•24•

498 33 1
                                    

Finn mě doprovodil domů,,Vážně si s Jeadenem ještě nepromluvíš?"koukala jsem se mu do očí,,Ne."zavrtěl hlavou,,Ať si dělá co chce,prý hlavně že do party neberem holky."zasmál se,,Ale to teď nebudu řešit,mám tebe."usmál se a dal mi pusu na tvář,,Jo,máme sebe,to je hlavní."polilbila jsem ho na rty.

,,Teď už běž,nechci aby tě tu máma viděla."chytla jsem ho za ruku,,Proč ne,vždyť mě už zná."pokrčil rameny,,Víš měla jsem být už půlhodiny doma a kdyby tu viděla tebe,nesměla bych ven s tebou."zasmála jsem se a Finn se mnou.

,,Chápu,tak ahoj."pustil mou ruku a rozešel se směrem jeho dům.

Ještě jsem se dívala jak odchází a pak vešla do svého domu,,Jsem doma!"zakřičela jsem na jak se zdálo prázdný barák,,Haló!"zakřičela jsem ještě jednou,nic,jsem asi sama.

Vyšla jsem proto z domu a šla k vedlejšímu domu,tedy Milliinému.

Měla by být doma,zazvonila jsem.
Nečekala jsem dlouho a otevřela mi Millie,,Ahoj."řekla,,Pojď dál."pokynula mi a já vešla do jejího domu.

,,Jaktože jsi tady?"zeptala se když jsem si odkládala kabát,,No,nikdo není doma."pokrčila jsem rameny a šla do kuchyně,,Byla jsi s Finnem?"zeptala se a já jen přikývla.

,,A co ty a ten kluk?"zeptala jsem se s úsměvem,,Myslíš Bena?"pozvedla obočí,,No,jsme kamarádi no."pokrčila rameny a já se zasmála,,No a že prej já jsem moc mladá na vztah."zasmála jsem se a Millie se zasmála se mnou.

,,Tak na co se koukneme?"zeptala jsem se jí,,No můžeme se kouknout na Plný dům?"zeptala se a já přikývla.

𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗Kde žijí příběhy. Začni objevovat