•26•

510 33 0
                                    

Po zbytek ledna se skoro nic nedělo,stalo se jen to,že k nám do party Millie dotáhla i Bena,sice dělá hloupé vtipy,ale Millie je do něj celá pryč a tak to všichni tolerujeme.

Blíží se Valentýn a už jsme o tom mluvili i s Finnem a já mu řekla,že Valentýn slavit opravdu nebudu a že ať na to hned zapomene.

On mě ale celé týdny přemlouvá na to,abychom to oslavili,moje odpověď je ale pořád stejná.

Blíží se taky Milliiné 16.narozeniny,které už Mills plánuje,má naplánovanou velkou oslavu u ní doma,už rozdává pozvánky,rozdala je myslím celé škole,jen doufám že tam nepřijde Chloe,i když co je mi po tom,já se s ní bavit nemusím.

Ale pokud by s ní přišel i Jaeden,Finn by asi nebyl šťastný a jak ho znám...

Probudila jsem se,bylo zatraceně čtrnáctého,psychicky jsem už byla připravená na školu plnou srdíček a růžové a zamilovaných párů.

Na nikoho jsem nečekala,jen jsem prostě rychle vyjela do školy.

Brala jsem si věci ze skříňky a chtěla jít do třídy,otočila jsem se,,Tady jsi."přitiskl mě na skříňku Finn a dal mi pusu.

,,Přestaň."vymanila jsem se z jeho objetí,,Co je?Je Valentýn,víš o tom?"dal mi ruku přes rameno,,Jo,já vím,ale vždyť jsem ti říkala že tenhle svátek nenávidím."

,,I když teď někoho máš tak tenhle svátek nenávidíš?"podíval se na mě.

,,Povoluju ti jeden dárek,dobře?"chytila jsem ho za ruku,,Jasně,jeden."vyskočil a objal mě,,Na tenhle den jen tak nezapomeneš dal mi pusu a odběhl.

Já ho tak miluju,pomyslela jsem si a usmála se.
~
Bylo po druhé hodině a já s Millie stála u našich skříňek,dívaly jsme se jestli nám někdo neposlal nějakou Valentýnku,,Já mám od Finna."měla jsem v ruce dopis od mého milého,,Přečti ji."pobídla mě Millie a já tedy otevřela růžovou obálku nadepsanou Madeleine B.
,,Miluju tě na měsíc a nekonečnokrát tam a zpátky."usmála jsem se a dopis si přitiskla k srdci,,A pak že nemáš ráda Valentýn."uchechtla se.

,,A co ty?"podívala jsem se na ni abych změnila téma ale naskytlnul se mi pohled na Millie,která zaraženě koukala do své skříňky,,Co je?"ptala jsem se jí.

,,O-ona je od B-bena."podívala se na mě překvapeně,,Panebože!"vyskočila jsem,,Tak to přečti."

,,Přečti to ty."podala mi obálku a já ji otevřela stálo tam:

Ahoj Millie,nechtěla bys se mnou jít dneska odpoledne do kina?
Doufám že příjdeš,budu tě čekat před školou:)

Dočetla jsem ji a podívala se na usměvavou Millie a hned ji objala,,Konečně!"vykřikla jsem,,Bála jsem se,že ti to neřekne,ale jak vidím..."

,,A co teď budu dělat?"zeptala se Millie,,No půjdeš s ním."pokrčila jsem rameny a usmála se na ni.
~
Bylo opět konečně po škole,jela jsem na kole domů a uviděla auto,zaparkované před mým domem,černá dodávka...akorát že byla bílá.

Zaparkovala jsem svoje kolo a přistoupila k tomu autu,zaklepala jsem na okýnko řidiče,okýnko se pomalu stáhlo a seděl tam...kdo jiný než Finn,,Ahoj."usmál se,,Ahoj?"řekla jsem překvapeně,,Naskoč si."poklepal na místo spolujezdce,,Mám ti věřit?Stojíš před mým domem v bílé dodávce,co když mě znásilníš hm?"pokrčila jsem rameny a Finn se zasmál.

,,Mně můžeš věřit neboj."vyklonil se z okýnka a já obešla auto a nasedla na místo spolujezdce,když jsem se připoutala,zeptala jsem se Finna.

,,Kam jedeme?"
,,Uvidíš."usmál se,nastartoval auto a vyjel s ním mě neznámo kam.
~
,,Už tam budeme."usmál se,,No,a už tu jsme,vystoupila jsem z auta,stáli jsme na kopci,,A co tady?"zeptala jsem se ho když vystoupil z auta,,Teď se dívej."otevřel dveře dodávky,,Nene."usmála jsem se a přikryla si pusu rukou.

V kufru byla matrace a na ní peřiny s jídlem a s počítačem,vše bylo ozářené světýlky,,Díky."objala jsem ho,,A pusa nebude?"zeptal se zase s těma svýma psíma očkama a protože se těm jeho hnědým očkám nedalo říct ne,tak jsem mu tu pusu dala.

,,A na co se budeme dívat?"sedla jsem si na tu postel v dodávce,,Co chceš."usmál se a šel si sednout za mnou.
~
,,Hele,zapadá slunce."řekla jsem když jsme se dívali na konec "Snídaně u Tiffanyho"

,,A co jsme si slíbili?"zeptal se mě Finn,,Že budeme přes všechny západy a východy slunce spolu.Sklapl počítač a lehl si vedle mě,dívali jsme se na ten západ slunce a drželi se za ruku.

Po chvíli jsem vstala z postele a zavřela kufr dodávky,lehla jsem si zpátky vedle Finna,který mé začal pusinkovat po celém obličeji.

,,Co to děláš?"smála jsem se a on se smál se mnou,tenhle Valentýn byl ten nejlepší.

𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗Kde žijí příběhy. Začni objevovat