Bu bölüm full texting olacak. Diğer bölüm Berk'in ağzından anlatılacak. Bir kaç bölüm üzülmeli falan geçecek ne yazık ki...
İyi okumalar...
*
@alyaberil_: Anonim.
@senisevenbiri: Efendim güzelim?
@alyaberil_: Seninle önemli bir şey konuşmam lazım.
@senisevenbiri: Sana bir şey mi oldu?
@alyaberil_: Hayır. Ben iyiyim, en azından çabalıyorum. Her neyse. Şuan yazacaklarıma mecburum. Bunu yapmak zorundayım bunu bil. Ben sen üzül istemiyorum ama ileride daha kötü olmandan iyidir herhalde.
@senisevenbiri: Alya. Üzülmem ben merak etme, anlat hadi.
@alyaberil_: Bak kimsin, adın sanın ne, nasıl bir karaktere sahipsin bir fikrim yok. Yanlızca beni çok sevdiğini biliyorum. Bir de gerçekten iyi bir insan olduğunu. Seni üzmek en son isteyeceğim şey ama anonim bunu yapmak zorundayım. Özür dilerim bunca zaman ümit verdiğim için, seninle konuştuğum için, bu okula gelip karşına çıktığım için. Keşke hiç gelmeseydim, hiç beni sevmeseydin. Ama saramıyorum geriye zamanı. Sevme beni anonim. Belki klişe diyeceksin, ya da inanmayacaksın ama haketmiyorum ben seni. O kalbini, bana olan sevgini haketmiyorum. Seni sevemediğim için kendimi öldüresim geliyor ama olmuyor.
@senisevenbiri: Başka biri mi var?
@alyaberil_: Ben böyle olsun istemezdim.
@senisevenbiri: Alya. Ben bunun olabileceğini tahmin ederek sana yazdım. Beni sevmeme ihtimalini göze alarak. Başka birini sevebileceğini düşünerek. Ben üzüleceğim diye sevdiğin insandan vazgeçemezsin. Kendini üzme, sakın benim yüzümden ağlama. Kalp bu. Ben seni severim, sen bir başkasını. O çocuk her kimse o kadar şanslı ki. Neyse. Diyeceğim o ki bu zamana kadar yazdığın için teşekkür ederim. O güzel kalbini bana açtığın için. Sana sevgim bitmeyecek. Ben okulda yine seni göreceğim. İnstagramda fotoğraflarına bakacağım. Her gece hayalini kuracağım. Benden her şeyi iste ama senden vazgeçmemi bekleme. Sen bu şekilde mutluysan, benim için problem yok. Sen mutlu oldukça ben de iyi olmaya çalışırım. Eğer kendini kötü hissedersen her zaman buradayım Alya Beril. Seni seviyorum. Umarım mutlu olursun.
@alyaberil_: Beni aşka inandıran çocuk. Özür dilerim. Ne yapabilirim bilmiyorum. Gerçekten ben de iyi değilim. İnşallah benden iyi biri çıkar karşına. Sana gerçekten değer veren.
@senisevenbiri: Öyle biri yok bence ama kendini kötü hissetme. Kime aşık olacağımızı seçemiyoruz ne de olsa. Görüşürüz güzelim. Kendine iyi bak ve mutlu ol.
@alyaberil_: Sen de anonim. Sen de kendine iyi bak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Umut
Teen FictionAnonim : Bak Alya, ilk mesajım böyle kafiyeli olsun falan isterdim ama bodoslama giricem olaya. Seni seviyorum ben, hemde çok. Nasıl anlatırım sana bilmiyorum ama seni görunce içim bi fena oluyor. Anonim : N'olursun bi cevap ver. Alya Beril : Kim o...