Šla jsem ze školy a koho nepotkám,,Finne."vykřikla jsem a objala ho,on mě taky,,Ahoj."řekl a odtáhli jsme se.
,,V pohodě?"ptal se mě,,J-jo,co by mělo být?"řekla jsem.
~
Chvíli jsme si ještě povídali,ale pak jsem šla domů,říkal mi jak byl Jack protivnej a jak strašně žárlil na nás dva.Já celou cestu domů přemýšlela o Finnovi,nevím jestli ho mám,nebo nemám ráda.
Když jsem přišla domů,nikdo tam nebyl,lehla jsem si do postele a hned usnula.
Probudilo mě cinknutí mobilu,Noah.
Noah💙:Ahoj Madeleine,nemůžu jít k tobě?
Potřebuju ti něco říct.Vy:Jo,klidně přijď❤️
Zobrazeno v 16:23Co mi chce zase říct?Už mě to nebaví,pořád mi někdo něco chce říct,achjo,jedině Finn přede mnou nemá žádná tajemství.
Proč jsem to přirovnala zrovna k němu?Zajímá mě čím sem Noah přijede,kolo nemá a pokud by šel pěšky tak mu to taky k ničemu není.
Šla jsem do kuchyně a vzala si zmrzlinu,malinovou,tu mám nejradši.
Šla jsem si ji sníst do pokoje,sedla jsem si na postel a byla na mobilu,projížděla jsem instagram.
Na Finnově story bylo:
Znáte ten pocit když k vám do života vkročí člověk,kterého jste nesnášeli,ale postupem času jste zjistili že ho máte vlastně rádi?
To zní jako kdyby mluvil o mě,takže-
Z myšlenek mě vytrhl zvonek u dveří.Šla jsem otevřít,samozřejmě to byl Noah.
,,Co jseš tak zadýchanej,tys běžel?"
,,Ne,já šel."řekl zadýchaně,,Vripkovat ti moc nejde dneska."řekla jsem a přinesla mu vodu.,,Díky."řekl a napil se,,Zavřela jsem za ním dveře a šli jsme si sednout do obýváku.
,,Tak povídej."řekla jsem s úsměvem a sedla si ne gauč,Noah si sedl vedle mě.
,,Víš,není to tak snadné."řekl se sklopenou hlavou,,Povídej,jsi můj nejlepší kamarád."řekla jsem a rozcuchala mu vlasy.
,,Víš"začal,,známe se dlouho,fakt dlouho a za tu dobu co jsme kamarádi,tě jako kamarádku mít rád nechci,ale chci tě mít rád."povzdechl si,,Miluju tě Madeleine."řekl a nastalo ticho.
Takové to trapné ticho které jsem mezi náma ještě nezažila,Noah se ale začal přibližovat,dal mi ruku na tvář a...políbil mě.
Začali jsme se líbat.Co dělám?Odtáhla jsem se a zvedla se z gauče.
,,Děje se něco?"zeptal se Noah,,Víš já...promiň,já to stejný prostě k tobě cítit nemůžu a ani asi nikdy nebudu."řekla jsem,,Já totiž miluju někoho jinýho."řekla jsem a viděla ty slzy v jeho očích.
,,Chápu."zvedl se a bezeslova vyběhl ven,,Noahu!"volala jsem za ním a běžela ke dveřím.
Začalo pršet...hm jak příhodné pomyslela jsem si a vyběhla do deště,,Noahu!"volala jsem za ním a on pořád běžel dál a dál až jsem ho ztratila.
Šla jsem domů,lehla si na postel a jen si pomyslela jestli tenhle den může být horší.
~
Ráno jsem se vzbudila a byla mi hrozná zima,zakryla jsem se dekou a když mi zima byla pořád,převlékla jsem se do suchého oblečení.Šla jsem pak zase do postele a ponořila se do říše snů.
ČTEŠ
𝚆𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚗𝚜𝚎𝚝,𝙵𝚒𝚗𝚗
Fanfiction{F.W.//fanfiction} Leželi jsme spolu na trávě a začalo svítat,,Slib mi,že budeme spolu přes všechny východy a západy slunce,slibuješ?"zasmál se a políbil mě lehce na tvář. (A ano název prostě nedává smysl.A ano tento příběh je velice CRINGE ale maza...