•27•

495 34 0
                                    

A je to tady...je devatenáctého,což znamená že má Millie narozeniny,sladkých šestnáct,znamená to taky,že je večer u Mills ta párty,na kterou se fakt moc těším.

Mám v plánu tam jít se Sadie,jen dámská jízda,naše kluky v plánu vidět(i když mi to bylo opravdu líto a Finnovi taky)Sadie se ale o Valentýnu tak trochu pohádala s Noahem kvůli úplné hlouposti.

Abychom se dostala k tomu podstatnějšímu,jako dárek mám v plánu dát Millie triko s její milovanou Amy Winehouse,cd od Adele a pak velký plakát s Dicapriem,který už dlouho chtěla.

Šla jsem naproti Sadie,protože Millie bydlí hned vedle mě,tak aby to neměla tak daleko.

,,Ahoj!"přivítaly jsme se a vydaly se zpátky k Milliinému domu,zazvonila jsem a čekala až někdo otevře,,Ahoj!"otevřela po chvíli Millie,počítala jsem s tím tmě na té oslavě budou jen její nejbližší,ale jak vidím,tak tu tak málo lidí nebude.

,,Všechno nejlepší."popřála jí Sadie a dala Millie tašku s dárky,,Vše nej."dala jsem Millie pusu a předala tašku,,Jen si to odnesu nahoru do pokoje a hned jsem zpět jo?"kývly jsme na ni a ona nám zmizela v davu,my se Sadie jsme si sundaly kabáty a pověsily je na věšák.

,,Tak pojď."chytla mě za ruku Sadie a šly jsme do kuchyně,,Vemem si něco na pití pojď šla k ledničce a já si všimla Finna s Noahem jak stojí u kuchyňské linky a baví se,Finn na mě s úsměvem zamával a já pak na něj zpátky.

,,Jsem tady!"přiběhla Millie,,A co teď?"zeptala se Sadie,,Půjdem si užít oslavu,je mi přece jen těch šestnáct."usmála se Millie a nalila nám do kelímků pití,,Co to je?"zeptala jsem se když mi Mills kelímek podala.

,,Džus,vím že nepiješ."mrkla na mě a vydaly jsme se tedy všechny tři na gauč,sedly jsme si a povídaly si o všem možném,dozvěděly jsme se,že Ben a Millie spolu mají v sobotu další rande.
~
Povídaly jsme si už asi hodinu,když v tom někdo zazvonil,,Dojdu tam."zvedla se Sadie,,Ne,seď,já jsem hostitelka."zvedla se Millie a šla ke dveřím a v nich stála....Chloe po boku s Jaednem a za nima ještě Jack a Gaten.

Millie je pustila dovnitř,já se jen vyděšeně podívala na Sadie.

Zvedla jsem se z gauče a šla za Jackem,,Co tady dělá Chloe?"ptala jsem se ho,,Já mu taky říkal ať ji sem nevodí,že ji nikdo z vás nemá rád,ale on prý že ne,že to bude v pohodě."

Odešla jsem od Jacka,šla jsem si sednout zpátky na gauč za holkama,,Vědělas že tady bude i Chloe?"zeptala jsem se Millie,,Jak jsem to měla vědět?"zamračila se.

,,Holka ty jsi z ní úplně vytočená."položila mi ruku na rameno Sadie,,Já vím,asi přeháním,kašlem na ni jo?"podívala jsem se na holky a dál si užívala oslavy.
~
,,Zajdu si na záchod jo?"řekla jsem holkám a vydala se nahoru do koupelny.

Vyšla jsem nahoru a viděla partičku lidí jak hrají flašku,,Hele kdo tu je!"zvolal Noah,který taky seděl v kruhu,,Pojď za náma!"pokynul mi vedle něho,všimla jsem si i Finna sedícího naproti mě,usmál se a já na něj.

Všimla jsem si taky Chloe,která se na mě šklebila,co jí je?Proč to řeším?

Flaška se roztočila a zamířila na Finna a Jaedena,kterého jsem si do té doby nevšimla.

,,Takže pravda,nebo úkol?"zeptal se Jaeden Finna,,Úkol."prohlásil a podíval se na mě,,Dej pusu Chloe."řekl zákeřně Jaeden,propaloval Finna pohledem,,Můžu dát fant?"zeptal se a podíval se na všechny v kruhu,,Můžeš."řekl Noah,,A tak si Finn sundal svůj černý svetr a roztočil flašku,všimla jsem si naštvané Chloe,která nedostala pusu od mého kluka a musela jsem se usmát,,Já už půjdu."řekla jsem.

,,Počkej,ještě nechoď!"zvedl se Finn a chtěl jít se mnou,,Ale já musím zpátky za holkama a navíc Sadie by byla naštvaná vidět mě s tebou."

,,Tak běž."poodešli jsme ještě trochu od ostatních a Finn mi dal malou pusu,usmála jsem se a vydala se zpátky dolů.

,,Jsem tady!"zavolala jsem na holky a uvědomila si že jsem chtěla jít na záchod.

,,Hodně štěstí..."začal zpívat Ben,který vycházel z kuchyně a za ním stála nějaká holka co nesla velký dort se svíčkami.

Potom jsme začali zpívat úplně všichni a Millie šla obejmout Bena,který se rozzářil jako sluníčko,Millie sfoukla svíčky,byla jsem za ni hrozně moc ráda.

𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗Kde žijí příběhy. Začni objevovat