*BERK'TEN*
Bu sabah alarmım çalar çalmaz uyandım. Hızlıca duş alıp hazırlandım. Saçlarımı ellerimle düzeltip çok hafif sprey sıktım.
Dün Rüzgar'a zaten anlatmıştım. Ben galiba Alya'ya fena tutulmuştum ve bir an önce okula gidip onu görmek istiyordum.
Mutfağa gidip kendime hızlıca bir tost hazırladım. Tostumu yerken annem uyanmıştı.
"Oğlum daha çıkmadın mı?"
"Şimdi çıkıyodum annem ben de."
Annemi öptükten sonra odamdan çantamı aldım. Parfümü boca edip çıktım.
Buluşma yerimizde Rüzgar'ı beklerken Alya'ya mesaj atma isteğime karşı gelemedim.
WHATSAPP*:
ben: Alya sizi gelip alalım mı?
Alya'm : Biz çıktık gidiyoruz zaten. Okulda görüşürüz :)
ben: Tamam. Dikkat edin
Size garip geliyor bu durum biliyorum ama ben ilk görüşte aşka inanırım. Daha önce hiç böyle birşey yaşamamıştım. Alya'yı gördüğüm andan itibaren sanki dünyam değişmişti ve ben emindim. Ben onu seviyordum. Hem de çok.
Sabaha kadar onunla ilgili hayaller kurmuştum ve hep yanımda olmasını istiyordum. Onu başka birini yanında görmeye dayanamazdım.
"Kardeşiim"
Sonunda gelmişti beyefendi.
"Şükür gelebildiniz Rüzgar Bey"
Söylediğime yanlızca gülümsedi. Bu içimde gittikçe büyüyen şeyi ona anlatmak istedim.
"Rüzgar"
"Efendim kanka"
"Abi ben engel olamıyorum. Bana daha iki gün olmadı nasıl sevdin de diyebilirsin ama ben de anlamadım. İnan bana nolursun. Gerçekten onu çok seviyorum. O yanımda olunca kalbimin atışı hızlanıyor ve ne bileyim bir gün bir çocuk olursa onun ağzını burnunu kırarım. Yok olamaz hayır"
Rüzgar beni durdurdu ve cevap verdi.
"Kardeşim ben seni anlıyorum. Olabilir, sevebilirsin. Ki seviyorsun da. Çok da yakışıyorsunuz"
Yakışıyor muyuz? Evet yakışıyoruz.
"Onun dün whatsapp'ta olan tepkisi neydi sence. Neden aşk meşk konularını konuşmak istemiyor"
"Ne bileyim abi. Öğreniriz bugün." dedi.
Okula yaklaşık beş dakika kalmıştı ki Rüzgar bir anda durdu.
"Olum aklıma birşey geldi"
"Noldu lan iyi misin?" dedim. Şuan beni korkutuyordu.
"Anonimden yazsana"
"Ne?"
" Diyorum ki Alya'ya adını verme ve anonimden yaz. Belki cevap verir."
Oha çok mantıklıydı. Belki konuşurdu benimle, ben de oradan ona aşkımı utanmadan sıkılmadan haykırırdım.
Gidip Rüzgar'a sarıldım. Uzun zamandır bu kadar sevinmemiştim. Pardon daha dün çok sevinmiştim o sınıfa geldiğinde, bu da ikinciydi.
"Akşam ilk işim bu olucak. Çok sağol abi" dedim ve okula girdik. Ağır adımlarla sınıfa ulaştık. Tayfadan bir tek Alya'm ve Aslı gelmişti.
"Selam kızlar" dedim ve Rüzgar'la onların arka sırasına çantalarımızı bıraktık.
"Selam Berk. Napıyosunuz?" dedi Alya'm. Seni gördüm daha iyi oldum güzelim.
"İyi napalım."
"Canım çikolata istiyor" dedi. Ben gider alırım sevdiğime çikolata.
"Ben gidip alayım sana? Ne seviyorsun?"
"Ben alırım sağol" dedi. Alma işte ben almak istiyorum aaa.
"Browni seviyor Berk" dedi Aslı. Kurban olsunlar gardaşım benim.
"Sağol kardeşim" dedim ve Rüzgar'la Alya'nın itiraz etmesine izin vermeden hemen kantine indik. Daha dersin başlamasına 15 dakika vardı.
3 tane browni aldım. Daha fazla almak isterdim ama bu kez birşeyleri anlamasından korkuyordum.
Sınıfa doğru çıkarken Rüzgar aklımdan geçen şeyleri söyledi.
"Lan az sakin anlayacak kız" dedi.
"Tamam da canı çikolata çekmiş ne yapayım" dedim.
"Bu günleri de mi görecektim" deyip kahkaha atarken sınıfa gelmiştik. Çikolataları Alya'ya uzatırken birini de Aslı'ya verdim. Biryerleri şişmesin sonra.
Alya kibarca teşekkür ettikten sonra diğerleri de gelmişti. Onlar da bizim sağ tarafa oturmuşlardı.
Ders zili çaldı ve herkes yerlerine geçti. Aslı ve Alya'm birşeyler konuşup kendi aralarında gülüyorlardı. Bu nasıl bir gülüş yarabbim.
Ders ve teneffüslerin nasıl geçtiğini anlayamadan gün bitmişti. Onunla geçirdiğim ikinci okul günüydü ve eve gitmek için heyecanlanıyordum.
Her ne kadar birkac saatligine onun yüzünü göremeyecek olsam da anonimden onunle konusuyor olacaktım. Yani umarım.
Okuldan çıktık ve onları evine bıraktık. Daha sonra Rüzgar'la kapıda vedalaştık.
"Bol Şans kardeşim"
"Hadi amin"
ARKADAŞLAR BUGÜN 7 BÖLÜM BİRDEN YAZDIM. HATTA BİRAZDAN 8.CİYİ DE ATICAM. AZ DESTEK LÜTFEN.
BİR YORUM ATIN KENDİNİZİ BELLİ EDİN.
VEYA YILDIZ FALAN ATIN LUTFEĞEĞEN. HADİ ÖPTÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut
Teen FictionAnonim : Bak Alya, ilk mesajım böyle kafiyeli olsun falan isterdim ama bodoslama giricem olaya. Seni seviyorum ben, hemde çok. Nasıl anlatırım sana bilmiyorum ama seni görunce içim bi fena oluyor. Anonim : N'olursun bi cevap ver. Alya Beril : Kim o...