Z pohledu Finna
Seděli jsme s Noahem a Sadie v Noahově domě,Millie měla o patro výš důležitý telefonát.
,,Finne!"volala na mě shora Millie,,Finne!"zavolala ještě jednou a seběhla dolů schody,,Musíš teď hned jet na pláž,musíš to stihnout do západu slunce,čeká tam na tebe Madeleine."usmála se,když doběhla za náma do obýváku,,Co?"nevzmohl jsem se na nic jiného než na tohle,,No."řekla,,Kámo dělej."řekl Noah,,Madeleine na tebe čeká,určitě se chce usmířit."řekl Noah a Sadie jen přikyvovala a Millie s ní.
,,Tak běž!"zakřičeli na mě všichni tři,zvedl jsem se z gauče a vyletěl z domu do svého auta,ti tři mě následovali,,To zvládneš!"zakřičela Millie,,Hodně štěstí!"zakřičela Sadie,,Drž se!"řekl Noah.
Já se rozjel k pláži.
~
Blížil jsem se k pláži a viděl Madeleine,která seděla na písku a dívala se na moře.,,Ahoj."přišel jsem k ní,,Ahoj."řekla a pořád se dívala na moře,sedl jsem si kousek od ní,,Máš krátký vlasy."díval jsem se na ni a ona přikývla a usmála se,,Sluší ti to."řekl jsem,,Díky."usmála se ještě víc.
,,Takže?"zeptal jsem se,,Takže,já,Finne,chci se k tobě vrátit."řekla a já se usmál,,Jakto?Myslím že ráno jsi na to měla jiný názor."zasmál jsem se a Madeleine zesmutněla.
Chvíli bylo ticho a pak ho Madeleine prolomila,,Já ti věřím,věřím ti že to bylo tak,jak říkáš,ničemu jinýmu.Finne slíbili jsme si že spolu budeme přes všechny západy a východy slunce a já myslela že to bez tebe bude lepší."povzdechla si,,Ale nebylo"podívala se konečně na mě,,miluju tě."řekla,,A už nechci být s nikým jiným než s tebou."
,,Mads,cítím to stejně."usmál jsem se na ni,políbila mě,odtáhla se ode mě,zvedla se a natáhla ke mně ruku.
,,Pojď."řekla,chytl jsem ji za ruku a taky vstal,,Kam?"zeptal jsem se,,Na konec pláže,slyšela jsem že tam je zmrzlinárna."pokrčila rameny a já se zasmál.
Šli jsme tak spolu ruku v ruce až na konec pláže,kde jsme si pak dali zmrzlinu a všechno se zdálo být zase v pořádku.
KONEC
Ahoooj!Slavnostně ti mohu oznámit čtenáři,že jsi se dočetl na konec této příšerné fanfikce!😂
Ale chci vám poděkovat,všem,tolik přečtení a ohlasů jsem vážně nečekala a i když jsem tuhle ff chvilkama chtěla smazat,jak mi to přišlo cringe,tak jsem ji tu nechala.Takže Vám VŠEM patří jedno obří DÍKY!Vážně moc děkuji.💗
ČTEŠ
𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗
Fanfiction{F.W.//fanfiction} Leželi jsme spolu na trávě a začalo svítat,,Slib mi,že budeme spolu přes všechny východy a západy slunce,slibuješ?"zasmál se a políbil mě lehce na tvář. (A ano název prostě nedává smysl.A ano tento příběh je velice CRINGE ale maza...