Z pohledu Madeleine
Pondělí,zase jsem šla do školy a opravdu jsem nevěděla co se může stát,s Jaednem jsem o té puse ještě vůbec nemluvila a je jenom otázkou času kdy a jak dlouho za mnou Finn bude chodit s tím,že se omlouvá a že to tak není.
Jsem zmatená,nevím jestli mu věřit mám a nebo ne,vešla jsem do školy,šla jsem trochu pozdě,takže tam už všichni byli,viděla jsem Millie,která stojí u své skříňky s Finnem.
Takže ona se s ním baví,já se k nim ale nevydala,viděla jsem Jaedena,který stál naproti nim,taky u své skříňky.
,,Ahoj Jaei."přišla jsem k němu,,Ahoj."usmál se,přišla jsem k němu a políbila ho,Finn to viděl a Millie taky,,Jdeme?"zeptal se Jaeden a já jen přikývla,dal mi ruku kolem ramen a šli jsme po školní chodbě.
Z pohledu Finna
,,C-co to bylo?"ptala se mě Millie,,To bych taky rád věděl."pokrčil jsem rameny,,Finne Madeleine,dělá samé hlouposti."pokrčila Millie rameny,,Jdu za ní."řekl jsem a vydal se tím směrem,co Madeleine.
,,Madeleine!"volal jsem za ní až se ohlédla,,Musím ti říct co se ten večer stalo,ale ty mě pořád neposloucháš."
,,Nech ji na pokoji,podvedl jsi jí."přišel ke mně Jaeden a strčil do mě,,Co děláš?"strčil jsem zpátky do něj.
Z pohledu Madeleine
Začali se prát,Jaeden a Finn se začali prát o mě,,Nechte toho!"zakřičela jsem a rozdělila je od sebe,,Jste jako malý děti."dala jsem si ruce v bok.
Všichni co přihlíželi k menší rvačce se rozešli, i Jaeden,,Madeleine."řekl Finn,,Co chceš?"zeptala jsem se naštvaně i když jsem na něho tak moc naštvaná nebyla,,Vážně to bylo jinak,Chloe přišla,byla opilá,objala mě a dala mi pusu,no a pak jsi přišla ty."chytil mě za ramena,ale já se mu vysmekla,,Mám ti věřit?."zeptala jsem se ho,,Co když mi lžeš?"zeptala jsem se se slzami v očích.
,,Musíš,vždyť já miluju jenom tebe."řekl Finn a pokoušel se mě obejmout.
Utekla jsem od něj,utekla jsem ze školy,nasedla jsem na kolo a uplakaná jela pryč.
ČTEŠ
𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗
Fanfiction{F.W.//fanfiction} Leželi jsme spolu na trávě a začalo svítat,,Slib mi,že budeme spolu přes všechny východy a západy slunce,slibuješ?"zasmál se a políbil mě lehce na tvář. (A ano název prostě nedává smysl.A ano tento příběh je velice CRINGE ale maza...