•30•

428 32 0
                                    

,,Já tomu nevěřím."řekla Millie,,No to já taky ne."utřela jsem si slzu,která mi ztekla po tváři,cinkl mi mobil.

,,Někdo ti píše."poznamenala Millie,,To vím taky."vzala jsem do ruky mobil,,My o vlku."podívala jsem se na mobil,,A vlk napíše?"přiblížila se ke mně Millie,,Dej mi to."vytrhla mi mobil z ruky,,Madeleine,všechno je to jinak."četla první zprávu od Finna,,Nic s Chloe nemám,přišla tam sama a políbila mě taky sama od sebe."dočetla a podívala se na mě.

,,Nevěřím mu."zakývala jsem hlavou,,Už jednou jsem mu věřila,ale podruhé už to neudělám."zavrtěla jsem hlavou a zvedla se z postele.

,,Takže"zvedla se Millie z postele,,teď zavolám Benovi že na to rande nakonec nemůžu,že mě máma nepustí,že jedeme na výlet."
,,To nemůžeš,vždyť se na to tak dlouho těšíš."

,,Ne,ty jsi důležitější."vzala do ruky mobil a zavolala mu.

,,A teď zavoláme Sadie."našla její číslo v mobilu a pak si ho přiložila k uchu,chvíli čekala a pak začala mluvit.

,,Ahoj Sads,máš čas?Je to důležitý."vysvětlovala,,Takže tys tam šla?"poslouchala jsem překvapenou Millie,která začala skákat,,Takže vy jste spolu sakra aaa."křičela.

,,Co?"šeptala jsem jí a ona mi stislka ruku nadšením,,Jo,chápu,tak ahoj."zavěsila.

,,Hádej,který pár je zase spolu a který pár spolu skončil v posteli?"

,,Nene?!"zakřičela jsem a pak se dala znova do pláče nad Finnem,no jo,chovám se jako totální hysterka,já vím,ale prostě se potřebuju vybrečet.

,,Tak,teď tě hezky oblíknu,namaluju půjdem do kina,pak do obchodů a potom do baru jo?"zeptala se Millie,,A do školy se pak pořádně oblečeš aby věděl o co přišel."vstala se mnou z postele.

𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗Kde žijí příběhy. Začni objevovat