•9•

685 45 0
                                    

Vystoupili jsme před městskou nemocnicí.
,,Na kterým oddělení je?"ptala jsem se.
,,No určitě bude na dětským."řekla Sadie a přitom mě chytla za ruku a zmačkla mi ji tak,že se divím že ji nemám zlomenou.

Přišli jsme k té,dejme tomu recepci či jak se tomu říká a za ní seděla slečna,mladá,tak dvacet let.

,,Dobrý den."řekl iniciativně Finn,,Můžu se zeptat kde leží pan Noah Schnapp?"
Ta slečna na recepci se rozesmála:,,Pan?!"a začala se smát ještě víc,,Kde je?"přišla k ní Sadie a rozzlobeně jí bouchla do stolu.

,,Dobře"řekla slečna,,pokoj číslo 7,na dětským,ale teď za ním ještě nemůžete,pumpovali mu žaludek a teď spí."jen když to dořekla,rozběhli jsme se všichni hledat dětský.

,,Bude to tady!"křikla Millie a přišla k pokoji číslo 7.Když jsme se podívali takovým tím sklem co vždycky v nemocnicích je na spícího Noaha,začali jsme se všichni objímat a křičet.

Do té doby,dokud kolem nás neprošel doktor,,Vy jste příbuzní pana Schnappa?"zeptal se a my se na sebe jen podívali a všichni sborově řekli,,Ne."

,,Ale jste jeho blízcí přátelé?"zeptal se a my jen přikývli,,Bude v pořádku,ale pár dní si ho tu necháme."řekl a nám spadl kámen ze srdce.

Rozhodli jsme se čekat dokud se Noah neprobudí,dokud se neprobudí,neodejdeme z nemocnice.
~
Čekali jsme už dvě hodiny,,Už je vzhůru?"ptala se Millie,já se zvedla a šla se podívat,,Ne."opřela jsem se o stěnu,,Potřebuju něco k jídlu,jdu si pro Reese's."řekla jsem a odešla.

Šla jsem k automatu,který byl asi o patro výš,ale všechny byly vyprodaný,prolezla jsem snad všechny automat co tam byly,ale Reese's nikde.

Sedla jsem si proto někam na zem a na chvíli usnula.
~
,,Madeleine!"třásl se mnou někdo,,Už jdu!?"řekla jsem a probudila se,stál přede mnou Finn,,Co tu děláš?"ptal se,,Asi jsem na chvíli usnula."řekla jsem.

,,Máš ty Reese's?"sedl si na zem vedle mě,,Nemám."rozhodila jsem rukama a Finn mou vysněnou sladkost vytáhl z kapsy,,Na."řekl,,Kde byly?"rozzářila jsem se a opřela se o jeho rameno,pustila jsem se do rozbalování.

,,Byly v bufetu."pokrčil rameny a dal mi ruku kolem mých,,A jo!"plácla jsem se do čela,,Já jsem blbá."zasmála jsem se,,Nejsi."řekl Finn a já se mu podívala do očí a jen se topila.

Přibližovali jsme se,byli jsme strašně blízko když Finn řekl:,,Podívej se na hodiny."odtáhla jsem se,je půlnoc,,Hodně štěstí."povzdechla jsem si,,Co?"řekl Finn,,Mám narozeniny."řekla jsem,,Tak to vše nejlepší."usmál se a objal mě.

,,Ty Reese's jsou takový malý dárek ode mně."usmál se ještě víc.

,,Lidi!"volala udýchaná Sadie,,Všechno nejlepší."ukázala na mě,,Probudil se."zvedli jsme se oba ze země a šli k Noahovi.
~
,,Kdo půjde první?"ptala se Millie,,Běž ty Madeleine."řekla Sadie.

Vešla jsem do pokoje a přišla k posteli.

,,Ahoj."usmál se na mě Noah,,Ahoj."usmála jsem se a chytla ho za ruku.

,,Promiň,neměla jsem to dělat,neměla jsem ti říkat že mám ráda někoho jiného."řekla jsem omluvně,,Nmusíš se omluvat,ani nevím proč jsem to chtěl ukončit,když mám vás všechny.

,,Ale,jednou věcí tě uklidním,jsi moje první pusa."usmála jsem se a Noah se trochu zamračil,,Já myslel že tvoje první pusa byla s Finnem,u bazénu."dala jsem mu ruku před pusu.

,,Co?Ne,ale málem."řekla jsem,,Takže ty máš ráda Finna?"zeptal se.

,,Nikomu to neříkej."
,,Každopádně je to šťastný kluk."řekl zasněně.
,,Víš co?Dám ti poslední pusu,jo?Úplně poslední."usmál se a já se k němu přiblížila.

Dala jsem mu pusu,odtáhla jsem se,,Je tady někdo jiný kdo tě má rád."řekla jsem s úsměvem,,Kdo?"ptal se,,Noo,jedna zrzka."šla jsem ke dveřím,pak jen zamávala a zavřela dveře,,Sadie,běž tam."řekla jsem a šla k Finnovi.

,,Jsem ráda že tu jsi."řekla jsem a dala mu ruku na rameno,byl ale tak vysoký,že jsem si musela stoupnout na špičky,,Já jsem rád že jsem tady s tebou."zašeptal.
Jen jsem se usmála.

A tehdy ještě netušila co nás dva čeká.

𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗Kde žijí příběhy. Začni objevovat