14. Bölüm

88 10 2
                                    

*ALYA'DAN*

"Duru, iyisin."

"Biz iyiyiz de size noldu. Geçin içeri çabuk." dedi Duru.

Melis ve Duru başta olmak üzere hepimizin eli ayağı dolanmıştı.

Onlar koltuğa oturdular. Duru ve Melis sevgililerinin yüzündeki yara izlerine bakıyordu.

"Ne yaptınız? Kiminle kavga ettiniz siz. Melis şu pansuman çantasını getir." dedim.

Başta Berk olmak üzere yaralanmışlardı. Berk'in kaşı patlamış ve yüzünün belli yerlerinde morlukları vardı. Aynı zamanda benim farketmediğimi sanarak  yumruğunu yavaşça açıp kapatıyordu. Sanırım eline de bir şey olmuştu.

Diğerlerine baktığımda hepsinin yüzlerinde morluklar vardı. Rüzgar'ın elinde bir çok çizik vardı.

"Ya konuşsanıza ne yaptınız?" bu kez bağıran Melis'ti.

"Ya asıl siz bize nasıl yalan söylediniz"

Ayaz'a gram hak vermiyordum. Dibine kadar haklıydık. Başka çare bırakmadılar.

"Ya başka çare mi bıraktınız. Ne yaptınız kendinize. Anlatın hemen. Kiminle kavga ettiniz?"

Berk konuştu. "Hiçbirşey yapmadık. Önemli bir şey de yok yüzümüzde"

"Ayaz seni dinliyorum" dedi Duru.

"Melis bak şim.."

Berk "Ayaz." deyip susması için sert bir bakış attı. Tam anlayacaktık ne olduğunu.

"Şimdi biz size pansuman yaparken siz de ne olduğunu anlatacaksınız." dedim ve masada duran pamuğa ilacı dökmeye başladım.

Diğer kızlar da beni tekrarladı.

Yanlarına oturduk. Berk'in kaşı gerçekten kötü gözüküyordu. Pamuğu nazikçe kaşına bastırmaya çalışsam da yüzünü acıyla buruşturuyordu.

"Tamam bitti. Birkaç gün bu bant dursun, mikrop kapmasın." dedim ve küçük bantı kaşına yapıştırdım.

"Evet şimdi anl.."

"Ya yeter. Bir şey yok işte. Bir daha anlatın falan da demeyin. Anlatamayız çünkü tamam mı?"

Bu kez bağıran Rüzgar'dı. Kızlara baktığımda Duru endişeyle, Ayaz'ın yüzüne bakıyor, Melis sevgilisine sarılıyor ve Aslı da Rüzgar'a pansuman yapmaya devam ediyordu.

Berk "Benim eve geçmem lazım. Yarın okulda görüşürüz" dedi.

"Hayır, gitmiyorsun" dedim.

"Sonra telefonlarını açmazsın, aklımız kalır ondan. Otur biraz daha" dedim.

Yüzünü buruşturup, elinden destek alarak oturdu.

"Ben bi ıhlamur falan yapayım size sıcak sıcak için" dedi Melis. İyi fikirdi.

Nasıl bu hale gelmişlerdi anlamadım.

flashback:

*BERK'TEN*

Alya yaşadıklarını anlatırken, çocuğun soyadını farketmeden söylemişti bu yüzden o şerefsizi bulmamız kolay olacaktı.

Zaten sınıfa ilk geldiklerinde okullarını da söylemişlerdi.

Biz de internetten okulun saatine ve konumuna bakıp, taksiyle gelmiştik.

Okuldan çıkmalarına yarım saat kalmıştı. Biz okulun dışındaydık ve tabii ki normal kapıdan giremezdik.

Bir Umut Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin