23. Bölüm

57 6 0
                                    

*ALYA'DAN*

Sabah Melis'in sesiyle uyanıp, hazırlandık. Evet uyandığımızda hâlâ ne bir mesaj atmış, ne de aramışlardı.

Gerçekten onlar bugün bizden ağır bir trip yiyeceklerdi. Kızlarla bu konuda hemfikirdik.

Eşyalarımız da burada olduğundan hazırlanıp, çıktık. Okula varmamıza yaklaşık iki dakika kalmıştı.

Duru lafa girdi. "Bakın kızlar. Sözümüzden dönmüyoruz. Ölümüne trip. Çok sinirliyim Ayaz'a."

Hepimiz onu onayladık.

Bu arada Melis, Yağız'a bizi almaya gelmeyin diye mesaj atmıştı. O yüzden kız kıza okula geçiyorduk.

Sabahın köründe uyanmamız, o kadar yol yürümemiz, çocukların bizi aramaması yetmezmiş gibi bir de yağmur başlamıştı. Ne kadar mükemmel bir gün.

Neyse ki okula gelmiştik. Bahçe kapısından içeriye girdik.

Dersin başlamasına daha oldukça zaman vardı.

Merdivenlerden bizim kata çıktık ve sınıfa doğru ilerliyorduk ki sinirimi bozan bir etken daha doğdu.

Bugün katil olmazsam iyiydi.

"Kızlar şu kız kim Berk ile konuşan?"

Melis cevap verdi. "Kanka 10. sınıf olması lazım."

"Ben gidiyorum. Bakalım derdi neymiş." dedim.

"Git de kes hesabını ne işi var Berk'in yanında. Sınıftayız gülüm" demeleri üzerine hızlı adımlarla yanlarına ilerledim.

Aramızda bir metre kalmıştı ki Berk beni farketti.

Hızla Berk'in yanına gittim ve kızla konuştum.

"Evet canım problem ne iki gündür rahatsız ediyorsun?"

Berk şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu.

Yanlış anlaması -aslında doğru anlayacaktı- gerçekten şuanda zerre umrumda değildi. Onun çaresine sonra bakardık ama şuan karşımda duran yellozu halletmem gerekiyordu.

Kız cevap verdi.

"Yanlız Berk ile konuşuyordum. Seni ilgilendiren bir konu değil."

"Berk'i ilgilendiren şey beni de ilgilendiriyor. Seni dinliyorum"

Berk lafa girdi.

"Alya önemli bir şey değil. Hadi geçelim sınıfa."

"Ama daha konuşamadık ki Berk. Doğru düzgün dinlemiyorsun beni." dedi Yelloz.

Sinirim tavan yapıyordu. Okula gelir gelmez ikinci kez tutanak yemeyecek olsam, şu kızı tek hamlede yere yapıştırırdım ama neyse...

Berk "Dinlenecek bir şey yok. Dün de söyledim." dedi. Konu neydi bir anlasam.

Berk tam arkasını dönüp ilerleyecekti ki kız Berk'in kolundan tutup onu durdurdu.

Sinirime hakim olamadım ve kızın o Berk'i tutan pis ellerine hızlıca bir yumruk geçirdim.

Kız acıyla yüzünü buruşturup ellerini Berk'in kolundan çekti ve yumruğuma karşılık vermedi. Karşılık vermesi onun açısından iyi olmazdı zaten. Doğru karar.

"Bak şimdi siktir olup gidiyorsun. Seni de bir daha bu katta görmeyeceğim." dedim.

Kız bana karşılık verdi. "Hadi canım ya. Sanane bundan. Berk'le benim aramda olan bir şey. Nereden çıktın geldin ben anlamadım ki."

Bir Umut Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin