Vánoční prázdniny byly za mnou a já teď šla do školy,kamarádům a Finnovi jsem všechny dárky potom rozdala,ale pořádně se od jeho narozenin s nikým neviděla.
Mamka chtěla být se mnou,asi to chápu,ale i tak mi bylo líto že jsem si jich neužila.
Vešla jsem zase do školy a hned na mě jako skoro vždycky vybafla Millie,,Kdo na mě nečekal."ukázala jsem na ni prstem a objala ji.
,,No,někdo tady trochu spíš zaspal ne?"zasmála se a ruku v ruce jsme si to kráčely po chodbě k našim skříňkám,kde už stáli Sadie,Noah a Finn,,Ahoj!"zakřičela jsem a objala Noaha a Sadie.
,,A já nic?"podíval se na mě psíma očkama Finn,,Ne."zasmála jsem se,přišel proto ke mně a pořádně mě objal a dal mi velkou pusu.
,,Děti,děti jdeme."rozdělila nás Millie,,Ale no tak."stěžovala jsem si,ale Finn mě stále nepouštěl,,Máš po škole čas?"zašeptal tak,abych to slyšela jenom já,přikývla jsem,dala mu pusu a odběhla k ostatním a on zpátky ke svojí partě.
,,Vy jste ale sladcí."řekla Millie ironicky,,Ale prosimtě."řekla Sadie,,Vždyť jsou roztomilí."pokrčila rameny.
,,Ty bys chtěla taky viď?"strčila jsem do Millie a zasmála se,,Nestraš,já jsem na to moc mladá."chytla mě kolem ramen.
Došli jsme do tříd a jen co jsme si sedli,zazvonilo na Matiku.
Do třídy vešla učitelka,ale ne sama,vedla s sebou nějakou blondýnu,vypadala už od pohledu jako nějaká mrcha,já to poznám,,Takhle krátkou sukni bych si na sebe nikdy nevzala."pošeptala mi Millie.
,,Třído,představuji vám vaši novou spolužačku,Chloe Greenovou."
Řekla učitelka a já si všimla jakým pohledem se na mě ta Chloe dívá,my se mít rády nebudem.
~
Byl čas oběda a my čtyři stáli spolu vedle sebe v řadě na oběd,,Ty Madeleine,jak dlouho jsi potom zůstala u Finna?"ptal se mě Noah.,,Proč se ptáš?"zeptala jsem se a brala si oběd,,No jenom řekni."podívala se na mě Millie,,Dobře,v jedenáct."
,,Ten den?"vzala Millie svůj tác,šla jsem vedle ní,,Ne."zašeptala jsem,,Takže vy jste-"řekla hlasitě,ale nedořekla,protože jsem do Millie strčila a ona i s tácem a se mnou spadla na zem.Všechno v jídelně se zastavilo a soustředilo se jenom na nás,,Holky."obrátil se na nás Noah a my se začaly smát.
,,Jsi vpořádku?"přiběhl za mnou Finn a já se pořád smála,,Jo."řekla jsem když mě zvedal,,Jsem taky v pohodě."řekla sarkasticky Millie,,Chceš pomoct?"přiběhl k ní nějaký blonďák,kterého jsem neznala.
Jenom jsem se překvapeně podívala na Finna a ten mé překvapení sdílel,jenom ty zamilované pohledy Mills a toho kluka,,Tak teď bude kecat jenom o něm."pošeptala jsem mu a on přikývl.
,,Pojď,jdem to vyčistit."chytla mě za ruku Sadie a táhla mě pryč z jídelny,,A vy si hleďte svýho!"vykřikla na všechny,ještě před tím než jsme odešly.
Finn mi věnoval ještě jeden úsměv,než jsme se Sadie zmizely na chodbě.
,,Jseš v pořádku?"ptala se mě Sadie,když jsme přišly na dívčí záchody,,Jo."usmála jsem se.
,,Proč jsi do Millie strčila?"ptala se,když mi čistila triko od rajčatové omáčky,,Protože by na celou jídelní řekla že já a Finn-"přerušila mě Sadie smíchem a objala mě.
,,Vy jste pitomí,znáte jste spolu sotva měsíc."smála se,,Tak se stane ne?"pokrčila jsem naštvaně rameny.
,,Stane,neboj,Finn by tě jen tak nenechal."usmála se.
ČTEŠ
𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗
Fanfiction{F.W.//fanfiction} Leželi jsme spolu na trávě a začalo svítat,,Slib mi,že budeme spolu přes všechny východy a západy slunce,slibuješ?"zasmál se a políbil mě lehce na tvář. (A ano název prostě nedává smysl.A ano tento příběh je velice CRINGE ale maza...