu,,Ale co by se mohlo stát?"řekla jsem.

,,Vždyť jsi to zaparkoval."pokrčila Millie rameny a vydali jsme se do obchodu,Noah se držel za ruku se Sadie a já s Millie,,Tak kam teď?"zeptal se Noah,,Tak třeba můžeme na oběd."mrkla na mě Sadie,,Jo,můžem."řekla Millie.

A tak jsme šli,šli jsme na Čínu,když jsme si už všichni posedali a chtěli začít jíst,zeptala se Sadie,,A co ty a Finn?"mrkla na mě.

,,No,já a Finn,no už mu bude sedmnáct a mému klukovi bude taky."pokrčila jsem rameny a Millie se zakašlala,,Počkej,co?!"

,,No mému klukovi už bude sedmnáct."začala jsem jíst.

,,Takže ty a Finn?"zeptal se Noah a já jen s úsměvem přikývla,,Millie se usmála snad nejvíc co jsem kdy viděla ji usmívat,,Já jsem za tebe tak ráda,dala mi ruku na rameno.

,,A odkdy?"usmíval se zase Noah,,No,na ozdravným pobytu,nechal mi lísteček ať na něj před hotelem čekám a pak no."smála jsem se.
~
Vyptávali se mě potom jestli nám to klape a tak.

Na narozeniny jsem Finnovi koupila voňavku,kterou bude mít určitě nastříkanou na každé své mikyně,potom ještě obal na mobil,ten jsem si nechala dělat na zakázku,je tam naše fotka,jak si dáváme pusu,fotila nás tam Sadie a pak mu ještě dám jednu svou scrunchie na Vánoce pro něj půjdu koupit ještě kytaru,ale mám trsátko,které mu ještě podepíšu.

Na Vánoce jsem koupila Millie nové triko které strašně moc chtěla,potom jsem koupila pro Sadie,Millie a mě tři přívěsky,tři půlky srdce,potom ještě kšiltovku s nápisem Queen Baby.

Pro Sadie mám šaty a ještě šperkovnici,pro Noaha mám mikinu,která stejně připadne Sadie a ještě mu vyrobím košík plný sladkostí.

,,Už máme všechno?"zeptal se Noah,,Jo."odpověděly Sadie a Millie naráz,,Madeleine?"ptal se ještě mě,,Mám."přikývla jsem,,Takže můžeme jet,pojďte."řekl a vydali jsme se do auta.

𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗Kde žijí příběhy. Začni objevovat